Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2013-08-18, 19:20
  #13
Medlem
zepofans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zorb89
Jag förstår inte hur folk kan hålla på att leta låtar i bilen, farligt farligt.

Dock har jag nog bara ca 15låtar som jag lyssnar sönder mig på innan jag byter
Det är ju därför man har en stor mängd låtar och kör på random. Man hinner inte ledsna så fort på dom då.
Citera
2013-08-18, 19:30
  #14
Medlem
zorb89s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zepofan
Det är ju därför man har en stor mängd låtar och kör på random. Man hinner inte ledsna så fort på dom då.
"Man"? Har inte sett en enda person ha över 50låtar i random läge. De sitter och byter konstant "Nu ska ni få höra en bra låt, ska bara hitta den först..".

Men om alla vore som du med att låta den spela blandat hela tiden är det ju ingen fara men vet att det inte är så
Citera
2013-08-18, 22:49
  #15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av toby79
Tror det funkar, men du har inte låtit stereon indexera alla låtar. Låt minnet sitta i en stund innan du fipplar. Så du kanske bara är för snabb att vrida upp till slutet på listan.
Det lät aningen rimligt. Jag ska testa det imorgon att vänta ca 5min med stereon påslagen.

Tack
Citera
2013-08-20, 08:30
  #16
Moderator
Oddballs avatar
Bilar --> Hemelektronik, ljud och bild
/Moderator
Citera
2013-08-20, 15:09
  #17
Medlem
Det hjälpte inte att låta det ladda en stund. Jag har testat med FAT16 och det fungerade inte. Så jag formaterade till FAT62 igen med 64kb.
Citera
2013-08-20, 16:01
  #18
Medlem
morkfromorks avatar
en usb-sticka kostar ju som en hamburgare numera, köp ett gäng och ha max 95 låtar på varje då, ingen stor grej direkt. Jag har nog ett tiotal, alla med filmer förvisso.
Citera
2013-08-20, 16:22
  #19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av morkfromork
en usb-sticka kostar ju som en hamburgare numera, köp ett gäng och ha max 95 låtar på varje då, ingen stor grej direkt. Jag har nog ett tiotal, alla med filmer förvisso.
Jag har min på 64GB och behöver ingen större för endast musik. Läs om så ser du att jag menar per mapp och inte sticka. Jag har givetvis fler mappar i mitt USB med fler låtar. Men jag skulle vilja ha alla låtar inom en viss genre i samma mapp. Hajar du?

Mvh
Citera
2013-08-20, 16:58
  #20
Medlem
morkfromorks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MicrosoftSam
Jag har min på 64GB och behöver ingen större för endast musik. Läs om så ser du att jag menar per mapp och inte sticka. Jag har givetvis fler mappar i mitt USB med fler låtar. Men jag skulle vilja ha alla låtar inom en viss genre i samma mapp. Hajar du? Mvh

Inte mycket att göra, eller hur menar du att stereons begränsning ska överkommas?

95 låtar x 3 minuter är ju ändå mera än 5 timmar, jag ser inte riktiht problemet faktiskt.

På min tid fick vi byta cd efter max en timma
Citera
2013-08-21, 16:04
  #21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av morkfromork
Inte mycket att göra, eller hur menar du att stereons begränsning ska överkommas?

95 låtar x 3 minuter är ju ändå mera än 5 timmar, jag ser inte riktiht problemet faktiskt.

På min tid fick vi byta cd efter max en timma
Sant, men jag har löst det nu så det är ingen fara.
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback