Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2018-10-14, 14:40
  #3721
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Swan65
Halmgubbar och sädesvätska.. Blir det inte jobbigt i längden? Men jo 3000gånger skrev han. Men skit i det, sedan name droppar han nån dåre som säkert är jude och har knepiga idéer, och? Ska jag börja lista blåögda arier som är seriemördare eller våldtäktsmän eller domedagsprofeter och därmed dra alla över en kam inkluderat mig själv? Det är ju en sjuk fix idé ni har där ni höjer judarna till något de inte är, ja förutom att de är ovanligt duktiga då. Ni försöker ju till och med förlöjliga nobelpriset, det ultimata priset en människa kan få. Inte ens det faktumet fattar ni, jävla idioter är ni faktiskt

Du verkar glömma att judar är en etnoreligiös folkgrupp, att det finns en livsfilosofi med i sammanhanget. En religion med gruppevolutionära strategier utan skrupler då det varken finns himmel eller helvete, bara jordisk pånyttfödelse.
Citera
2018-10-14, 18:17
  #3722
Medlem
Swan65s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Divination
Länka till det inlägget då. Och så kom Nobelpriset igen. Det och ”mellanösterns enda demokrati” tycks vara filosemiternas älsklingsargument. Har du förresten lika stora problem när vita icke-judiska folk kritiseras och skuldbeläggs kollektivt av judar? Det är väldigt vanligt förekommande nämligen. Spottar och fräser du då också om ”idioter”? Av någon anledning tvivlar jag på det.

Berätta vilket folk du menar? Militanta muslimer som försöker bomba sönder staten Israel? Eller ta alla grannar där egentligen. Jag är alltså blåögd blond kristen finne, vem vill hata mig bara för att jag är etniskt just det?
Citera
2018-10-14, 18:18
  #3723
Medlem
Swan65s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bananrepublikan
Du verkar glömma att judar är en etnoreligiös folkgrupp, att det finns en livsfilosofi med i sammanhanget. En religion med gruppevolutionära strategier utan skrupler då det varken finns himmel eller helvete, bara jordisk pånyttfödelse.

Citera ut Torah då
Citera
2018-10-14, 18:25
  #3724
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Swan65
Berätta vilket folk du menar? Militanta muslimer som försöker bomba sönder staten Israel? Eller ta alla grannar där egentligen. Jag är alltså blåögd blond kristen finne, vem vill hata mig bara för att jag är etniskt just det?

Om du är kristen förstår jag inte varför du avgudar judar, har du kollat upp vad det står om jesus och maria i talmud?

Judar har inte alls lika höga tankar om kristna så du vet.
Citera
2018-10-14, 18:30
  #3725
Medlem
Swan65s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gulax
Om du är kristen förstår jag inte varför du avgudar judar, har du kollat upp vad det står om jesus och maria i talmud?

Judar har inte alls lika höga tankar om kristna så du vet.

I Tel Aviv har de höga tankar om oss. Och de skiter fullständigt I vad som står i Talmud. Tror du på riktigt att alla judar är kroknästa och snikna? Inte lite inskränkt du är
Citera
2018-10-14, 18:42
  #3726
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Swan65
I Tel Aviv har de höga tankar om oss. Och de skiter fullständigt I vad som står i Talmud. Tror du på riktigt att alla judar är kroknästa och snikna? Inte lite inskränkt du är

Knappast dom orthodoxa judarna.
https://m.youtube.com/watch?v=5jG6kJm-50k

De sekulära judarna är troligtvis mer neutralt inställda eller bryr sig inte, de judar som talat objektivt kring israel och problematiserat historiska händelser är sekulära som Gilad atzmon, david cole, norman finkelstein, max blumenthal m fl
Citera
2018-10-14, 20:43
  #3727
Medlem
Swan65s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gulax
Knappast dom orthodoxa judarna.
https://m.youtube.com/watch?v=5jG6kJm-50k

De sekulära judarna är troligtvis mer neutralt inställda eller bryr sig inte, de judar som talat objektivt kring israel och problematiserat historiska händelser är sekulära som Gilad atzmon, david cole, norman finkelstein, max blumenthal m fl

Så vad är problemet?
Citera
2018-10-14, 20:59
  #3728
Medlem
Divinations avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Swan65
Berätta vilket folk du menar? Militanta muslimer som försöker bomba sönder staten Israel? Eller ta alla grannar där egentligen. Jag är alltså blåögd blond kristen finne, vem vill hata mig bara för att jag är etniskt just det?

Kunde du inte länka till det där inlägget? Var det bara en halmgubbe du bankade på alltså?

Ja, det är ju otroligt att det finns araber som är förbannade på Israeljudarna. Att de inte begriper att Jahve givit judarna rätten till landet och att köra ut muslimerna som bott där i 2000 år? Fräcka hädare.

Så du menar att du aldrig hört någon maktjude som spyr skit över vita européer? Hur många exempel vill du ha?
Citera
2018-10-14, 22:32
  #3729
Avstängd
Daniel501s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Swan65
Så vad är problemet?

Exakt, vad är problemet med att tycka att alla Judar borde ta sitt pack och dra till Israel?

Hur mycket judisk porr konsumerar du så att om någon ifrågasätter Judens vara eller icke vara i väst får dig att, likt en narkoman, bli helt vild av ilska?

Ponera att allt om Judarna istället handlade om Araber, att de fick tillåtas bryta ner väst med subversiva medel, bo ibland oss eller till och med föda barn med oss, hur hade du tagit det?

Låt mig gissa, med öppna armar?
Citera
2018-10-14, 23:27
  #3730
Medlem
Swan65s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Daniel501
Exakt, vad är problemet med att tycka att alla Judar borde ta sitt pack och dra till Israel?

Hur mycket judisk porr konsumerar du så att om någon ifrågasätter Judens vara eller icke vara i väst får dig att, likt en narkoman, bli helt vild av ilska?

Ponera att allt om Judarna istället handlade om Araber, att de fick tillåtas bryta ner väst med subversiva medel, bo ibland oss eller till och med föda barn med oss, hur hade du tagit det?

Låt mig gissa, med öppna armar?

Njä alltså muslimerna är ju de facto jobbiga. Utan att vara rasist nu men det va ju en mörkhyad som försökte sno min Omega igår.. Bara taxi gäller i detta jävla land
Citera
2018-10-15, 13:38
  #3731
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Swan65
Citera ut Torah då

Vad vill du att jag ska citera?

Mishneh Torah av Moses Maimonides består av 14 böcker...

Men jag kan citera från wikipedia:

"Om en jude inte följer buden, så händer det idag inte så mycket mer än att han eller hon själv har det på sitt samvete och vet om att man har brutit mot något eller några av buden."

https://sv.m.wikipedia.org/wiki/Mitzva

Sen kan man läsa om Nathan of Gaza och Shabbatai Zevi så finns det en messiansk aspekt för att gå emot buden.
Citera
2018-10-15, 14:51
  #3732
Avstängd
Daniel501s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Swan65
Njä alltså muslimerna är ju de facto jobbiga. Utan att vara rasist nu men det va ju en mörkhyad som försökte sno min Omega igår.. Bara taxi gäller i detta jävla land

Ok då vet vi, kan vi få höra en bra anledning till varför Judar ska få leva och bo ibland, speciellt, oss Svenskar?

Kan du ge ett exempel på en sak som Juden har gett det Svenska folket som har givit oss en anledning att inte köra igång ugnarna och tvålproduktionen?

En liten kaviat bara, fördelen med detta mirakel (varför annars låter vi Juden bo och leva ibland oss, diktera hur vi ska och inte får tänka) bör ju såklart väga upp för de senaste 100 årens inslag av diverse perversa sociala experiment såsom kulturmarxism, marxism, samkönade äktenskap, "frigörandet av kvinnan", sekulariseringen av Sverige och sist men absolut inte minst, förgörandet av kärnfamiljen som fundament till samhällsuppbyggnaden.

Vi kan väl börja med Sverige, om ditt svar lyckas övertala någon, då kan vi fortsätta med Europa och resten av den vita världen.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback