2013-08-24, 20:37
Medlem
Hej.

Ska köpa en bikini till min tjej som en present (Vi ska utomlands och tänkte överraska henne med en ny bikini).

Hur som helst, hur i helvete väljer man rätt?
Hon är typ mullig med 85 D, brunt hår.

Kan någon hjälpa mig hitta en snygg bikini som antagligen skulle passa henne? (Nej, ni får inga pics. Fråga så blir ni reportade för harrasment etc).

Hjälp mig modekungar !
Citera
2013-08-24, 20:57
Medlem
Det är ju rackarns svårt att ge råd när man inte vet hur kroppsformen ser ut, vilken nyans huden har och så vidare.

Men några generella råd kan väl i varje fall ges. Eftersom hon har stor byst är det viktigt att tänka på att det ska vara stadga i bikinin (eller varför inte en snygg baddräkt?), gärna något bredare axelband och även ett "band" under bysten. Underdelen bör inte ha knyt i sidorna.

Färgmässigt är det ju svårt att säga, men om hon har någon favoritfärg är det väl ett bra val, man ser ju alltid snyggast ut i det man trivs i.

Rimlig affär att kika i kan vara t.ex. Twilfit där de har bra koll på sådana här saker.
Citera
2013-08-24, 21:04
Medlem
Fula Gubbens avatar
Om hon är fet som du säger ("mullig") så är baddräkt att rekommendera, ingen vill se fettvalkar på badstranden. Baddräkt med djup klyfta och rejäl stadga så ser hon porrig ut, om hon nu inte är jättefet a la Ywonne Ruwaida.
Citera
2013-08-24, 23:16
Medlem
Slitet-Golvs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TjurFitta
Hej.

Ska köpa en bikini till min tjej som en present (Vi ska utomlands och tänkte överraska henne med en ny bikini).

Hur som helst, hur i helvete väljer man rätt?
Hon är typ mullig med 85 D, brunt hår.

Kan någon hjälpa mig hitta en snygg bikini som antagligen skulle passa henne? (Nej, ni får inga pics. Fråga så blir ni reportade för harrasment etc).

Hjälp mig modekungar !

Det här är inte facebook, finns inget att rapportera för "harrasment".

Ja, vilken färg gillar hon? Det är svårt att säga vad hon passar i utan bild. Du säger att hon är mullig, är hon självsäker? Är hon inte självsäker så baddrä..... varför ska du ens köpa bikini till henne? Ge henne presentkort så går hon själv och köper det hon gillar, annars kan du lika gärna köpa 3 rullar med silvertejp och säga "här älskling, du får göra din bikini/baddräkt".

Du får nog överväga att köpa något annat än bikini.
Citera
2013-08-24, 23:19
Medlem
Knasibass avatar
Jag föreslår att du köper något annat, bikini är svårt nog att köpa till sig själv.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in