Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2023-08-14, 16:46
  #517
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av chopdei
https://m.youtube.com/watch?v=fSjzOY...UJVmljZSB3ZWVk

Spola till 3:15 ,

Dom är nöjda så länge det ger utslag på thc dom kvalitetssäkrar inte för kunder direkt.
Om det innehåller 1 procent thc och 99 procent kemikalier så klassas det som cannabis fortfarande. Polisen prioriterar att sätta ditt folk inte verka för folkhälsan genom att göra utredningar inom drog marknadens kvalitet eller upplysa om faror.

Dags att vakna upp ur kemikalie dimman
Lol i villken värld lever du..?
Kanske dags o vakna upp som sagt..
Redan sätt det där det är 2-3 åt gammalt.

Har man rökt några år så känner man skillnad direkt fattar du väl?


Förövrigt har kvalitén i Sverige generellt aldrig nångonsin varit så bra som dem senaste åren.
Citera
2023-08-15, 02:27
  #518
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Robbejao
Lol i villken värld lever du..?
Kanske dags o vakna upp som sagt..
Redan sätt det där det är 2-3 åt gammalt.

Har man rökt några år så känner man skillnad direkt fattar du väl?


Förövrigt har kvalitén i Sverige generellt aldrig nångonsin varit så bra som dem senaste åren.


Majoriteten som rökt flera år känner inte skillnaden för det är manipulerat på ett professionellt sätt just därför det är så utspritt och försvinner ej för folk är inte tillräckligt med finsmakare med intelligens för att känna skillnad.

Att du säger att Sverige aldrig haft bättre får mig att misstänka att du har blivit blåst på besprutat eller intalar dig själv det för att slippa acceptera att du rökt besprutat.
Har aldrig existerat lika mycket besprutat som det gör nu i marknaden det gjorde det inte för 5-10 år sedan, jag ser till helheten av marknaden.
Citera
2023-08-15, 06:12
  #519
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av chopdei
Majoriteten som rökt flera år känner inte skillnaden för det är manipulerat på ett professionellt sätt just därför det är så utspritt och försvinner ej för folk är inte tillräckligt med finsmakare med intelligens för att känna skillnad.

Att du säger att Sverige aldrig haft bättre får mig att misstänka att du har blivit blåst på besprutat eller intalar dig själv det för att slippa acceptera att du rökt besprutat.
Har aldrig existerat lika mycket besprutat som det gör nu i marknaden det gjorde det inte för 5-10 år sedan, jag ser till helheten av marknaden.
Haha. MR. Konspiration det är bara skicka det på analys svårare är det inte.
Man känner 100% skillnad speciellt om man var med på tiden när spice härjade på riktigt.

Kanske dags att åka upp till akutpsyk och få bukt med psykosen!
Citera
2023-08-16, 11:51
  #520
Medlem
Vad säger ni om äkta moon rocks? Är det så bra som det är beskrivet att vara? Har nämligen fått in en kran som har dessa inne och funderar på att köpa en burk även fast priset är lite högt.
Citera
2023-08-16, 17:48
  #521
Medlem
Iwasbanned2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 5electa
Vad säger ni om äkta moon rocks? Är det så bra som det är beskrivet att vara? Har nämligen fått in en kran som har dessa inne och funderar på att köpa en burk även fast priset är lite högt.

Vad tar han för ett hegge?
Är det äkta Moonrocks ligger inte det runt 50℅? Det har varit så dyrt att jag aldrig köpt. Men du måste köpa och testa lite i alla fall, ser hur det slår. Sen köpa på dig. Men det känns som slöseri att puffa till vardags. Det där är för fin främmande och sköna sommardagar... Sommarkvällar och sommarnätter.
Höstdagar, höstkvällar och höstnätter. Vinter...lmaooo!! Nej jag bara driver. Vem fan röker något annat?!
Citera
2023-08-16, 18:41
  #522
Medlem
IbrahimZlatanovics avatar
Har precis smuttat på lite ishasch jag gjort på 5 olika strains:

Pineapple Express
Kalashnikova
Ayahuasca Purple
Critical Kush
Jack Herer

Det var....eeh..bra!
Citera
2023-08-19, 01:18
  #523
Medlem
Black ice
Citera
2023-08-19, 07:52
  #524
Medlem
Krickerts avatar
Det var någon Mercedes av terrängmodell på kakan.

Väldigt mjukt hasch,helt okej.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback