Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2013-08-18, 18:24
  #1
Medlem
22år gammal, förhållandevis god fysisk form och gott om uppmärksamhet från kvinnorna. Har haft en sexmässigt framgångsrik sommar med 6 separata partners där allt har fungerat utmärkt fram till och med förra helgen, dvs kring 10-11 augusti.

Något jävligt skumt har hänt och jag vet inte varför. Jag kan känna lusten byggas upp under förspelsfasen men den har blivit oerhört ömtålig och jag kan stendö ner till 0 på en sekund. Att ta på kondom, musik i bakgrunden, en kort stunds obekvämhet och både lust och erektion är totalt borta.

I förra veckan blev jag avsugen som en del av förspelet med en nybliven KK och när jag vände mig åt sidan för att plocka upp en kondom så *bam* - erektionen borta, medan den fortfarande låg i munnen på tjejen. Hon reagerade givetvis med en nästan äcklad förvåning och jag kände skammen växa i mig. Jag ville ju vara med henne, jag ville ju ligga med henne men minsta avbrott från sexstegen dödar allt.

Nu i helgen träffade jag en ny donna. Brunbränd och med en helt sanslöst tajt kropp. Då jag kände mig orolig från senaste tidens problem så valde jag att gå ner på henne och var kvar där nere i ~en timme. Hon var en sån tjej som jag antar "fakar" lite av sina ljud varpå det var svårt att veta hur nära hon egentligen var att komma, så det kändes som att jag behövde vara konstant redo med en hård kuk. Slutsatsen blev alltså att jag smårunkade under hela den här timmen.

Dunderfiasko. När jag var klar med tungan skulle det vanliga sexet inledas och nervositeten började sprida sig, "kommer jag fixa det här nu!?". Vi lyckades gemensamt lirka in den och se på fan, jag var hård. Runkmaratonet hade dock gjort att jag var bara några få stötar från att komma, så skammen flyttades från hårdhet till att hålla ut ärligt talat under 30sek.

Fullständig katastrof.

Vad i helvete är det frågan om? Mina morgonerektioner är även dem borta men fysiskt så saknas inte förmågan, jag KAN bli hård vilket gör att jag tror det sitter i skallen. Men vad kan jag göra? Träffar oftast tjejerna på fyllan men den brukar ha gått ner ganska ordentligt när väl sexet ska inledas.

De orsaker jag själv har lyckats klura fram som potentiella huvudmisstänkta är:

1. Ökat cigarettrökande (har legat på 10-15/dag under sommaren)
2. Cannabis (har rökt dagligen i ~1 år, dicken har dock funkat tidigare trots det)
3. Alkohol (har varit full 2-3ggr i veckan sen juni)

Snälla nån, hjälp! Jag ska träffa en tjej på vad som ser ut som antingen måndag eller tisdag och så igen en annan mot slutet av veckan. Vad i helvete är det här? Blir verkligen totalsänkt av det här.

Äter multivitamin dagligen och har även prövat att separat använda zink som tillskott, slutade med zinket då det nästan kändes som det blev värre.
Citera
2013-08-18, 18:32
  #2
Medlem
jatfdvjps avatar
absolut cannabis som tar ut sin rätt.. jag är helt säker på min sak
Citera
2013-08-18, 18:32
  #3
Medlem
Här har du två alternativ till:
a) Porrskada. Hur mycket porr har du kollat på på sistone? Vissa kan prestera oavsett hur mycket dom maratonrunkar, medan andra (som jag) har permanent halvslak om de tar på sig själva bara någon gång i veckan.
b) psykisk hälsa. Läste en tidigare tråd där du beskrev att du kände dig jävligt låg ibland. Detta kan självklart påverka kåtheten, inget konstigt där. Rekommenderar terapi i så fall hur ogärna du än vill!
Citera
2013-08-18, 18:35
  #4
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Emot
Här har du två alternativ till:
a) Porrskada. Hur mycket porr har du kollat på på sistone? Vissa kan prestera oavsett hur mycket dom maratonrunkar, medan andra (som jag) har permanent halvslak om de tar på sig själva bara någon gång i veckan.

Det var min första tanke själv. Har aldrig varit en storkonsument direkt men har knappt kollat på porr senaste veckorna, har inte behövts när jag haft så regelbundna träffar.

Citat:
Ursprungligen postat av Emot
b) psykisk hälsa. Läste en tidigare tråd där du beskrev att du kände dig jävligt låg ibland. Detta kan självklart påverka kåtheten, inget konstigt där. Rekommenderar terapi i så fall hur ogärna du än vill!

Visst, så kan det vara. Mår inte psykiskt tiptop men det känns ju jävligt halvljummet att söka psykiatrisk hjälp för att kuken inte är hård.
Citera
2013-08-18, 18:36
  #5
Medlem
jatfdvjps avatar
sluta med cannabisen och köp vitaminer magnesium c vitamin mm

så kommer det gå över på nån vecka
Citera
2013-08-18, 18:36
  #6
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jatfdvjp
absolut cannabis som tar ut sin rätt.. jag är helt säker på min sak

Finns det något som backar det här påståendet? Jag menar inte att säga emot, bara att jag skulle gärna få det bekräftat från mer än en flashbackpost om det stämmer.

Jag köpte iofs nytt senast för 2-3 veckor sedan och det var något som jag inte brukar köpa vilket korrelerar ganska bra med mina problem.. Men nog skulle jag bli förvånad om kashmir-hasch dödar kuken medan gröna strains inte gör det
Citera
2013-08-18, 18:39
  #7
Medlem
TheShapes avatar
Givetvis så sitter det i huvudet på dig. Skulle du ha "riktiga" erektionsproblem, så får du helt enkelt inte upp den, och kan tom. komma utan att få stånd.

Det enda jag kan trösta dig med är att det du har råkat ut för, har hänt oss alla - att den "bara dör" (ja, även de kaxiga flashbackpojkarna som aldrig skulle våga ens hosta om saken). Men oftast så är det bara tillfälligt, och händer (tack och lov) inte allt för ofta, eller att man helt enkelt inte mår bra, antingen fysiskt eller psykiskt.

Men några konkreta tips; klipp bort rökningen. Det är både dyrt och jävligt skitigt, som dessutom drar ner din kondition och därefter en "sämre älskare". Alkohol kan också ställa till det, då det trots allt är ett nervgift.

Men jag vet också att det är svårt att bryta mönster så fort det har "satt sig i huvudet". Det enda du egentligen kan göra är att försöka se det som en fas, ta det lugnt, försök inte att bryta ner varje moment under akten där du PANG - ska dra på kondomen och sen fortsätta, där det blir "en grej", utan bara något så naturligt som att ni ändrar ställning.

Jag tror inte att du behöver oroa dig. Det är en fas, och om tio år så kommer du antagligen inte att känna igen dig - bara du bryter mönstret.
Citera
2013-08-18, 18:40
  #8
Medlem
jatfdvjps avatar
vf mår du psykiskt dåligt ?
Citera
2013-08-18, 18:43
  #9
Medlem
jatfdvjps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vanson
Finns det något som backar det här påståendet? Jag menar inte att säga emot, bara att jag skulle gärna få det bekräftat från mer än en flashbackpost om det stämmer.

Jag köpte iofs nytt senast för 2-3 veckor sedan och det var något som jag inte brukar köpa vilket korrelerar ganska bra med mina problem.. Men nog skulle jag bli förvånad om kashmir-hasch dödar kuken medan gröna strains inte gör det
Cannabis skadar hjärnan. Panikkänslor, ångest och förföljelsemani kan drabba nybörjare. Drogen stör psykisk mognad, känsloliv och ungas frigörelseprocess. En glad och öppen person van vid utmaningar kan bli folkskygg, passiv och likgiltig. Stor uppmärksamhet har en långtidsstudie från Nya Zeeland fått som visar att personer som tidigt började röka drogen riskerade få sämre hjärnfunktioner och lägre IQ, försämringarna bestod även hos de som slutat med drogen.
Sexlust kan dämpas och psykisk ohälsa komma smygande. Psykoser och oväntade våldsreaktioner förekommer. Flera cannabisrökare söker hjälp för depressioner, självmordstankar och andra psykiska problem. Studier visar att cannabis kan utlösa schizofreni.

-ett av femtimiljoner undersökningar , googla
Citera
2013-08-18, 18:46
  #10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TheShape
Givetvis så sitter det i huvudet på dig. Skulle du ha "riktiga" erektionsproblem, så får du helt enkelt inte upp den, och kan tom. komma utan att få stånd.

Det enda jag kan trösta dig med är att det du har råkat ut för, har hänt oss alla - att den "bara dör" (ja, även de kaxiga flashbackpojkarna som aldrig skulle våga ens hosta om saken). Men oftast så är det bara tillfälligt, och händer (tack och lov) inte allt för ofta, eller att man helt enkelt inte mår bra, antingen fysiskt eller psykiskt.

Men några konkreta tips; klipp bort rökningen. Det är både dyrt och jävligt skitigt, som dessutom drar ner din kondition och därefter en "sämre älskare". Alkohol kan också ställa till det, då det trots allt är ett nervgift.

Men jag vet också att det är svårt att bryta mönster så fort det har "satt sig i huvudet". Det enda du egentligen kan göra är att försöka se det som en fas, ta det lugnt, försök inte att bryta ner varje moment under akten där du PANG - ska dra på kondomen och sen fortsätta, där det blir "en grej", utan bara något så naturligt som att ni ändrar ställning.

Jag tror inte att du behöver oroa dig. Det är en fas, och om tio år så kommer du antagligen inte att känna igen dig - bara du bryter mönstret.

Logiskt så begriper jag att det här troligtvis inte är livslångt, men när jag kommer ifrån en ganska lång torkeperiod till att nu bada i skamliga förslag så känns det bedrövligt att inte kunna ta tillvara på det. De här tjejerna är inte mer än sex, och jag räknar kallt med att jag kommer tappa kontakten med dem om jag bara kan ligga och mysa.

När du nämner rökning, menar du då cigaretter och cannabis? Hur är det med snus?

Citat:
Ursprungligen postat av jatfdvjp
vf mår du psykiskt dåligt ?

Bra fråga. Allmän känsla av meningslöshet i vardagen, oro för framtiden och generell apati.
Citera
2013-08-18, 18:48
  #11
Medlem
Hehe snart sitter du där hög impotent med monsterkäkar av allt slickande =P ^^ Lägg ner drogerna o kör på vitaminer och motion kolla om du kan få tag på spirulina innehåller sjukt mkt vitaminer och aminosyror.

Du kan ju testa o vara fri från rökat i ngra mån och se om det är det som spökar?

"Cannabis 'is making teenagers impotent', say doctors"

http://www.dailymail.co.uk/news/arti...y-doctors.html
Citera
2013-08-18, 18:55
  #12
Medlem
jatfdvjps avatar
lägg ner cannabis rökandet eftersom du vill ha erektion

längre tid rökande ca mer än 6 mån dödar långsamt sexlusten medans det för andra kan vara tvärt om -då oftast kvinnor

på män kolar kuken
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback