Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 2
  • 3
2013-08-27, 00:30
  #25
Medlem
linluggs avatar
Jag fick ett sms tidigare ikväll som jag gärna vill ha lite input på.
"Om jag drar hem strax, vill du sova hos mig då? Fast jag fick en sovgäst på soffan ikväll, så bara om du accepterar det." Får underliga vibbar.
__________________
Senast redigerad av linlugg 2013-08-27 kl. 00:50.
Citera
2018-07-13, 23:17
  #26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av linlugg
Jag fick ett sms tidigare ikväll som jag gärna vill ha lite input på.
"Om jag drar hem strax, vill du sova hos mig då? Fast jag fick en sovgäst på soffan ikväll, så bara om du accepterar det." Får underliga vibbar.
Klartext: Han föreslår trekant.
Citera
2018-07-13, 23:33
  #27
Medlem
Klappasäftens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av linlugg
Lite nyfiken på hur dina vänner löser det praktiskt eyedol? Åker hon bort? Jag vill kunna känna mig bekväm i mitt eget hem.

Jag ska bli beteendevetare och läser det av en anledning = jag är duktig på att läsa av människor och vill utveckla det. Han påstår själv att han är självsäker och utstrålar ett lugn, men innerst inne är han lika "uppfuckad" som de flesta är. Enda skillnaden är att han vägrar erkänna sina begränsningar. Alla har vänner men att umgås med dom 24/7 är i hans fall för att inte få tid att stanna upp och tänka. Tror det skrämmer honom. Den biten har jag ganska klart för mig, men andra sidor han har är lite som ett töcken.

Det här med att stänga in sig på rummet skulle göra honom riktigt irriterad och jag skulle känna mig lite dryg.

Tycker han verkar riktigt omogen. En mogen person skulle behöva sitt eget space för att begrunda sitt eget personlig liv och få den där självinsikten. Det är som den där personen som aldrig kan leva som singel utan alltid behöva vara i en relation annars får denne panik. Det är en person som inte kommer lära sig någonting och inte kunna ta egna svåra beslut själv i framtiden.

Jag tycker inte ni passar varandra alls.
__________________
Senast redigerad av Klappasäften 2018-07-13 kl. 23:36.
Citera
  • 2
  • 3

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback