Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2013-08-16, 02:01
  #85
Medlem
lugna ner digs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Incogniton
Daddy Boast! https://www.flashback.org/sp42281204
Riktigt bra. Han är med i min signatur. Synd att idiot-mod bannade honom.
2013-08-16, 02:16
  #86
Medlem
Det är ju så svårt att välja!

Min kandidat skrevs i en tråd skapad av mig själv, och är en bättre sågning:

Från tråden https://www.flashback.org/t2018533

Citat:
Ursprungligen postat av danebrogen
När jag har riktigt tråkigt brukar jag söka mig till realtid för att läsa Klerckers sanslöst värdelösa texter. En inavlad hobbyaristokrat vars liv kretsar kring cigarettmunstycken och blankputsade skor ska ta pulsen på och dissekera samtiden, kan det bli bättre? Svar nej. Den för tråden aktuella krönikan skulle lika gärna kunnat vara skriven av en försigkommen 13-åring med VG i SO. Hur kan han ens få utrymme att uttala sig? Obegripligt.

Maken till obegåvad krönikör har jag aldrig stött på. Han är så usel att man nästan sitter och rodnar.

Läs gärna klassikern Middag med pappa: http://www.realtid.se/ArticlePages/2...tid427.dbp.asp Ofattbart dålig. Kanske det sämsta som någonsin publicerats.
2013-08-16, 02:20
  #87
Medlem
DanteAlighieris avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Månsan
Bästa inlägget lyder kort och gott:

vem?

postat av användare lammern i en av Flashbacks mest klassiska trådar.
Detta hände sig på den tiden sådana här uppiggande tramstrådar var möjliga. Idag hade alla inblandade blivit varnade, bannlysta och tråden raderats av någon ilsken moderator.

https://www.flashback.org/t4166

Klar etta!
2013-08-16, 02:29
  #88
Medlem
Snoddlans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JBugster
Antagligen nåt jag har skrivit, ni får titta runt i min inläggshistorik.


Fan, tänkte något liknande själv! Men dina inlägg är amazing, keep on doing what you're doing
2013-08-16, 02:58
  #89
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Veaselll
Minns ett inlägg som jag tror kommer ifrån "Vi skapar ett skumt CV" (https://www.flashback.org/p44615369).
Inlägget handlade i vilket fall om en mycket psykiskt sjuk man, som äntligen hade blivit "frisk".
Rader som flyger förbi där inne är "Jag skriver det här med blod" "Varförlämnadedumigvarförlämnadedumig". m.m.

Minns någon vilket inlägg jag söker och vill nominera? PM:a eller bifoga så är jag enormt tacksam.

https://www.flashback.org/sp25208705

OnT:

Yo svårt att komma på fyttllan!
Citat:
Yo! wassup man! et är så här att jag träffa hetaste jävla bruden på K-R-O-G-E-N som vi kallar det i longhome!!!


YEAH anywayz jag har fått massa ragg på the krogen och när jag ska sätta på dem så har jag förjävla svårt att få bånge. Och när jag väl har megabånge så kan jag fan inte komma!! NU NÄR JAG SKRIVER DET HÄR ÄR JAG SKITPACKAF!!! MEn iaf Jag kan inte komma och det suger!! Men när jag runkar när jag ee full så kan jag komma precis som normalt!, känner ni igen er eller sitter jag ensaom i den här sitsen?

PEACE YO MOTHAFUCKERS!!!

robzo,hank,Jal ediion

COPYRIGHT
2013-08-16, 05:08
  #90
Medlem
91:an Karlssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DiagnosAB
I tråden om chemtrails tröttnar demigurg2 på alla foliehattar som inte lyssnar på någon slags logik. Han skapar helt spontant en alldeles egen konspirationsteori som underbart nog inte är värre än de som redan diskuterats. Twelve points för kreativitet!

Hahahaha, det var kanske det roligaste jag läst.
2013-08-16, 05:50
  #91
Medlem
Chutotoros avatar
Finns en del oslagbara inlägg i en tråd som handlade om en kille som satt fast i sin lägenhet. Han hade tydligen gömt knark eller liknande åt en kompis hemma och nu knackade polisen på dörren, och ts undrade om han skulle öppna Vi fick följa historien och spänningen steg gradvis när fler o fler polisbilar cirklade husen kring hans kvarter (av andra anledningar fick vi sedan veta, men det var hysteriskt roligt när ts trodde alla var ute efter honom, haha.) Någon som kan hitta en inlägg från den tråden åt mig? Några år gammal skulle jag tro.
2013-08-16, 06:49
  #92
Medlem
neurogens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DonniDarko
Snuggy var en legend men tyvärr blev han avstängd, det startades en tråd här i humor om honom av swedishwalrus (som tydligen är avstängd han med):

Ni som har hängt i ufologi- och konspirationsforumen känner nog till användaren snuggy. Han hade en kort men intensiv karriär här på flashback, han hann med 1783 inlägg på sex månader. Han var förmodligen den mest troende och hängivna användaren i dessa forum. Jag har samlat några inlägg från honom där han redogör för vad som är sanningen, för han var ingen robot, han använde alltid sitt sunda förnuft för att genomskåda lögnerna. Här är några sanningar från snuggy.

1. snuggy om att aliens har manipulerat människans dna.
Citat:
VI har visst reptilian dna i oss, är du bäng eller??? Det är allmänt råd o rön, undra vem som är outbildad.


2. snuggy förklarar varför man inte såg skymten av nazisternas påstådda superteknologi som de fått genom samarbete med aliens.
Citat:
Jag tror usa la vantarna på ufo teknologin eler så försvann den ingen fick den och Hitler försvann samtidigt till månen eller hollow earth, tror inte alla nazister åkte med, men säkert en del.
Hitler o naziz är mer troligt på månen om dom ens lever, jag har forskat i ämnet därför vet jag.


3. snuggy läxar upp folk om sanningen angående dinosaurier.
Citat:
FOlk är så dumma tror alla dinosaurier dog ut förut, det kryllar av dinos i hollow earth jävligt häftigt faktiskt. Tänk att krokdilen är en slags dinsourie också som lever bland oss.


4. snuggy om varför man ska akta sig för mediciner.
Citat:
Jag undviker dom vanligaste medcinerna som tex alvedon, voltaren, ipren och dylikt dom kan innehålla småkomponenta saker som kan slutändan bygga upp en chip i kroppen. Mikrochip kan man få i sig utan att veta om, finns byggstenar som sedan sätter ihop hela chipet i kroppen.


5. snuggy förklarar varför man kan använda youtube som en vetenskaplig källa.
Citat:
Det är ni som underskattar youtube. Dom klipp jag har lagt ut på youtube har dessutom många likes, vilket innebär att videon kan vara äkta. Man får kolla på gröna mätaren också kolla hur troligt klippet är, ganska enkelt.


6. snuggy förklarar radiovågor.
Citat:
Man kan inte höra skilnaden på radiovågor som kommer ut ifrån vanlig radio.


7. snuggy lärde sig vad hästkrafter är.
Citat:
Jaha, men jag trodde hästkrafter var att man mätte hur många hästar som skulle springa i jämnföelse till motorns kraft. 300 hästkrafter betyder att 300 hästar springer lika snabbt som bilen?


8. Ett litet missförstånd
Citat:
Hur menar du kasta pengarna i sjön? Varför skulle jag göra det? Dessuom är sjöarna istäckta just nu


9. snuggy är osäker på om atombomber verkligen existerar eller om det är en konspiration.
Citat:
Varför bombas det så lite av atombomben om den nu finns? Det sägs att usa och ryssland av över 1000 atombomber var, om man har så mycket borde dom användas tycker jag, varför har man så många annars i vilket syfte liksom?


10. snuggy är ödmjuk.
Citat:
Jag ska erkänna jag vinner inte alltid debatter, men jag vinner ofta och har oftast rätt om kollar på facit tillbaka i trådarna


11. snuggy konstaterar fakta.
Citat:
Jorden är ihåligt punkt slut. Skeptiker förstår jag inte varför dom tjaffsar.


12. Sanningen om månen.
Citat:
Månen är en mellanliggande station kan man säga, ufo kan tanka sina farkoster utbyta ord med andra ufon osv.. Månen är som en cafe kan man sägam man chit chattar där.


13. Reder ut procenträkning.
Citat:
1000% är mer än 100% har du svårt att räkna eller haha, du blir roligare hela tiden.OMG!

snuggys sanningar blev till slut för mycket för skeptikerna och han tystades tillslut på Flashback av stormakten och illuminati. Säkerligen hade även VoF (Föreningen Vetenskap och Folkbildning) ett finger med i spelet. Jag är dock övertygad om att han kommer att fortsätta att förespråka det fria ordet på ett eller annat sätt. Må han inte bli förgiftad av chemtrails eller någonsin bli en robot i hamsterhjulet. En vacker dag får han nog en inbjudan till hollow earth där han kan leva länge tillsammans med nordic aliens och dinosaurierna. Kapten Byrd må vara död men länge leve Kapten snuggy.

Här är hans profil, finns mycket guldkorn där.
https://www.flashback.org/u732675

Som en liten avslutning :
Citat:
Snuggys ord är Lag! Fatta det nångång, och sluta tjaffsa hela tiden, din lilla mupp
Skunkjobb och Snakepilsssken tillhör VoF passa er.

Och så några för den rätta känslan.

Vad tyckte ni om snuggy? Har ni något roligt att berätta?

Underbar presentation. Tack! <3
2013-08-16, 07:31
  #93
Medlem
Jsmackos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Psycho-Killer
Återkom han heller upplöstes han i atomer?

Ja tror polisen kom och hämtade granaten
2013-08-16, 08:00
  #94
Medlem
Minns hur jävla mycket jag garvade när jag läste det här inlägget av Rosen.
Citat:
Vemfan festar i sin lägenhet utomlands?

Varför är ni inte på någon av alla hundratals pubbar?

Sitta hemma och va stökiga kan ni väl förfan göra lika väl i Sverige?

Va är ni för jävla white-trash människor som gömmer er i en lägenhet utomlands?

Vafan är det här för korkade människor?

Älskar att han påstår att de "gömmer" sig utomlands.
2013-08-16, 08:04
  #95
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TunnBoll
Användaren Samael fick ett PM. Han fick inte plats med sitt svar i tt PM, så han skapade en tråd!
https://www.flashback.org/t1858666

Fick detta skickat till mig nyligen.
Citat:
Ursprungligen postat av En Flashbackare

Gå dö din äckliga hora.

Ville svara, men skrev visst för mycket, så det fick bli här istället.



Kan vara något av det roligaste jag har läst, skrattar här så tårarna rinner.
2013-08-16, 08:22
  #96
Medlem
born-to-loses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Civilsnuten
ifktiger15 i dopingforumet levererar.
https://www.flashback.org/sp18455983
Haha kissar på mig

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback