Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2013-08-19, 19:20
  #13
Medlem
RiverStyxs avatar
Det jag finner mest anmärkningsvärt är det snabba händelseförloppet. En påstådd misshandel natten mot Lördagen och 5 muslimska företrädare kommer med ett utspel om slöjmanifestation redan på Söndagen. De har alltså på endast ett dygn satt sig in i brottsutredningen, samlat ihop en grupp tyckare, kommit fram till ett gemensamt uttalande och fått till ett förslag till en manifestation som ska ske redan dagen efter, samt lyckats kabla ut detta via gammelmedia.

Det känns som om detta mycket väl kan ha varit planerat och incidenten fejkad för att passa ändamålet. Jag skulle vilja veta mer om "offrets" eventuella kopplingar till gruppen bakom manifestationen.
Citera
2013-08-19, 19:29
  #14
Medlem
TransitGlorias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Freddes
Ali ringer in till Radio 1 och säger sig vara vittne till händelsen. Enligt Ali rör det sig om en hustrumisshandel.

https://www.youtube.com/watch?featur...&v=tHwW3nksmKg

Disclaimer: Jag lyssnar inte på Radio 1. Fick länken från Twitter.

Fantastiskt. En andra generationens invandrare som Cissi inte vågar neka airtime!

"Men jag tror du har fel."

Ja, Cissi. Det är vad du får betalt för, din tro. Välsigne dig.
Citera
2013-08-19, 19:35
  #15
Medlem
-Wasteland-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RiverStyx
Det jag finner mest anmärkningsvärt är det snabba händelseförloppet. En påstådd misshandel natten mot Lördagen och 5 muslimska företrädare kommer med ett utspel om slöjmanifestation redan på Söndagen. De har alltså på endast ett dygn satt sig in i brottsutredningen, samlat ihop en grupp tyckare, kommit fram till ett gemensamt uttalande och fått till ett förslag till en manifestation som ska ske redan dagen efter, samt lyckats kabla ut detta via gammelmedia.

Det känns som om detta mycket väl kan ha varit planerat och incidenten fejkad för att passa ändamålet. Jag skulle vilja veta mer om "offrets" eventuella kopplingar till gruppen bakom manifestationen.
Regisserad mytoman propaganda har varit en paradgren i judemedierna sen dom släpptes in i Västvärlden. Höjdpunkten var förstås Förint€l$£n-TM. Hijabupproret är bara ytterligare ett av tusentals planerade angrepp på dom europeiska folken. Det spelar ingen roll hur absurda och genomskinliga anklagelserna är, det finns alltid tillräckligt med godtrogna nyttiga idioter som saknar kritiskt tänkande.
Citera
2013-08-19, 19:35
  #16
Medlem
Det verkar ju inte finnas något av substans i det här fallet överhuvudtaget?
Citera
2013-08-19, 19:39
  #17
Medlem
Ett litet djurs avatar
Vi lär få veta vad som hänt:
Citat:
DNA-spår hittat i "hijabfallet"
Polisen tror sig ha funnit DNA-spår efter den man som misshandlade en gravid kvinna i slöja i Farsta i södra Stockholm i fredags.
http://www.svt.se/svttext/web/pages/112.html
Citera
2013-08-19, 19:46
  #18
Medlem
-Wasteland-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ett litet djur
Vi lär få veta vad som hänt:

http://www.svt.se/svttext/web/pages/112.html
Ja, sannolikt kommer man "hitta" både lampskärmar och tvålar gjorda av sönderskurna muslimklitorisar.

Att svenska män morgonen efter en påstådd och outredd händelse kollektivt utmålas som rasister och islamofober är enligt samma summariska barbariska tillvägagångssätt som i svartingarnas länder där oskyldiga människor ständigt hamnar i skottlinjen för diverse hysteriska mobbar.
Citera
2013-08-19, 19:47
  #19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Freddes
Ali ringer in till Radio 1 och säger sig vara vittne till händelsen. Enligt Ali rör det sig om en hustrumisshandel.

https://www.youtube.com/watch?featur...&v=tHwW3nksmKg

Disclaimer: Jag lyssnar inte på Radio 1. Fick länken från Twitter.

Haha låter snarare som ngn jävla sd-mupp som ringer in och ljuger för att försöka övertyga massan genom att trycka in så mycket "det är inte sant, det är inte sant" i live radio som möjligt.. För jäkla dåligt uppfölj av reportern i stunden som skulle kunna syna snubben som ringer in så jäkla enkelt
Citera
2013-08-19, 19:53
  #20
Medlem
Separatistens avatar
Hoppas det blir träff på DNA så att man får reda på vad som hänt.

Extra kul blir det om det är som jag tror
Citera
2013-08-19, 19:55
  #21
Moderator
Humbugs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Freddes
Ali ringer in till Radio 1 och säger sig vara vittne till händelsen. Enligt Ali rör det sig om en hustrumisshandel.

https://www.youtube.com/watch?featur...&v=tHwW3nksmKg

Disclaimer: Jag lyssnar inte på Radio 1. Fick länken från Twitter.

Jag tycker mest att han gör bort sig. Han har ingenting som styrker det hela och tycks hitta på under samtalets gång. Inte särskilt trovärdigt.
Citera
2013-08-19, 19:59
  #22
Medlem
-Wasteland-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jagaerettbi
Haha låter snarare som ngn jävla sd-mupp som ringer in och ljuger för att försöka övertyga massan genom att trycka in så mycket "det är inte sant, det är inte sant" i live radio som möjligt.. För jäkla dåligt uppfölj av reportern i stunden som skulle kunna syna snubben som ringer in så jäkla enkelt
Reportern? Du menar den imbecilla bloggfeministen som gjort massmediakarriär som politruk i statlig propagandaradio. Kan dock hålla med om att "Ali" talade misstänkt bra svenska, men det förändrar ju inget i sak, det vill säga att svenska män just nu attackeras av ett medialt svenskfientligt rasistdrev. Hyckleriet och dubbelmoralen i det här läget är så horribelt bajskorvsstinkande; när "uppmanas" folk att bära svensk folkdräkt efter att blattar gruppvåldtagit en svensk tjej? När blev det okej med etniskt kollektiv skuldbeläggning?
Citera
2013-08-19, 20:09
  #23
Medlem
Dr.Gurkas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RiverStyx
Det jag finner mest anmärkningsvärt är det snabba händelseförloppet. En påstådd misshandel natten mot Lördagen och 5 muslimska företrädare kommer med ett utspel om slöjmanifestation redan på Söndagen. De har alltså på endast ett dygn satt sig in i brottsutredningen, samlat ihop en grupp tyckare, kommit fram till ett gemensamt uttalande och fått till ett förslag till en manifestation som ska ske redan dagen efter, samt lyckats kabla ut detta via gammelmedia.

Det känns som om detta mycket väl kan ha varit planerat och incidenten fejkad för att passa ändamålet. Jag skulle vilja veta mer om "offrets" eventuella kopplingar till gruppen bakom manifestationen.

Min tanke också. Natten till lördag sedan massivt mediauppdåd på en söndag. En dag och jag tror inte ens polisutredningen hade knappt börjat vid det laget. Ändå så var det vita högerextrimister som var framme, utan några bevis enligt media.

Sedan kommer den geniala idéen om hijabdagen, en idé som uppfinns bara några timmar efter dådet.

Har gammelmedia kommit på en ny drog som gör dem hypereffektiva en söndagmorgon?
Citera
2013-08-19, 20:09
  #24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av -Wasteland-
Reportern? Du menar den imbecilla bloggfeministen som gjort massmediakarriär som politruk i statlig propagandaradio. Kan dock hålla med om att "Ali" talade misstänkt bra svenska, men det förändrar ju inget i sak, det vill säga att svenska män just nu attackeras av ett medialt svenskfientligt rasistdrev. Hyckleriet och dubbelmoralen i det här läget är så horribelt bajskorvsstinkande; när "uppmanas" folk att bära svensk folkdräkt efter att blattar gruppvåldtagit en svensk tjej? När blev det okej med etniskt kollektiv skuldbeläggning?

Nu handlar aktionen snarare om att stå upp för kvinnors rätt till sin kropp och religionsfriheten. Inga andra än sd-tomtar som du ser 10 random våldtäkter som ett hatbrott mot svenskar däremot att gå fram och rycka av ngns slöja på grund av deras val av religion och klädsel är det

du väljer att se folk med rötter från andra länder som icke-svenskar, jag gör det inte, därför kommer våra resonemang aldrig falla den andra i smaken. lika bra att lägga ner nu, va?
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback