Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2013-08-11, 23:12
  #1
Medlem
Kom och tänka på ifall det kanske är någon mer som tror ifall Aaron Russo blev mördad? Ifall ni inte vet vem det är så var det en film producent som hade en nära relation med Nicholas Rockerfeller. När de blev goda vänner så erkände Nicholas sina sjuka ideer och planer för mänskligheten. Bla annat att sänka WTC, skapa ett falskt krig mot terrorismen och även att få alla chippade för spårning och pengar lagring. Allt detta för att kontrollera mänskligheten och få plocka bort de mänskliga rättigheterna.

I alla fall, han gjorde en film 2006 som heter "America- Freedom To Fascism". Den tog upp det Federala Banksystemet och många andra saker som sedan "Zeitgeist" använde sig utav. Året efter han släppte den här filmen så dog i alla fall Aaron Russo utav blåscancer. Ifall ni har läst en bok som heter "100 000 000 guinea pigs" så vet ni att forskare kommit väldigt långt nu att kunna smitta människor med cancer och reglera hur snabbt de ska dö, och inte verka "underligt" då det är så många som dör utav cancer. Kan kalla cancer den mest ultimata lönnmördaren. De smittar vår mat med cancer givande ämmnen så många drabbas och då tjänar de både pengar på det och har en obotlig sjukdom de kan smitta vem som helst med och ingen ställer några frågor, då der är så många som blir sjuka och dör i cancer.

Ifall man blickar tillbaka till den första som ställde sig upp mot den "federala reserven", Louis McFaddin så blev han istället förgiftad. Detta fann de nog för riskabelt, folk kan börja ställa frågor. Detsamma när de sköt JFK när han åkte med sin bil genom Dallas. Detta skedde efter han bestämt att ta bort "den federala reserven" och instifta en silver reserv istället. Då dödade de honom och slängde hans lag (nr: 11110) i sopan och låtit allt flyta på som vanligt efter det.

Så vid 20- talet började de med de mänskliga försöken i vår mat för att tillslut nu kunna kontrollera cancern. Vet om ganska många andra personer som ställt sig upp inför bankirerna och dött bara några månader efter i cancer.

Men vad tror ni? Jag tror personligen att det kan finnas en koppling. Känns liksom lite udda att han utgav filmen och så Poff, så får han en aggressiv cancer och dör, speciellt när han redan sen tidigare har vittnat om bla. Nicholas Rockerfeller's mål inför framtiden, så det finns ett klart motiv!
__________________
Senast redigerad av zomur 2013-08-12 kl. 00:02.
Citera
2013-08-12, 00:00
  #2
Medlem
Btw: Tror dock inte Nicholas eller någon annan kan just dömas för mordet. Är för klena "bevis". Sen gör inte en person i hans position smutsjobbet själv. Men man kan alltid disskutera om det så han inte dog i onödan och så man kanske ifall det är sant rädda liv i framtiden.
Citera
2013-08-12, 00:06
  #3
Medlem
kjellkritisks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zomur
Kom och tänka på ifall det kanske är någon mer som tror ifall Aaron Russo blev mördad? Ifall ni inte vet vem det är så var det en film producent som hade en nära relation med Nicholas Rockerfeller. När de blev goda vänner så erkände Nicholas sina sjuka ideer och planer för mänskligheten. Bla annat att sänka WTC, skapa ett falskt krig mot terrorismen och även att få alla chippade för spårning och pengar lagring. Allt detta för att kontrollera mänskligheten och få plocka bort de mänskliga rättigheterna.

I alla fall, han gjorde en film 2006 som heter "America- Freedom To Fascism". Den tog upp det Federala Banksystemet och många andra saker som sedan "Zeitgeist" använde sig utav. Året efter han släppte den här filmen så dog i alla fall Aaron Russo utav blåscancer. Ifall ni har läst en bok som heter "100 000 000 guinea pigs" så vet ni att forskare kommit väldigt långt nu att kunna smitta människor med cancer och reglera hur snabbt de ska dö, och inte verka "underligt" då det är så många som dör utav cancer. Kan kalla cancer den mest ultimata lönnmördaren. De smittar vår mat med cancer givande ämmnen så många drabbas och då tjänar de både pengar på det och har en obotlig sjukdom de kan smitta vem som helst med och ingen ställer några frågor, då der är så många som blir sjuka och dör i cancer.

Ifall man blickar tillbaka till den första som ställde sig upp mot den "federala reserven", Louis McFaddin så blev han istället förgiftad. Detta fann de nog för riskabelt, folk kan börja ställa frågor. Detsamma när de sköt JFK när han åkte med sin bil genom Dallas. Detta skedde efter han bestämt att ta bort "den federala reserven" och instifta en silver reserv istället. Då dödade de honom och slängde hans lag (nr: 11110) i sopan och låtit allt flyta på som vanligt efter det.

Så vid 20- talet började de med de mänskliga försöken i vår mat för att tillslut nu kunna kontrollera cancern. Vet om ganska många andra personer som ställt sig upp inför bankirerna och dött bara några månader efter i cancer.

Men vad tror ni? Jag tror personligen att det kan finnas en koppling. Känns liksom lite udda att han utgav filmen och så Poff, så får han en aggressiv cancer och dör, speciellt när han redan sen tidigare har vittnat om bla. Nicholas Rockerfeller's mål inför framtiden, så det finns ett klart motiv!

Först finns verkligen denna Nicholas Rockefeller???

För det andra så led Aaron av cancer i sex år, så poff my ass.

Hur smittar man någon med cancer?

Jag blir rejält förbannad när okunnigt trams läggs fram om cancer när jag har ett antal anhöriga och arbetskamrater gått bort i denna sjukdom, skäms dummdjävlar eller lägg fram fakta som stöder era teser.
Citera
2013-08-12, 00:39
  #4
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kjellkritisk
Först finns verkligen denna Nicholas Rockefeller???

För det andra så led Aaron av cancer i sex år, så poff my ass.

Hur smittar man någon med cancer?

Jag blir rejält förbannad när okunnigt trams läggs fram om cancer när jag har ett antal anhöriga och arbetskamrater gått bort i denna sjukdom, skäms dummdjävlar eller lägg fram fakta som stöder era teser.
Det är en hemsk sjukdom! Min farmor, barndoms kompis, gammel farmor, farfar och mormor har också gått bort tack vare den här sjukdomen. Så du är inte ensam.. Men det är bevisat att det är all skit vi äter som är en stor anledning till vissa om inte nästan alla cancer relaterade sjukdomar. Nästa gång du är i affären så leta efter sötningsmedel, E produkter och liknande. Detta är ämnen som i vanliga fall inte finns i naturen, de tillverkas i labb. Jag försöker bara få folk mer förstådda att se efter vad man stoppar i sig! Ifall man väcker diskussion om detta så kan man få folk att köpa mer ekologiskt och veta vad som är farligt och inte. Vissa produkter du ska hålla dig Jävligt långt borta från är CornFlakes, Pepsodent produkter, Listerine och micro poppcorn bla.

Just detta att Aaron kan ha varit ett offer vet jag inte, men man kan inte uteslå tanken bara för att det skulle vara mycket mycket hemskt! Men vi får sörja de som gått bort och lägga all frustration på att övervinna cancern, och det är att övervinna över matföretagen bla och få dem att producera bättre mat till och och förbjuda de skadliga ämmnena i maten.
__________________
Senast redigerad av zomur 2013-08-12 kl. 01:03.
Citera
2013-08-12, 00:56
  #5
Medlem
SnakePlissskens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zomur
Det är en hemsk sjukdom! Min farmor, barndoms kompis, gammel farmor, farfar och mormor har också gått bort tack vare den här sjukdomen. Så du är inte ensam.. Men det är bevisat att det är all skit vi äter som är en stor anledning till vissa om inte nästan alla cancer relaterade sjukdomar. Nästa gång du är i affären så leta efter sötningsmedel, E produkter och liknande. Detta är ämnen som i vanliga fall inte finns i naturen, de tillverkas i labb. Jag försöker bara få folk mer förstådda att se efter vad man stoppar i sig! Ifall man väcker diskussion om detta så kan man få folk att köpa mer ekologiskt och veta vad som är farligt och inte. Vissa produkter du ska hålla dig Jävligt långt borta från är CornFlakes, Pepsodent produkter, Listerine och micro poppcorn bla.

Just detta att Aaron kan ha varit ett offer vet jag inte, men man kan inte uteslå tanken bara för att det skulle vara mycket mycket hemskt! Men vi får sörja de som gått bort och lägga all frustration på att övervinna cancern, och det är att övervinna över matföretagen.
Helt OT, men vad är det för farligt i CornFlakes? Majs, socker, maltkorn och salt står det på innehållsförteckningen i mitt skafferi...
Det var ju synd att du inte nappade på Kjellkritisks fråga om Nicholas Rockefeller. Har själv letat runt och det verkar i alla fall inte som om denne Nicholas hör till de Rockefellers som man brukar tänka på. Han finns inte med i några officiella sammanhang, han nämns inte i några familjeförteckningar, han verkar helt enkelt vara en helt vanlig nobody...
Citera
2013-08-12, 01:11
  #6
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SnakePlisssken
Helt OT, men vad är det för farligt i CornFlakes? Majs, socker, maltkorn och salt står det på innehållsförteckningen i mitt skafferi...
Det var ju synd att du inte nappade på Kjellkritisks fråga om Nicholas Rockefeller. Har själv letat runt och det verkar i alla fall inte som om denne Nicholas hör till de Rockefellers som man brukar tänka på. Han finns inte med i några officiella sammanhang, han nämns inte i några familjeförteckningar, han verkar helt enkelt vara en helt vanlig nobody...
Jag letar som en galning! Och jag hittar inte Nicholas heller längre.. Finner det mycket udda då jag för några veckor läste ganska mycket om honom.

Angående corn flaksen så är de tillverkade på så kallade "genetisk modifierat" majs. De ändrar då på majsets normala uppbyggnad för att den ska bli större och växa snabbare än vad som annars är fysiskt möjligt. Detsamma med tomater i många "krossade tomater" burkar och är väldigt ofta genetiskt modifierade socker betor. "Listerine" användes i början för att serilisera medicinsk utrustning, mn föreaget tyckte inte de sålde tillräckligt mycket så de ändrade på ettiketten och börja sälja det som munskölj. Är bevisat att fräta tarmar och mage även fast bara en mycket liten mängd kommer ner i systemet när man gurglar. Sammt att detdär släpps up i vattensystemet bör också vara olagligt.
Citera
2013-08-12, 01:21
  #7
Medlem
SnakePlissskens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zomur
Jag letar som en galning! Och jag hittar inte Nicholas heller längre.. Finner det mycket udda då jag för några veckor läste ganska mycket om honom.
Låter underligt, när jag sökt efter honom får jag bara upp en massa texter om att folk inte kan hitta honom... Man kan ju tycka att någon annan än du också borde hittat "ganska mycket om honom".
Men om du nu ändå gjorde det så kan du väl berätta vad det stod?

OT: CornFlakes och GMO. Ok då förstår jag vad du menade, men det finns ju gott om andra trådar om det antar jag..
__________________
Senast redigerad av SnakePlisssken 2013-08-12 kl. 01:30.
Citera
2013-08-12, 01:22
  #8
Medlem
skunkjobbs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zomur
Det är en hemsk sjukdom! Min farmor, barndoms kompis, gammel farmor, farfar och mormor har också gått bort tack vare den här sjukdomen. Så du är inte ensam.. Men det är bevisat att det är all skit vi äter som är en stor anledning till vissa om inte nästan alla cancer relaterade sjukdomar. Nästa gång du är i affären så leta efter sötningsmedel, E produkter och liknande. Detta är ämnen som i vanliga fall inte finns i naturen, de tillverkas i labb. Jag försöker bara få folk mer förstådda att se efter vad man stoppar i sig! Ifall man väcker diskussion om detta så kan man få folk att köpa mer ekologiskt och veta vad som är farligt och inte. Vissa produkter du ska hålla dig Jävligt långt borta från är CornFlakes, Pepsodent produkter, Listerine och micro poppcorn bla.

Just detta att Aaron kan ha varit ett offer vet jag inte, men man kan inte uteslå tanken bara för att det skulle vara mycket mycket hemskt! Men vi får sörja de som gått bort och lägga all frustration på att övervinna cancern, och det är att övervinna över matföretagen bla och få dem att producera bättre mat till och och förbjuda de skadliga ämmnena i maten.
Nu ska väl inte den här tråden bli en allmän "vad orsakar cancer"-tråd utan koncentrera sig på det specifika fallet. Därför är det bra om alla droppar OT-skiten, ok?

Som kjellkritisk redan har undrat så undrar jag också om denne Rockefeller ens existerar och är medlem i den kända familjen. Allt jag kan hitta tyder på att han inte är det.

Om han nu vore det, varför i glödheta helvete skulle han snacka med Russo om sina ondskefulla planer? Hör du inte hur dumt det låter?

När gjordes den påstådda intervjun och när diagnostiserades Russo med cancer?

Vad tyder på att någon "gav" honom cancer? Du vet väl att var tredje människa åker på skiten någon gång (även om de flesta överlever) så det är ju ingen ovanlig sjukdom vi snackar om.
Citera
2013-08-12, 01:48
  #9
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kjellkritisk
Först finns verkligen denna Nicholas Rockefeller???

För det andra så led Aaron av cancer i sex år, så poff my ass.
Och hittade något ganska läskigt! Han förklarar i en film att han pratade med denne man vid namn Nicholas Rockerfeller 11 månader före 9/11. Han sa då att han förklarade att "folk skulle gå runt i grottor och leta efter folk som de inte kommer hitta" och mm sammt förklarade detta med microchipping. Han blev då erbjuden att gå med men sa att han "inte ville förslava människor". Detta var då i slutet på 2000, han dog av cancer 2007. Så när han sa att han inte ville ha något med eliten att göra, dock så satt han ju fortfarande på kunskapen som Nicholas sagt till honom, så fick han cancer och dog 6 år efter! Asså då stämmer det ju in på det du sa. Då kan faktiskt min teori stämma! Mycket läskigt!

http://www.youtube.com/watch?v=oygBg6ETYIM#at=94
__________________
Senast redigerad av zomur 2013-08-12 kl. 01:55.
Citera
2013-08-12, 02:05
  #10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av skunkjobb
Om han nu vore det, varför i glödheta helvete skulle han snacka med Russo om sina ondskefulla planer? Hör du inte hur dumt det låter?
Har du aldrig suttit på en hemlighet bara du vet om? Som du gärna vill skrika ut men håller det inne för du vet att du inte får säga det. Du måste komma ihåg att de var mycket bra vänner, då kan man öppna upp sig lite. Enligt Aaron så trodde han även att de ville rekrytera honom då han har mycker politiskt inflytande och jobbar mycket med media som är mycket viktigt i hjärntvättnings syfte. Så som Tv:n står och pumpar ut skit i dag.

Men Ja, om jag skulle sitta på en så stor hemlighet hade jag nog också haft svårt att hålla mig från att skryta lite till min närmaste vän, speciellt när det är så att han verkligen njuter utav att ha så mycket kontroll. Jag hade inte velat det men han verkade ju till och med skratta åt att de fuckat upp hela Iraq. Så jag tror han är stolt över det och ville skryta.
Citera
2013-08-12, 02:18
  #11
Medlem
skunkjobbs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zomur
Har du aldrig suttit på en hemlighet bara du vet om? Som du gärna vill skrika ut men håller det inne för du vet att du inte får säga det. Du måste komma ihåg att de var mycket bra vänner, då kan man öppna upp sig lite. Enligt Aaron så trodde han även att de ville rekrytera honom då han har mycker politiskt inflytande och jobbar mycket med media som är mycket viktigt i hjärntvättnings syfte. Så som Tv:n står och pumpar ut skit i dag.

Men Ja, om jag skulle sitta på en så stor hemlighet hade jag nog också haft svårt att hålla mig från att skryta lite till min närmaste vän, speciellt när det är så att han verkligen njuter utav att ha så mycket kontroll. Jag hade inte velat det men han verkade ju till och med skratta åt att de fuckat upp hela Iraq. Så jag tror han är stolt över det och ville skryta.
Jag hade fler frågor, svara på dem tack.

Hur mycket politiskt inflytande hade Russo egentligen? Ingenting skulle jag säga så din förklaring haltar.
Citera
2013-08-12, 02:23
  #12
Medlem
Har letat och hittat sidor som visar hur många det finns inom Rockerfeller familjen, och det verkar vara en stor familj! Sedan skedde detta "misstag" (från Rockerfellers sida, att Nicholas inte lyckades hålla käften stängd) år 2000. Hur många hade internet då.. Jag vet att ingen jag kände hade det i alla fall. Så ifall de efter den här incidenten ex, bytte namn och helt enkelt undviker att synas i media och online så kan man lyckas att försvinna helt och hållet. Till och med jag skulle kunna göra det för guds skull! Inte idag kanske men år 2000 då väldigt få använde internet. Får vända mig till bibloteket och läsa istället och se ifall man kan finna någe intressant där sedan innan 2000 talet.
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback