2014-05-23, 21:04
Medlem
Vimurs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tinuviel
"Den förlängda armen" hyr för detta arrangemang lokal i Fisksätras folkets hus. Att notera är följande. Det var inte länge sedan organisationen Folkets Hus och parker tog beslut att inte hyra ut sina lokaler till Sverigedemokraterna med motiveringen "De som inte delar vår värdegrund säger vi nej till".
http://www.dn.se/kultur-noje/folkets...er-stoppar-sd/

Delar Folkets hus de vålsbejakande jihadistsympatisörernas värdegrund?
Det är en intressant fråga i tider när både högern och vänstern uppmanas att ta avstånd från politiskt våld och extremism i alla möjliga sammanhang. Vilka andra debattörer, föreläsare och projektledare skulle komma undan med sådana direkta kopplingar till öppet våldsbejakande rörelser?

För några dagar sedan delade t.ex. Cherin Awad ett inlägg från Shaykh Ahmad Musa Jibril på facebook.
https://www.facebook.com/cherin.awad...52506939109994

Inlägget handlade om döden men det intressanta är vem denne shaykh egentligen är. I en rapport med titeln "Greenbirds: Measuring Importance and Influence in Syrian Foreign Fighter Networks" har ICSR gjort statistiska kartläggningar av jihadisternas nätverk, preferenser och inspirationskällor i sociala medier som, enligt forskarna, spelar en avgörande roll för jihadisternas agerande och självbild. Bland annat har man studerat vilka religiösa ledare som är populärast bland jihadisterna.
Citat:

Based on quantitative analysis of their popularity within foreign fighter networks, the paper identifies the two most prominent of these new spiritual authorities as Ahmad Musa Jibril and Musa Cerantonio.
Även när man ser till vilka sidor som är mest populära bland jihadisterna ligger Jibrils i topp.
Citat:
Page Name Popularity (%)

Shaykh Ahmad Musa Jibril 20.9
Wake Up Oumma 18.6
Musa Cerantonio II 17.4
Shaam al-Ghareeba 17.4
Black Flags 15.1
Islamic News 14.0
We are all Islamic State of Iraq & Shaam – ISIS 14.0
Sheikh Sulaymaan bin Naasir al-Ulwan 11.6
The Victorious Party in the Land of Ash-Sham 10 11.6
Dawla Islamiya Média 11.6

More interestingly, three of the ten pages listed in Table 2 are those of religious figures, suggesting there is an emerging set of new clerical authorities who are important to Western and European foreign fighters in Syria. They are:
Ahmad Musa Jibril
• Musa Cerantonio
• Sulaymaan bin Naasir al-Ulwan
http://icsr.info/2014/04/icsr-insigh...eign-fighters/
Hur kommer det sig att Cherin Awad läser och aktivt refererar till jihadisternas egen favoritimam? (Cherins inlägg gillas av bl.a. martyrmamman Somaya Lappi.)
Att Al Taqwa ungdomsförening gillar Shaykh Ahmad Musa Jibril är förstås inte särskilt förvånande.
https://www.facebook.com/altaqwa.ung...ng/likes_other

Men är det lämpligt att Hussein Hamad öppet gillar jihadisternas främsta inspirationskälla?
https://www.facebook.com/hussein.hamad.56/likes

Jag vet att jag tjatar om Hussein Hamad men han är det mest groteska exemplet på en skattefinansierad extremist som duperar svenska myndigheter. Hamads material som han använder under sina officiella föreläsningar i svenska skolor finns, som ovan nämnts, att beskåda på nätet. I det beklagar sig Hamad över nidbilder av muslimer som jihadister och terrorister. På fritiden (eller kanske på sin betalda arbetstid?) personifierar Hamad just den nidbilden, vilket alltså även hans imampreferenser visar.

Om det gällde vilken annan rörelse som helst skulle den här typen av kopplingar leda till gatlopp i medierna och indragna föreningsbidrag men de etablerade islamisterna verkar än så länge fredade från all granskning.
Senast redigerad av Vimur 2014-05-23 kl. 21:22.
Citera
2014-05-24, 13:30
Moderator
Tinuviels avatar
Nabila Abdul Fattahs make Mohammed Ryback har legat sömnlös efter Uppdrag Gransknings reportage om Bilal.
http://www.politism.se/mohammed-ali/...ng/#post-13748

Om Rybacks intellektuella resurser brister permanent eller om hans förvirring beror på sömnbrist kan vi låta vara osagt. Han har i alla fall kommit fram till att allt är Sveriges fel. Sverige har inte kunnat ge sådana som Bilal gemenskap, tillhörighet och en mening med livet. Sverige har bara erbjudit ett utanförskap.

Det är ett skamlöst uttalande.

Ryback och Abdul Fattah vet vad som pågår i moskéer som Skärholmen och Fisksätra. De vet att enskilda personer/grupperingar ägnar sig åt att radikalisera och rekrytera. De har en insyn som det svenska samhället aldrig kommer att få och de sitter därtill på verktyg som skulle kunna motverka den här utvecklingen om de hade haft något intresse av det.
Citera
2014-05-25, 10:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tinuviel
Nabila Abdul Fattahs make Mohammed Ryback har legat sömnlös efter Uppdrag Gransknings reportage om Bilal.
http://www.politism.se/mohammed-ali/...ng/#post-13748

Om Rybacks intellektuella resurser brister permanent eller om hans förvirring beror på sömnbrist kan vi låta vara osagt. Han har i alla fall kommit fram till att allt är Sveriges fel. Sverige har inte kunnat ge sådana som Bilal gemenskap, tillhörighet och en mening med livet. Sverige har bara erbjudit ett utanförskap.

Det är ett skamlöst uttalande.

Ryback och Abdul Fattah vet vad som pågår i moskéer som Skärholmen och Fisksätra. De vet att enskilda personer/grupperingar ägnar sig åt att radikalisera och rekrytera. De har en insyn som det svenska samhället aldrig kommer att få och de sitter därtill på verktyg som skulle kunna motverka den här utvecklingen om de hade haft något intresse av det.

Paret bor t o m i Skärholmen.

De här personerna tycks vara helt ointresserade av någon som helst form av hederligt resonemang. Att inte ta upp radikaliseringen som sker i moskéerna som orsak till att Bilal blev just radikaliserad, utan endast slappt och rutinmässigt skylla på det svenska samhället är fascinerande oärligt.
Citera
2014-05-25, 22:20
Moderator
Tinuviels avatar
Rashid Musa, lögnaren från Forserum, R4bia-sympatisör, projektledare på Ibn Rushd, engagerad i MMRK, cageprisonersympatisör, flitigt anlitad talare av Afrosvenskarnas Riksförbund och ledamöt i SUM har nu blivit ordförande för det sistnämnda. Han efterträder Mustafa al Sayed Issa som säkerligen har nya spännande - skattefinansierade - uppdrag på gång.

Får vi tro att Musas fokus kommer att ligga på Sveriges förföljelse av muslimer. Så här beskriver han arbetet emot radikalisering och rekrytering till våldsamma organisationer (nu senast aktuellt genom UG:s reportage om Bilal):
Citat:
Handlingsplanerna mot våldsbejakande islamism handlar inte om att bekämpa våldsverkare utan de handlar snarare om att kriminalisera vissa åsikter och tankar som gå i polemik med amerikansk utrikespolitik. Dessa vaga och rasistiska definitioner förstärker Europas koloniala arv om ”muslimen” som det stora hotet till västerländsk demokrati, yttrandefrihet och säkerhet.
Citat:
Men det har också resulterat till militarisering av förorten, muslimer som avhumaniseras i media och grundläggande rättigheter som åsidosätts. Det har också skapat ett angiverisamhälle där svenska muslimer på olika sätt straffas om de inte väljer att samarbeta med säkerhetspolisen. Ett tillstånd där många svenska muslimer tar avstånd ifrån varandra har också skapats.
Citat:
Den svenska rättsstaten urholkas från en samhällsgrupp som är marginaliserad och stigmatiserad. Därför är det väldigt viktigt att vi som antirasister är solidariska gentemot de som faller offer för kriget mot terrorn.
http://rummets.se/gastbloggare/i-kol...t-terrorismen/

En annan intervju som ger en bra bild av SUM:s nya ordförande är denna som tidigare postats i denna tråd:
http://unvis.it/www.svd.se/nyheter/i...sm_6210233.svd

Vilken primadonna.
Citera
2014-05-26, 10:24
Medlem
Vet inte om det passar i den här tråden. En slöja ingår hursomhelst.

Citat:
Jag är 19 år bor och lever mitt liv precis som alla andra fast skillnaden är väl att jag är kvinna, har slöja och konstigt namn. Jag skriver detta för att jag inte orkar mer med allt som jag får stå ut med varje dag.
Man är ute med sina tjejkompisar i stan för att ha en bra dag i solen, men där kommer en man som tror att han kan få säga vad han vill till dig och ändå komma undan med det. Han säger med sitt hånflin att afrikaner skall alltid ha stora rumpor och stora läppar, i hans huvud ska jag tycka att detta är okej och tacka. Där kommer en annan farbror på Burger King innan du ska beställa din mat, ger dig den där sliskiga blicken medan han pratar på sitt språk med kompisen bredvid, checkar in dig som att du är hans leksak, går runt om dig för att han ska få en bättre titt. Där kommer två 50-åriga män i vagnen fram till dig, spottar på dig och örfilar dig för att du inte kan "anpassa dig" efter det svenska samhället med den slöjan.
Eller den där 90-åriga gubben som tror att han kan stå bakom dig i en vagn med massor med människor i och du känner helt plötsligt något hårt som pressas på din bak och så fort du vänder dig om så ser du att han har fått stånd men detta är ju det "fria" samhället så han hånflinar istället för att skämmas? Eller när du går till jobbet i hopp om att det ska bli trevligt men chefen vill inte ens titta på dig en enda gång utan tycker "herregud, är det dig de har skickat nu igen eller?". Eller när några av dina framtida elever viskar runt i klassrummet att "nä men hon är invandrare och heter ramla...".

Varför skall jag stå ut med så mycket skit dagligen bara för att jag råkar vara en kvinna från Afrika, med slöja och konstigt namn?

För sju år sedan flyttade jag till Sverige med min familj och jag kommer ihåg känslan av chock för att allt var så annorlunda, kulturen, miljön och även människorna men jag trivdes ändå.
http://www.expressen.se/debatt/at-he...pottar-pa-mig/
Citera
2014-05-26, 10:49
Medlem
longbow4ys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tennant

Intressant:
Citat:
För feminism handlar inte om hur män bör vara utan hur vi bör vara som människor och behandla våra medmänniskor såsom vi vill bli behandlade.

Väldigt likt den gyllene regeln som är ett fundament i de flesta religioner

http://sv.wikipedia.org/wiki/Den_gyllene_regeln

Då förstår jag varför feminister och hijab/niqab klädda kvinnor gärna samarbetar. De drivs av en religiös övertygelse, en tro. Att då komma med fakta är totalt oväsentligt.

För att bryta det samarbetet räcker det inte att påvisa det ologiska man måste antagligen erbjuda tro på något annat som substitut.

Politik idag är uppenbart känslodriven inte faktadriven.
Citera
2014-05-26, 12:16
Medlem
...och i avsaknad av fräscha slöjryck så vänder vi oss mot det rasistiska förtrycket i form av svensk ordningsmakt.

Citat:
Nabila Abdul Fattah @Nabila_AFR · 51 min
Uppenbart att polisen inte lärt sig någonting efter Husby förra året. http://medborgarrattsbyran.se/sanningen-om-husby-2/

Citat:
RETWEETAD AV NABILA ABDUL FATTAH
EL Boogie Rodriguez @BoogieNites420 · 1 tim
Polisen rikta vapen mot barn #Husby

Evyn A. Redar @EvynRedar · 40 min
Pinsammaste i Husby igår var TV4 som stannade kvar överdrivet länge i hopp om nya kravaller att vara först att rapportera om..

Bana Bisrat @BanaBisrat · 46 min
@BordeauxBlues @Nabila_AFR fakin Bullshit de kom hotfulla inga jävla stenar slängdes mot dem, varningsskottet sköts utan ngn jävla anledning

Özgür Kurtoglu @BordeauxBlues · 48 min
@Nabila_AFR det är ju för att Polisen helt och fullt vill få folk att tro att kids stod redo med stenar att kasta när de körde in i Husby.

Nabila Abdul Fattah @Nabila_AFR · 50 min
Bra av @Hatbrott_se att åtminstone ta över medias egentliga ansvar och ge den rätta bilden av vad som hände.

Citat:
händelsebeskrivningar och sprida falska fakta som i slutändan ändå inte drabbar dom. För dom bor inte i Husby.

Uppenbart att media inte heller lärt sig någonting efter Husby förra året utan väljer att återigen bara gå på polisens...

Utdrag av den länkade texten:

Citat:
Sanningen om Husby
By Medborgarrättsbyrån On 26 maj, 2014 · Add Comment · In Förorten, Husby, Media, Opinion, Orten, Personliga berättelser, Polisen
[...]

Del 1:

Personen som kör fordonet grips och blir nedtryckt av två poliser, de håller ned personen och ingripandet går våldsamt till då en polisman har sin pistol framme. Polismannen verkar nästan sitta på den gripne, samtidigt sitter hans kollega på marken och håller ned den gripne föraren. Föraren av fordonet gör tillsynes inget motstånd, han sitter väldigt illa till, ovanför sig har han en polisman som viftar med ett vapen.

En grupp av människor har hunnit samlas, i denna grupp av åskådare finns det flertalet personer som försöker få bort folksamlingen.
Polisen som sitter på marken tar då fram sin pepparsprej och sprejar den gripne i ansiktet varpå åskådare blir sura och ifrågasätter agerandet, detta gör de med kraftfulla uppmaningar om att polisen skall ta bort sin pistol. Samtidigt försöker folk, fortfarande, få bort åskådare.

En man med vit T-shirt kliver fram, vänster i bild, med händerna i fickorna och är inte på något sätt alls aggressiv, för sitt beteende grips denna man och sitter i skrivande stund på arresten hos polisen i Västerort.

Denna man försöker prata med poliserna men inser att det inte går, sirenerna är på och andra skriker högt så inget hörs i alla fall, mannen beslutar sig för att backa, minst två steg.

Åskådarna blir alltmer stressade och uppmanar polisen, allt högre och högre, att lägga undan sin pistol.

På bild kan man enbart se tre personer på bilvägen, två håller i sina mobiler och filmar medan en har händerna hängandes utmed sin kropp.
Åskådarnas uppmaningar om att polisen bör ta undan pistolen besvaras med ett varningsskott.
Ovanför sig har polismannen några barn som tittar ut över staketet från Husbyskolan, till vänster om sig och framför sig har polismannen höga bostadshus.

Ingen människa har stått framför kameran och tjafsat med poliserna, inte heller framför poliserna på bilvägen intill trottoarkanten, åskådare klev fram till poliserna efter att föraren av fordonet blev sprejad med pepparsprej.
Detta var enligt flertalet åskådare helt obefogat och den främsta orsaken till att människor på platsen kraftfullt ifrågasatte ingripandet. Det här är att anses som övervåld. Människor på platsen kunde se att mannen inte gjorde något motstånd, han var helt ihop tryckt. Han låg helt kuvad under poliserna, en av dem satt på honom medan han höll sin pistol i högsta hugg samtidigt som hans kollega sprejade honom i ansiktet då han var helt försvarslös, det fick folk att ifrågasätta det hela vilket besvarades med att en pistol avlossades.

Det hela var en eskalering som åskådarna på platsen absolut inte ville ha. Flertalet av åskådarna berättade för oss att de blev livrädda, stressade, fick en overklighetskänsla och kände en oerhörd vanmakt, frustration och ilska. En person, med svart T-shirt, ses efter att skottet avfyrats gå fram och flertalet gånger skrika till poliserna att de ska lägga ned sin pistol och att de bara gör saker värre, samma person har hela tiden försökt lugna ned situationen.

Efter att skottet avlossats sprejar polisen mot personer som aktivt arbetar med ungdomar i området, de är förebilder och människor som kan påverka ungdomar i en positiv riktning. Istället för att polisen lyssnar på dem som faktiskt vill hjälpa dem så sprejar de pepparsprej på dem. Samma personer som gjort allt i sin makt för att förmå åskådare att lämna platsen. De ropar högt till polisen att de har kontroll på läget och att de bara ska plocka undan sin pistol eftersom människor blir upprörda över våldseskaleringen.

Del 2:

Poliser med hundar anländer och en av dem skickar sin hund på åskådare, bl.a. en oskyldig taxiförare som precis innan försökt få bort folk från platsen.

Polisen har återigen använt övervåld i Husby mot passiva människor och polisens efterföljande beteende gentemot de boende gjorde saken värre. Polisen gav sig på många barn, flertalet var under 15 år, bl.a. fick en 12 årig pojke ta emot batongslag och ytterligare en 12 åring och hans 13 åriga vän blev bryskt bortförda av polis och detta var inte ens på den plats där polisens ingripande skedde. Vidare sa en polis: ”Jag skiter fullständigt i er, jag drar hem till Täby sen till min villa och korsar fötterna på bordet”.

Ungdomar och unga vuxna har kämpat för att Husby inte ska hamna i samma situation som förra året. Polisen tycks konstant eskalera läget, de har ingen som helst förståelse för hur de ska behandla människor utan snarare tvärtom, man använder övervåld och använder ökennamn på ungdomar.

Media spyr ut att personer gripits för rattfylleri och våldsamtupplopp medan vi alla i Husby vet att det inte var fråga om rattfylleri eller upplopp, de personer som greps var tre.

[...]

Mot bakgrund av filmklippen vi hittills fått tillgång till och ungdomarnas egna berättelser så är det intressant att jämföra vad polisens anklagelser är mot de som gripits utan laglig grund.
Gårdagens händelse visar klart och tydligt på att polisen inte har lärt sig från förra årets misstag. När ska polisen börja agera i enlighet med polisens värdegrund och börja behandla ungdomar från förorten med den respekt som de förtjänar?

All respekt åt Lugna Gatan grabbarna, utan dom så skulle gårdagens händelse fått sig en helt annan vändning.
http://medborgarrattsbyran.se/sanningen-om-husby-2/
Citera
2014-05-26, 17:30
Medlem
Kaitas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tennant

Ojoj, snacka om slöjmisshandel i kubik...
"Jag skriver detta för att jag inte orkar mer med allt som jag får stå ut med varje dag.
Skulle denna tjej ha råkat ut för allt detta..?? Spott, örfilar, snuskgubbar och rasism. Jo, men troligt...

Historierna är så uppenbart ihopdiktade. Rent pinsamt av Expressen att ta in den.
Något för SR Medierna kanske?
Citera
2014-05-26, 17:40
Medlem
JumpingJacks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kaita
"Jag skriver detta för att jag inte orkar mer med allt som jag får stå ut med varje dag.
Skulle denna tjej ha råkat ut för allt detta..?? Spott, örfilar, snuskgubbar och rasism. Jo, men troligt...

Historierna är så uppenbart ihopdiktade. Rent pinsamt av Expressen att ta in den.

Jag är mest fascinerad av 90-åriga gubbar som både är så raska att de kan stå upp på offentliga färdmedel (buss eller spårvagn) och har så rejäla stånd att de känns när de trycker sig mot Ramla. Verkar vara vitala gamgubbar i Götet.
Citera
2014-05-26, 17:49
Medlem
Kaiser Chiefs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kaita

Tråd finns: https://www.flashback.org/t2382377
Citera
2014-05-26, 19:55
Medlem
Vimurs avatar
Oj oj, Doubakil vevar loss!
Först mot UG för reportaget om Bilal.
Citat:
Att lyfta upp regeringens handlingsplaner som vill skapa ett angiveri samhälle är helt felaktigt #ug
https://twitter.com/FatimaDoubakil/s...98736762363905
Doubakil fortsätter sedan twitterbomba UG som gör sitt bästa för att svara, Kharraki lägger sig i och konversationen spårar ur.
https://twitter.com/FatimaDoubakil/s...99425148301312
Efter EU-valet igår förfasade sig Nabila Abdul Fattah och Doubakil unisont innan Doubakil gav sig på Aftonbladet och krävde att alla högerpopulistiska/extremistiska partier ska kallas "rasistiska".
Citat:
Nabila Abdul Fattah ‏@Nabila_AFR · 21 tim
@FatimaDoubakil nu kommer bussarna......dags att förbereda sig..

Fatima ‏@FatimaDoubakil · 21 tim
@Nabila_AFR d lär bli så. Frågan är bara när? Det ser verkligen inte bra ut för oss.

@FatimaDoubakil frågan inte när habibti. Frågan är vad vi gör på bussen.

Fatima ‏@FatimaDoubakil · 21 tim
@Nabila_AFR haha. Så ska det låta. Im ready, det vet du. Vi kmr att göra kaos på bussen. Battle of Algier style.

@FatimaDoubakil haha älskar den

Fatima ‏@FatimaDoubakil · 20 tim
@Nabila_AFR tror du vi får plats i samma buss....

Nabila Abdul Fattah ‏@Nabila_AFR · 20 tim
@FatimaDoubakil inshaAllah
https://twitter.com/Nabila_AFR/statu...58292730327040
"The Battle of Algier" är en film om gerillakrigföring mot den franska kolonialmakten under Algeriets frigörelsekamp. Filmen blev en kultrulle för diverse terrorister så då vet vi var vi har Fatima Doubakil (fast det visste vi ju redan). Hennes upprördhet över att UG skildrade brittisk avprogrammering av jihadister handlar förstås till stor del om Moazzam Begg.
Citera
2014-05-26, 23:01
Medlem
Vimurs avatar
Jag tror att detta tar priset i surrealism, (som om inte pilska pensionärer ofredandes hijabister vore nog).

Igår lurade nämligen Mehrako Masifi tillsammans med sin polismake Abubaker och Alexander Bengtsson från Expo ett gäng ungdomar från Husby att dela ut flygblad som 'avslöjade' SDs 'lögner' om tiggarromerna.
Citat:
Idag skulle vi hämta några ungdomar från Husby som skulle hjälpa till och dela ut informationsblad om SD:s lögner om utsatta människor i samarbete med Tillsammans Stockholm. Vi hade inte sagt vad uppdraget var utan att vi hade en överraskning till dom.

När vi väl hade satt oss i bilen så frågar vi dom vad dom tror överraskningen är, dom gissar på aktiviteter och mat. Jag svarar; ”Nej inte riktigt, idag ska vi hjälpa romer genom att avslöja SD:s lögner om dom”. Dom gapar högt och säger i kör men men vi kan inte hjälpa dom, dom är kriminella och pengarna går till deras ledare.

Så Mohamed Abubaker börjar prata med dom och håller ett kort tal och berättar om romernas situation och varför dom befinner sig i Sverige och sedan får dom läsa informationsbladet som dom ska dela ut. Eftersom dom litar på mig och Mohamed så litade dom även på den information dom fick av oss och de tog verkligen till sig det. Efter en genomgång av Alex Bengtsson så var dom peppade och klara att börja med dagens uppdrag.
https://www.facebook.com/mehrako.mas...29989340362832
Är det bara jag eller är det här fullkomligt bisarrt?? Elvir Gigovic verkar i alla fall tycka att det var ett strålande tilltag.

Mehrako har också lagt upp flera inlägg med sin polismake, bl.a. om föreläsningen "Från Husby till polishögskolan".
https://www.facebook.com/mehrako.mas...22082874486812
Självklart gillas allt Mehrako gör av extremistniqabisterna och Mehrako själv konstaterar förtjust:
Citat:
Mohamed brukar kallas för Mandela och jag för winnie av våra vänner så jag var redo men ni avväpnade mig genom positiv energi och kompetens!

I inlägget om föreläsningen riktar sig Mehrako samtidigt till en viss Rachid Amara.
Citat:
Tack alla som kom och stort tack till Rachid Amara som tog dessa bilder!

Amara är en god vän till paret och har varit engagerad i alla antirasistaktioner med poliser, brandmän etc. Han var dessutom tidigare Al Taqwa ungdomsförenings stående föreläsare bl.a. i Skärholmens moské.
Några exempel:
https://www.facebook.com/AlTaqwaUF/p...81017291942391
https://www.facebook.com/AlTaqwaUF/p...45147035529416
https://www.facebook.com/AlTaqwaUF/p...53909271319860
https://www.facebook.com/AlTaqwaUF/p...87686494668605

Mehrako och Abubaker är uppenbarligen Expos nya mysmuslimer men ingen av expomedarbetarna reagerar över niqabister som lägger upp bilder på jihadister och beslöjade kvinnor med dynamitbälten. Ingen gör heller någon bakgrundskoll på Mehrakos crew av extremister.
Istället skriver Alex Bengtsson under Mehrakos inlägg om tiggarromkuppen:
Citat:
Det är en ära att ha fått lära känna er och få arbeta med er.
Bengtssons kommentar gillas av Jonathan Leman.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in