Svara
2013-08-22, 07:17
Medlem
nnnipzs avatar
Var dligt med tripprapporter s jag fr vl knpa ihop en...

Substans Moxy, allts 5-meo-mipt

Dos: 15mg

lder/kn/vikt: 20, man, 60-65 kg.

Tid: Mycket effekt 2-3 timmar. Effekt 6-?

Det hela brjade med att jag gick av mitt sista skift igr kl 23.58 och s var man arbetsls igen. Jag kom hem ppna en folkl och chillade. Efter en stund kom jag p att jag hade moxytabbar liggandes som jag ftt gratis. Trevligt tnkte jag. Tnkt och gjort. Snortade en halv tab (5mg) o svalde resten.

Chillade vid datorn kanske 30 min innan jag la mig i sngen och brjade se hur alla lysen och skuggor rrde sig medan jag knde eufori och pirrighet i kroppen. Sg hur mnstren i min lampa rrde sig i fina mnster i takt med musik som skapades i mina ron. Hrt, skrnigt i takt med mina hjrtslag. Kroppen knns tung.

Fan detta va najs tnkte jag och drog i mig en halv tablett till. Euforin och pirrigheten stannar kvar och det visuella tilltar. ven tyngden i kroppen blir strre. Jag bestmmer mig fr att ta en cigg och en promenad.

Jag knner inte ciggarettrken i min mun. Mste dubbelkolla att den verkligen r dr. Nu nr jag r ute och gr s bjer sig vggar och skuggor leker omkring. Jag r lycklig och tycker det r fantastiskt. Jag tycker knslan pminner om tjack + weed. (energi,pirrighet + tyngden i kroppen) fast med smmysiga hallisar.

Regnet ser ner, men jag knner inte regnet. Drimot hr jag det otroligt vl och det knns underbart att det regnar... Innan jag gr in igen stter jag mig p en sten och ser p molnen. Jag glmmer det kroppsliga och blir helt fokuserad p skapelserna i molnen. Den allra bsta r ett "monster" som omfamnar mnen.

Jag gr in. Bestmmer mig fr att runka. Att f orgasm var som att komma till himlen! Hursom jag chattar, lyssnar p chillstep mixar p youtube och lter bilderna leva sitt eget liv. Detta har nu planat ut till att jag sitter hr kl 7 och kan inte sova...

Plus:
Vlbefinnandet
Energin
Trevliga hallisar

Minus:
Spnda kkar! Som p tjack.
En konstig knsla i kroppen

Plus o Minus
Man somnar fan aldrig

3/5 arbetslsa dagar ger jag denna drog.

Skall prvas igen. Vill ha sex p detta! Funkar kanske p nn skn fest med
Citera
2013-08-22, 16:46
Medlem
x0ms avatar
Skn rapport!

Jag fick ungefr samma effekt som du fick. Knde mig skn och mysig med lite eufori. (Tog en tabbe endast, blandade med bra grs). Trippade sdr mysigt, lite afterglow ver hela trippen.
Mycket sknt! Och att onanera va sjukt nice det med!
Citera
2013-10-27, 20:00
Medlem
knner igen bodyloaden..drog den hr p emmaboda och var endast frmgen att hnga i mitt tlt lite trkigt d det var den bsta speldagen.
ska nog prova ta denna substans hemma istllet.
Citera
2013-10-27, 21:39
Medlem
natopsychs avatar
Bra och koncis rapport!

Knner igen effekterna vl, vldigt mysig och hanterbar drog men som fr min del ledde till lnga tankeresor nr jag la mig ner och njt av musiken. Har ven prova att ta 3-mmc precis vid slutet av en moxy-peak vilket var en underbar upplevelse, dock tog speedigheten ver lite vl mycket men det njt jag bara av vid tillfllet.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in