Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2013-08-08, 22:21
  #1
Medlem
Hej,

Kunde bara starta samtalet här då jag inte förstod eller begrep var jag skulle skapa tråden.

Är civilingenjör och sätter mig alltid in in problem fullhjärtat. nu råkade det vara förintelsen av judar under andra världskriget.

det som kommit fram är ju galet fel jämfört vad massmedia beskriver.

Har försökt disskutera med äldre pensionärer men det är nästan maniskt att den höll hus.
Aldrig sett mer upprörda människor så fort man nämner förintelsen av judar.

Jag är väldigt smart. har läst på om mellan östern så långt bak det kan finnas att finna.har köpt böcker som säger att zyklon B vars vedertagna forskare säger att det endast var 5 procent av zyklonB som användes som dödande medel för judar, 95 procent var för avlusning.

när det är kända historiker kommer ut och säger detta och samtiden av media fortsätter motsäga fakta blir jag jävligt arg.

det fanns tennisplaner och allehanda sportsaker kring dessa konsentrationsläer. de som var kvar i lägren var ju där för att tyskland förlorade kriget. visst svalt många ihjäl men vem fan gör inte det i KRIG.

vi måste börja ifrågasätta denna jävla prooagandaapparat
2013-08-08, 22:24
  #2
Medlem
Cerises avatar
Om du nu är så smart och påläst hur kommer det sig att använder så många särskrivningar?
2013-08-08, 22:26
  #3
Medlem
FSharps avatar
Du som är väldigt smart och uppenbarligen en ypperlig utövare av skriftens konst, kan inte du redogöra för vad intresset att haussa upp förintelsen kan vara?

Förresten, välutbildad som du är, känner du till begreppet revisionism?
__________________
Senast redigerad av FSharp 2013-08-08 kl. 22:30.
2013-08-08, 22:27
  #4
Medlem
Är inte alla dessa judar som bara försvann upp i rök bevis nog? polen hade knappt några judar kvar efter andra världskriget. kanske svårt att bevisa, men det är den mest logiska förklaringen.
2013-08-08, 22:27
  #5
Medlem
The.Swedes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cerise
Om du nu är så smart och påläst hur kommer det sig att använder så många särskrivningar?
Haha tänkte samma sak Han är väl en skum tomte
2013-08-08, 22:31
  #6
Medlem
#väldigt smart och en ypperlig utövare av skriftens konst#

aldrig sagt att jag är är ypperlig utövar av skritens konst

Dina kommentarer ifrågasätts ej numer
2013-08-08, 22:31
  #7
Medlem
madeinflens avatar
"jag är väldigt smart" mm.... just det - uppenbart NOT. Jag ifrågasätter att du är på riktigt.
2013-08-08, 22:33
  #8
Medlem
Mina professorer på chalmers stavade fel och hade fel meningsbyggnad på frågorna på tentorna. det bevisar väl då enligt era lära att dessa proffesorer har fel i allt?

Sista kommentaren jag ger till er små tyckare
2013-08-08, 22:37
  #9
Medlem
Riddarhusets avatar
Den svenska du använder här avslöjar direkt att du är obildad, inte civilingenjör och därför tar jag inte tråden på allvar.
2013-08-08, 22:38
  #10
Medlem
FSharps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Longsint
#väldigt smart och en ypperlig utövare av skriftens konst#

aldrig sagt att jag är är ypperlig utövar av skritens konst

Dina kommentarer ifrågasätts ej numer

Jag har hört rykten om att Cerise erbjuder kurser i hur man använder editorer och citerar folk i BB-code, men det är tydligen mycket tryck på kurserna. Ska jag lägga in ett gott ord åt dig?
2013-08-08, 22:40
  #11
Medlem
du gör vad du vill, men varför kommenterar du om du inte har något att tillägga?
2013-08-08, 22:42
  #12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Riddarhuset
Den svenska du använder här avslöjar direkt att du är obildad, inte civilingenjör och därför tar jag inte tråden på allvar.

du tillägger ingenting men vill ändå säga något. varför kommenterar du över huvudtaget
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback