Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2018-09-04, 13:31
  #469
Medlem
Stenad-af-Ograss avatar
-Girl Scout Cookies - starkaste jag rökt och kraftigt parfymerat.

-Mody Dick - inte så stark som jag väntade mig.

-MK Ultra - första gröna rökat jag lyckats somna på.
Citera
2018-09-04, 15:45
  #470
Medlem
Flusons avatar
Ingen ett susning, men det är svart, mjukt och lite oljigt. Definition av Indica hasch helt enkelt, riktigt tungt! Mumma!
Citera
2018-09-07, 21:44
  #471
Medlem
IbrahimZlatanovics avatar
Har stått och klippt en del av min skörd under större delen av dagen, så nu är det färskt fingerhash av Cookies Kush som ligger i pipan. Smakar gudomligt!
Citera
2018-09-08, 04:21
  #472
Medlem
Välkomnar mig själv till denna del av Flashback. Jag har på senaste börjat tröttna på mitt röka. Jag har rökt länge, är inte ny eller så men jag har glömt att romantisera rökat som man gjorde när man var yngre. Så därför ska jag börja romantisera det igen, för att skapa en gnista vilket gör att jag kommer njuta mer av det.

Just nu röker jag en riktigt fin bruning. Kakan var stämplad med "Cannabiz". En mörkbrun bruning med en ljusare nyans. Mjuk och kladdig, men inte för kladdig så att fingrarna blir helt bruna när man meckar. Utan fingrarna blir så pass bruna att man smidigt kan torka av dom mot varandra så att kladdet lossnar. Om man vill testa kvalité på sin bruning kan man ta just den biten som lossnar och tugga lite på den. Smakar det lent, och inte beskt kan du vara säker på att din bruning håller hög kvalité. Men gäller endast färskt mjukt hasch givetvis.
Citera
2018-09-13, 19:55
  #473
Medlem
Vanlig grönt från chris.
Citera
2018-10-06, 15:00
  #474
Medlem
barnet1s avatar
White Rhino, GlueBerry OG, Pineapple.
Citera
2018-10-27, 14:47
  #475
Avstängd
Sitter med en del denna Lördag.

Critical Hash; Alltså brunt gjort på plantor av en strain som kallas "Critical Kush"

Ett hash vid namn "King Hassan" från en lokal coffeeshop i mitt kvarter.

Sitter även på ett gram så kallad "Amnezia haze".
Någonstans i lådan ligger ett halvt gram white widow kvar ifrån förra helgen.

Föräldrarna är ifrån Nederländerna pratar språket och visste att en dag flyttar man tillbaka helt jävla underbart att bo här!
Citera
2018-10-27, 15:44
  #476
Medlem
barnet1s avatar
Sour Lemon, Gorilla Glue #4
Citera
2018-10-27, 15:45
  #477
Avstängd
iAmLanes avatar
Super Green Crack
Citera
2019-02-17, 23:09
  #478
Medlem
Hahahaha, kom igen, kompis... fiskgratäng och hamburgare? Det är inte amfetamin och hasch du jämför. Skojare, otrevliga skojare.


Citat:
Ursprungligen postat av kool-g-rap
Är jag fjortis för jag känner skillnaden på hamburgare och fiskgratäng också på lukten? Exakt samma sak typ.. Prova odla lite själv så märker du vilken enorm skillnad det är på smak, lukt och rus mellan olika sorter.

Jag grinar inte utan gapskrattar åt att det finns så intelligensbefriade människor som dig. Kan man känna skillnad på heroin och kokain eller är det också samma?

Jag tänker inte diskutera mer med dig och förstöra tråden då du uppenbarligen är helt bakom flötet, de flesta i CB forumet kan intyga om att det är skillnad på strains.
Citera
2019-02-18, 12:42
  #479
Medlem
caecos avatar
Mazar I Sharif främst. Men varierar lite med somango. Föredrar den förstnämnda dock.
Citera
2019-02-18, 15:43
  #480
Medlem
pouya.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av caeco
Mazar I Sharif främst. Men varierar lite med somango. Föredrar den förstnämnda dock.
Hur är somangon i smakväg? Är det darknet-varor?
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback