Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2013-08-19, 14:26
  #1
Medlem
xaks avatar
Yes! Som alla trogna Rasslebygds-besökare säkert vet så har dom underbara människorna bakom Emmaboda-festivalen nyligen gått ut med att det blir en helt egen festival i Kojan!

http://www.festivalrykten.se/emmabod...igare-en-fest/

Det kommer förmodligen vara mindre(?) electro-akter att dansa till i 2 dagar.

Tillställningen äger rum den 6-7 juni så jag tycker att en egen tråd sitter bra redan nu!

Hur tror ni det blir?
Vilka dj's vill ni se?

Mitt önskemål är att dom får dit N'to eller Worakls igen då jag missat båda på Emmaboda, något jag har en jävla ångest över.

Kan även tipsa er med Facebook att Kojan har en egen sida: https://www.facebook.com/emmakojan?fref=ts
__________________
Senast redigerad av xak 2013-08-19 kl. 14:30.
Citera
2013-08-19, 17:14
  #2
Medlem
MachineHeadXXXs avatar
Får se om man kommer till detta! Skulle ju vara fett men tror jag har väldigt mycket att göra runt det datumet nästa år pga examination men om det går bra och 6-7 juni är fredag-lördag (vilket jag antar) så kanske det går ändå! . Skulle gärna vilja att Liquid Soul kunde gästa + dödselektro med vänner .
Citera
2013-08-19, 18:32
  #3
Medlem
xaks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MachineHeadXXX
Får se om man kommer till detta! Skulle ju vara fett men tror jag har väldigt mycket att göra runt det datumet nästa år pga examination men om det går bra och 6-7 juni är fredag-lördag (vilket jag antar) så kanske det går ändå! . Skulle gärna vilja att Liquid Soul kunde gästa + dödselektro med vänner .

Det stämmer att 6-7 juni är på fredag-lördag nästa år!

Jag är ganska taggad, får se lite vad dom bokar och vad biljettpriset blir. Förhoppningsvis så släpper dom "combo"-biljetter för både Kojan och Emmaboda, men vem vet.
Citera
2013-08-26, 19:03
  #4
Medlem
tvantenns avatar
Får se om man lyckas ta sig iväg till detta event. Förhoppningsvis gör man det! Kojan är ju så jävla underbar så det hade ju verkligen inte varit fel med att åka dit två gånger nästa sommar!
Citera
2013-08-26, 23:05
  #5
Medlem
BilboBus avatar
Det är givet om jag inte ska jobba, vilket jag förvisso ska. Prioriterar självklart Emmaboda

Eftersom det bara är två dar gissar jag på att ALLA kommer ösa fullt ut i två dar. För det har vi väl ändå energi till om vi pallar drägga oss i 5 dar i vanliga fall


Jag älskar emmaboda, det är som mitt 3 eller 4e hem
Citera
2013-08-27, 19:43
  #6
Medlem
Struisvogels avatar
Vågar man hoppa på lite fler stora techno namn?

Ett förslag från min sida är att locka dit svenska techno producenter, Adam beyer och Cari Lekebusch kanske är för mycket att hoppas på. Skulle vara kul om Joel Mull, Patrick Siech, Nima Khak m.fl fick en chans att visa vad svensk techno går för.
Citera
2013-08-28, 10:53
  #7
Medlem
lugna ner digs avatar
Hela emmboda struntar jag nog i 2014 men detta verkar roligare. Kojan var grymt bra i år. Ren techno är välkommet.
Citera
2013-09-16, 12:43
  #8
Medlem
lectrs avatar
Biljettsläpp 26e nov!
Citera
2013-12-03, 19:20
  #9
Medlem
LeadFrees avatar
Då så! Lyckades sno åt mig en av de första 100 biljetterna för tvåhundringen. Ska bli spännande att se vad mer utöver Bratkilla som kommer bjudas på!
Citera
2013-12-03, 19:29
  #10
Medlem
think-tanks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Struisvogel
Vågar man hoppa på lite fler stora techno namn?

Ett förslag från min sida är att locka dit svenska techno producenter, Adam beyer och Cari Lekebusch kanske är för mycket att hoppas på. Skulle vara kul om Joel Mull, Patrick Siech, Nima Khak m.fl fick en chans att visa vad svensk techno går för.

Instämmer till fullo!
Bara för att fylla på lite:
Jesper Dahlbäck
Henrik Bergqvist
Ida Engberg
Johanna Knutsson
Axel Boman får gärna komma tillbaka.
Pjotr.
Nihad Tule
Citera
2013-12-03, 21:03
  #11
Medlem
BilboBus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LeadFree
Då så! Lyckades sno åt mig en av de första 100 biljetterna för tvåhundringen. Ska bli spännande att se vad mer utöver Bratkilla som kommer bjudas på!

Jag med broder

Jag bryr mig inte ett skit, jag åker dit för att kröka och ha kul

Man lär ju inte campa bortåt helvete, så man är nog nära kojjan och vinglar in på lite spelningar då och då.
Citera
2013-12-03, 23:31
  #12
Medlem
nestesaippuas avatar
Man blir så sugen på att köpa en biljett när man vet att det är gänget bakom Emmabodafestivalen som ordnar Kojan by Night, men var kan man hitta mer info om man inte har facebook? Artisterna som bokas skiter jag i, jag är mer intresserad av ex. hur många besökare de siktar på, tältar man runtikring osv. Vore bra att veta innan man köper biljetten.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback