5 718 besökare online
856 128 medlemmar • 45 783 161 inlägg
Användarnamn 
Lösenord
Flashback Forum > Politik > Feminism och jämställdhet
Svara på ämne
Ämnesverktyg
MorfiusBaltzar
Avstängd
MorfiusBaltzars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av micro113
Det vore desstutom relevant med återkommande tester under den period som en polis är yrkesaktiv i olika funktioner. Som det är nu kan de ju klara utbildningen och sedan säcka ihop ganska rejält faktiskt.

Nej som det är nu så kan dom vara ihop säckade när dom gör testerna.....till och med en tonåring klarar av dom där testerna........

TheTJ
Medlem
Så länge de bevisligen klarar av att utföra samma arbete ser jag inget problem med att personen har bröst istället för penis som sticker ut. Att personen är kapabel för uppgiften är det viktigaste.

menelik
Medlem
Det är med kvinnliga poliser ungefär på samma sätt som med deras manliga kollegor. Många är bra. Några är dåliga. De flesta är mediokra.

Wonders
Medlem
Jag har inga problem med att kvinnor vill bli poliser så länge dem klarar av dem krav som finns.

Wonders
Medlem
Dem få kvinnliga poliser som jag har talat med, har haft ett professionellt beteende.

Jag tycker att denna tråd borde bumpas ibland.
Varför är jag efterbliven? Picko.. Både kurder och turkar massmördade dem p.g.a religion. De har inget land heller pizdo. Assyrier har grova problem intern vem är syrian..assyr..kalder(stavning). Av 7KorpusBrigada.

Bosnisk nationalist som brillierar med sin underbara argumentations teknik. Kallar mig fitta och fitta, kanske betyder något annat på bosniska. Han visar mig verkligen hur smart han är. Brillierar också med sina kunskaper om den Assyriska/Syrianska, kaldeiska namnfrågan.

analabertil
Medlem
Helt allvarligt så tycker jag bara det är komiskt och det inger inte nån sorts respekt. Att se en blond slampig sminkad brud gå runt med batong gör bara killar och tjejer kåta och skrattfärdiga. Inte fan har en tjejsnut nånting att komma med om en karl säger till henne på skarpen? Då blir det bara en massa gnäll och tjat och det är ju inte tillåtet att klappa till en snut, så hur ska man då ta tag i sliddjuret?

Nej, kvinnor ska inte vara poliser eller väktare, för det är bara pinsamt och jobbigt för de själva.

Svara på ämne
Topp Dela »