Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2017-01-20, 11:56
  #637
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Virusfree
Tydligen fick mördarna 2,5 mille för avrättningen

Skitsnack, lägg ner nu
Citera
2017-06-21, 11:41
  #638
Medlem
gucci_manes avatar
Jag fann en intressant grej i Luna-mordets fupen. Det är Elias Elias mamma som pratar om hon hört något om kurderna som mördade Sigge. Läs hennes förhör. Har bara lur annars hade jag fixat citat.
Citera
2017-07-07, 21:13
  #639
Medlem
Var kan man få tag på fupen?
Citera
2017-07-07, 22:38
  #640
Medlem
gucci_manes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Givvvee
Var kan man få tag på fupen?

https://minfil.org/o9K2lcb6b6
Citera
2017-07-09, 22:38
  #641
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av gucci_mane
https://minfil.org/o9K2lcb6b6


Tack så mycket.
__________________
Senast redigerad av Givvvee 2017-07-09 kl. 22:42.
Citera
2017-07-09, 23:08
  #642
Moderator
HusvagnSvenssons avatar
Rubrik justerad // Mod
Citera
2017-07-11, 08:19
  #643
Medlem
gucci_manes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kill9
Har det här mordet med KURDERNAS mord på Zigge eller har jag blandat ihop? Vem är den döda i den här avrättningen, en kurd som vanligt?


Läs Elias mammas förhör. Det står något istället med kurderna som mördade en utanför vårdcentral. Hon har hör det. Eller om det var hans fru som hört det.
Citera
2017-07-12, 19:23
  #644
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av gucci_mane
Läs Elias mammas förhör. Det står något istället med kurderna som mördade en utanför vårdcentral. Hon har hör det. Eller om det var hans fru som hört det.

Inte samma Sigge.. det här är K-SIGGE
Citera
2017-07-19, 11:47
  #645
Medlem
gucci_manes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Richkid
Inte samma Sigge.. det här är K-SIGGE

Låtsas inte som om du vet nåt.

Blev k-sigge skjuten utanför en vårdcentral? 2 - månader innan Elias
Citera
2017-07-20, 11:34
  #646
Medlem
xxxslimxxxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gucci_mane
Låtsas inte som om du vet nåt.

Blev k-sigge skjuten utanför en vårdcentral? 2 - månader innan Elias

Det står ju rätt klart och tydligt om man läser att offret fördes med helikopter till Karolinska och det stämmer inte med sigge från BC då han fick åka Politivagn efter att ha legat kvar på platsen i några timmar.

Sen pratas det om nån bil som stog i nära anslutning till platsen i fup, vill minnas att sigge's mördare sprang utav ba fan enl vittnen så hade dom nu en bil så stog den en bit ifrån och inte i nära anslutning till platsen.

Sen att allt utspelar sig i just Stockholms området säger ju mer att det är K-Sigge FUP-en handlar om.

Kom inte så långt men kunde iaf inte läsa något om skåne? Sigge's "misstänkta" mördare hämtade man hem ifrån just skåne och tråden handlar ju om Black Cobra sigge om du nu missat det så jag tror att du får göra ett nytt försök för fup-en har inget här att göra.
__________________
Senast redigerad av xxxslimxxx 2017-07-20 kl. 11:50.
Citera
2017-07-20, 14:06
  #647
Medlem
Nu va de ett tag sen jag läste Elias FUPen men det var "BC" Sigge hon menade. Alltså han som den här tråden handlar om. Om jag minns rätt så nämner hon tillomed Eskilstuna i förhöret och att han blev skjuten utanför en vårdcentral. O vad jag vet så är det bara en Sigge som blivit klippt i Eskilstuna ...

Har för mig att hon i något förhör fick någon fråga om ifall elias hade något otalt med kurder.
Citera
2017-07-21, 08:08
  #648
Medlem
gucci_manes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av xxxslimxxx
Det står ju rätt klart och tydligt om man läser att offret fördes med helikopter till Karolinska och det stämmer inte med sigge från BC då han fick åka Politivagn efter att ha legat kvar på platsen i några timmar.

Sen pratas det om nån bil som stog i nära anslutning till platsen i fup, vill minnas att sigge's mördare sprang utav ba fan enl vittnen så hade dom nu en bil så stog den en bit ifrån och inte i nära anslutning till platsen.

Sen att allt utspelar sig i just Stockholms området säger ju mer att det är K-Sigge FUP-en handlar om.

Kom inte så långt men kunde iaf inte läsa något om skåne? Sigge's "misstänkta" mördare hämtade man hem ifrån just skåne och tråden handlar ju om Black Cobra sigge om du nu missat det så jag tror att du får göra ett nytt försök för fup-en har inget här att göra.

Läs nedanför
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback