• 1
  • 2
2005-06-23, 02:06
Bannlyst
drpsyk

Försöker du vara rolig?
Citera
2005-06-23, 02:07
Medlem
Unbalanceds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av drpsyk
Där behövs inga droger, min son.

Vad är det för smörja du försöker med
Vad finns i detta guds paradis som ger fullständigt välbefinnande för människan?
Citera
2005-06-23, 02:10
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Unbalanced
Vad är det för smörja du försöker med
Vad finns i detta guds paradis som ger fullständigt välbefinnande för människan?

Jag har läst vad för hädiska aktiviteter Ni håller på med, och jag lovar att med Herrens hjälp kan du sätta stopp för det och om Ni anammar min tro skall du en dag få se något mycket större och mycket meningsfullare än vad något kemiskt ämne någonsin kan ge. Evig njutning som inte går att jämföra med erat gift väntar mig, en god kristen fundamentalist.
Citera
2005-06-23, 02:12
Medlem
Terumos avatar
Citat:
Där behövs inga droger, min son.

Då vill ju inte jag dit iaf.

Är det inte bättre du predikar där nån vill lyssna på dej , drpsyk ?

Egentligen borde jag ge fan i att skriva nåt, då inlägg kommer raderas eller hamna i papperskorgen ...... troligen !
Citera
2005-06-23, 02:21
Bannlyst
Men stick, vi vet endå alla här att Människan skapade GUD(Gammal Utnyttjad Dåre). Jag hoppas att du skojar.

Det kan faan inte bli värre...killen är 15 år gammal och datornörd. Varför har du blivit kristen, varför blev du inte något kul som satanist?
Citera
2005-06-23, 13:07
Medlem
TomiXs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MorrissonE
Låter härligt o så, men det är lätt att folk far illa med det och missbrukar, och sånt kostar en jävla massa pengar, det är antagligen dne största anldeningen (och den allmänna folkhälsan förstås, tänk om svensson sköt heoin på lördagkvällarna istället för ölen han drack, kanske blir ltie farligt i längden).

Men när det gäller mindre eller icke beroendeframkallande narkotika(cannabis, mdma, Lsd, Svamp,) så borde dom nästan vara lagliga eller som unbalanced säger, tillåtna men under kontroll.

Tänkte också på detta. Men som Unbalanced skrev så kan man ju ha drogerna i något mellanting, de säljs inte i affärerna men för de som vill knarka så är det lagligt. Som i Portugal, lagligt för personligt bruk (har jag för mig). Eller så gör man så att människor kan få en legalförskrivning av läkare, och att drogen är skattad, då har man iallafall löst lite av sjukproblemen.
Citera
2005-06-23, 13:32
Medlem
jag_ger_upps avatar
Citat:
Jag har läst vad för hädiska aktiviteter Ni håller på med, och jag lovar att med Herrens hjälp kan du sätta stopp för det och om Ni anammar min tro skall du en dag få se något mycket större och mycket meningsfullare än vad något kemiskt ämne någonsin kan ge. Evig njutning som inte går att jämföra med erat gift väntar mig, en god kristen fundamentalist.

Jag tror att du beter dig som en idiot för att försöka skapa debatt och du har väl lyckats också till vissa delar.

Om du nu är seriös så behöver man ju bara säga att folk som tror på gud lider av ganska grova vanföreställningar och borde bli stenade.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in