Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2013-08-27, 11:49
  #1
Avstängd
Dopybops avatar
Halloj, har kört på ganska rätt så hårt med rökmixar dom senaste månaderna 4-5g per dag blandat 7g på 100, och börjar sakta men säkert känna hur mer och mer inrökt jag blir, jag vaknar varannan timme tar en holk sen somnar jag om, ja ungefär så går min dag.

Har nu bestämt mig för att försöka gå över till Cannabis men eftersom jag har kört så hårt med rökmixarna känner jag inget alls på cannabis, så söker lite råd vad man kan göra för att hålla sig ren i några dagar men ändå ha något att roa sig med och kunna slippa den förbannade avtändningen man får, med svettningar och panikångest.

Jag har så extremt svagt psyke (Kalla mig kärring ) så har väldigt svårt att bara hålla mig borta från rökmixar, det är verkligen ett helvete för mig, och jag faller jävligt lätt tillbaka (Jag vet att jag inte bör testa tyngre droger).


Bjuder på stavfel och särskrivning!



Ha d bäst!
__________________
Senast redigerad av Dopybop 2013-08-27 kl. 11:54.
Citera
2013-08-27, 11:53
  #2
Medlem
khrysothemiss avatar
tre till sex veckor har jag för mig. så ska det ha lämnat fettet osv, samt kanske återhämtning av receptorer. andra veckan utan ska vara den jävligaste.

angående att hålla sig borta så vetefan. det är svårt
Citera
2013-08-27, 11:56
  #3
Avstängd
Dopybops avatar
Citat:
Ursprungligen postat av khrysothemis
tre till sex veckor har jag för mig. så ska det ha lämnat fettet osv, samt kanske återhämtning av receptorer. andra veckan utan ska vara den jävligaste.

angående att hålla sig borta så vetefan. det är svårt


Tack för snabbt svar förövrigt!

Jo jag vet att det är jäkligt svårt att hålla sig borta från rökmixar, fattar inte folk som säger att det inte ens ger en avtändning, fattar inte vart dom har fått det ifrån, ajdå att det ska ta så länge för receptorerna att återhämta sig var ingen glad nyhet
Citera
2013-08-27, 11:59
  #4
Medlem
khrysothemiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dopybop
Tack för snabbt svar förövrigt!

Jo jag vet att det är jäkligt svårt att hålla sig borta från rökmixar, fattar inte folk som säger att det inte ens ger en avtändning, fattar inte vart dom har fått det ifrån, ajdå att det ska ta så länge för receptorerna att återhämta sig var ingen glad nyhet
även cannabis har avtändning om du hållt igång länge. inte konstigt att starkare och skummare varianter har starkare och skummare avtändning.

läste ett papper om att vissa av de nya även binder till andra receptorer än cannabis, så vem vet vad som händer där
Citera
2013-08-27, 12:24
  #5
Medlem
Vänta 3-6 veckor tror jag de är
Citera
2013-08-27, 12:40
  #6
Medlem
Audaciitys avatar
OnT: Jag har hört allt från 2v till 2-3 månader, cold turkey dårå.. För jag minns när jag var inrökt på en cannabinoid i ca 1-2 veckor och fick det bästa finaste kurerade orange hazet nånsin.. rökte hela 1an på 10min kände absolut ingenting förutom lite under rökningens gång

Avtädning och skit beror helt på vilken cannabinoid man röker, AM-906, BB-22 och Ab-Fubinaca har i stort sett ingen avtändning, den sistnämnde är du lika glad som vanligt första dagen det tar slut, men kan hålla med om att efter 2-3 v blir det tråkigare och svårare att vara utan, 1-2 har inte varit speciellt stora problem förutom det faktum att jag inte kan somna om när jag vaaknar 3 på natten som annars genom att röka ner mig, utan måste då gå upp ca kl 3 på natten...

Vilket inte är speciellt kul, sen vare gäller biverkningar i övrigt har dessa 3 väldigt lite, men dom är också inte mindfuck total cannabinoider där du inte är kapabel till att utföra normala enkla saker, inga problem att visa sig bland folk bränd på ab-fubinaca utan att ha rökt för mycket..
__________________
Senast redigerad av Audaciity 2013-08-27 kl. 12:42.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback