Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2018-08-10, 17:24
  #445
Medlem
IbrahimZlatanovics avatar
Double Black in da house.
Citera
2018-08-11, 20:01
  #446
Medlem
Tropicanans avatar
Super silver haze
Citera
2018-08-12, 02:45
  #447
Medlem
kool-g-raps avatar
Tyvärr Amnesia just nu. Den måste yielda fett bra eftersom den är så vanlig i sthlm. Inte dåligt men inte super heller, Amnesia Haze slår Amnesia 100ggr om.
Citera
2018-08-12, 03:32
  #448
Avstängd
Vatos.Locoss avatar
Borde nästan byta namn på tråden till ''Vilken strain sa din kran att det hete som du röker nu?''

Nåväl för att bidra med tråden. ''Choklad'' heter skiten. Heter den så hos er med? Guldigt, smuligt som fan.. Får väl se vad han kallar gräset nästa gång jag köper.
Citera
2018-08-12, 03:49
  #449
Medlem
kool-g-raps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vatos.Locos
Borde nästan byta namn på tråden till ''Vilken strain sa din kran att det hete som du röker nu?''

Nåväl för att bidra med tråden. ''Choklad'' heter skiten. Heter den så hos er med? Guldigt, smuligt som fan.. Får väl se vad han kallar gräset nästa gång jag köper.

Fixa bättre kran! Avundsjuk på alla här eller?
Ja hashkakorna döper de till vad fan som helst i Marocko typ OG kush och Amnesia Lemon i tron om att vi européer är lika lågbegåvade som de själva och skulle gå på det. Men gräset har man koll på vad det är för sort, varför skulle man inte? Det är rätt lätt att känna skillnad på typ Blackberry, Amnesia och OG Kush som exempel
Citera
2018-08-12, 04:27
  #450
Avstängd
Vatos.Locoss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kool-g-rap
Fixa bättre kran! Avundsjuk på alla här eller?
Ja hashkakorna döper de till vad fan som helst i Marocko typ OG kush och Amnesia Lemon i tron om att vi européer är lika lågbegåvade som de själva och skulle gå på det. Men gräset har man koll på vad det är för sort, varför skulle man inte? Det är rätt lätt att känna skillnad på typ Blackberry, Amnesia och OG Kush som exempel


Avundsjuk på att de flesta här sitter och googlar häftiga namn haha japp.

Varför jag gått tillbaka till en kran är för att mupparna på flugsvamp också säljer mindre bra grejer. Bara att där får man vänta några dagar på sitt ''coola'' röka + dyrare.
Citera
2018-08-12, 05:31
  #451
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vatos.Locos
Avundsjuk på att de flesta här sitter och googlar häftiga namn haha japp.

Varför jag gått tillbaka till en kran är för att mupparna på flugsvamp också säljer mindre bra grejer. Bara att där får man vänta några dagar på sitt ''coola'' röka + dyrare.

Shit, du måste verkligen röka skit.

Vad är det för coola namn du snackar om? Varför skulle det vara så jävla svårt att veta vilket frö som satts i marken? Tror du de googlar "häftiga" namn där det är lagligt också?
Citera
2018-08-12, 15:21
  #452
Medlem
kool-g-raps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vatos.Locos
Avundsjuk på att de flesta här sitter och googlar häftiga namn haha japp.

Varför jag gått tillbaka till en kran är för att mupparna på flugsvamp också säljer mindre bra grejer. Bara att där får man vänta några dagar på sitt ''coola'' röka + dyrare.

Den som är mupp måste nog tyvärr vara du om du måste lägga typ 750kr för en femma och vänta massa dagar. Vem fan handlar gräs på flugsvamp?

Men ja självklart är det så att det bara finns en enda strain i världen som är heter "gräs" som alla bara försöker komma på olika jättetuffa coola namn till för att leka jättecoola. Damn du har knäckt hela cannabis industrin

Det där med indica/satitiva är bara bullshit. Att olika "coola namn" smakar och luktar olika är väl för att odlarna har antingen har en skunk som får kissa på plantorna, andra blandar gräset med blåbär och vissa pressar citron över det.
Det gräset som ultra mega gangster tufft kallas för indica (daaaamn vad coolt ord va?) är ju egentligen bara strainen "gräs" som är blandad med heroin. Samma med Sativa (wow ett annat fett coolt ord damn!) blandar dom i crack och det är därför man blir pigg.

Årets nobelpris borde gå till dig!
Citera
2018-08-12, 19:46
  #453
Avstängd
Vatos.Locoss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kool-g-rap
Den som är mupp måste nog tyvärr vara du om du måste lägga typ 750kr för en femma och vänta massa dagar. Vem fan handlar gräs på flugsvamp?

Men ja självklart är det så att det bara finns en enda strain i världen som är heter "gräs" som alla bara försöker komma på olika jättetuffa coola namn till för att leka jättecoola. Damn du har knäckt hela cannabis industrin

Det där med indica/satitiva är bara bullshit. Att olika "coola namn" smakar och luktar olika är väl för att odlarna har antingen har en skunk som får kissa på plantorna, andra blandar gräset med blåbär och vissa pressar citron över det.
Det gräset som ultra mega gangster tufft kallas för indica (daaaamn vad coolt ord va?) är ju egentligen bara strainen "gräs" som är blandad med heroin. Samma med Sativa (wow ett annat fett coolt ord damn!) blandar dom i crack och det är därför man blir pigg.

Årets nobelpris borde gå till dig!


Någon borde ju verkligen ta en semester från rökat ser jag. Blev du så ledsen att du var tvungen att skriva en halv bok och blanda in massa grejer som inte har med något att göra? Ta det i pm i stället fjant.

Köper du 5or för 750? Grattis, antar att du inte vågar säga till att det är för dyrt utan köper ändå och knyter näven i fickan.

Vem som köper från flugsvamp? Bland annat de som inte vill bidra till att kaosblattarna på gatan får pengar, + att det brukar vara någorlunda bättre kvalité. Antar att du är för ung eller efterbliven för att kunna fixa med tor och bitcoins
Citera
2018-08-12, 23:51
  #454
Medlem
kool-g-raps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vatos.Locos
Någon borde ju verkligen ta en semester från rökat ser jag. Blev du så ledsen att du var tvungen att skriva en halv bok och blanda in massa grejer som inte har med något att göra? Ta det i pm i stället fjant.

Köper du 5or för 750? Grattis, antar att du inte vågar säga till att det är för dyrt utan köper ändå och knyter näven i fickan.

Vem som köper från flugsvamp? Bland annat de som inte vill bidra till att kaosblattarna på gatan får pengar, + att det brukar vara någorlunda bättre kvalité. Antar att du är för ung eller efterbliven för att kunna fixa med tor och bitcoins

Det är inte bara din IQ som är låg utan din läskunnighet också ser jag Men jag ska hjälpa dig förstå
Du skrev "Varför jag gått tillbaka till en kran är för att mupparna på flugsvamp också säljer mindre bra grejer. Bara att där får man vänta några dagar på sitt ''coola'' röka + dyrare."

Alltså köper DU röka eller har gjort på flugsvamp, inte jag. Jag har bara sett deras galna överpriser av ren nyfikenhet. Men tack för att du kallar mig ung, inte varje dag man får höra det. Men jag har inget behov av att lära mig krångla med bitcoins då jag själv är säljare och inte kund.

Jag är inte ett dugg ledsen då jag alltid till 100% vet vad jag tar in för strains, den som gnäller är du som har dåliga kranar så du behöver skriva "Vilken strain sa din kran att det hete som du röker nu"

Hoppas du hittar bättre kranar så vet du också vilken strain du röker
Citera
2018-08-13, 00:27
  #455
Avstängd
Vatos.Locoss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nepun
Shit, du måste verkligen röka skit.

Vad är det för coola namn du snackar om? Varför skulle det vara så jävla svårt att veta vilket frö som satts i marken? Tror du de googlar "häftiga" namn där det är lagligt också?


Det ni tror ni tror ni får är ren BS till 90% men fortsätt att tro att ni röker dragon blood super haze
Citera
2018-08-13, 00:52
  #456
Medlem
kool-g-raps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vatos.Locos
Det ni tror ni tror ni får är ren BS till 90% men fortsätt att tro att ni röker dragon blood super haze

Så om gräset har blåtoner och luktar kraftigt frukt/blåbär och det står blueberry på påsen så är det inte det utan någon annan strain menar du?
Om gräset stinker som fan och luktar äcklig svett så är det inte cheese utan något annat? Om gräset luktar exakt som blackberry som har en väldigt speciell doft och exakt samma rus som den jag odlade själv är det inte blackberry utan något annat?

Du är bara för mycket! Hör du inte själv hur sjukt dumt det låter? Det är som att säga att det inte går att känna skillnad på öl och vin. Om det kommer i en ölburk och smakar exakt som öl så lär det vara öl och inte 90% av all öl som säljs är vin egentligen.
Det går inte heller att känna skillnad på fiskgratäng och hamburgare heller? Utan 90% av alla hamburgare är egentligen fiskgratäng?

Idiotin har nått en helt ny nivå!
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback