2013-08-17, 18:30
Medlem
Ha köpt ny hdd då min gick sönder men hade bara vista hemma så slängde in det. Datorn är rätt ny och hade ursprunligen win 7 på den.

Nu fungerar inte nätverskortet på den trotts uppdateringar av drivrutiner och tangentbordet lyder inte alls som det ska. Det går absolut inte ens söka efter mitt nätverk eller köra med kabel.
Går det inte köra på med vista? måste man orka fixa win 7? Eller hjälper det o slänga in linux?
Citera
2013-08-17, 19:44
Medlem
welcometorealitys avatar
Köp en extern nätverkskort , du får en för 200 spänn du kopplar bara in den med USB. Tangentbordet ska ju inte påverkas av nätverkskortet , knepigt faktiskt du kanske har fel någon annanstans .
Senast redigerad av welcometoreality 2013-08-17 kl. 19:53.
Citera
2013-08-18, 07:55
Medlem
CyrusGNetWorks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av abcdefghigklmnop

Nu fungerar inte nätverskortet på den trotts uppdateringar av drivrutiner och tangentbordet lyder inte alls som det ska. Det går absolut inte ens söka efter mitt nätverk eller köra med kabel.

Under fliken [kompatibilitet] som då finns under drivrutinens setup kan fungera. Har du provat detta?

Nu visas bilden över Firefox, men det har ingen betydelse, se bild -> http://i.imgur.com/QnKZpUB.png
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in