• 58 423 online
  • 1 146 120 medlemmar
  • 59 333 708 inlägg
  • 1
  • 2
2010-07-11, 17:09
Medlem
Ni är säkert många här som har spenderat tid på heta linjen, Och ni minns säkert mannen som kallade sig för professorn som kartlade andra linjepratare för att sedan hänga ut dom på någon sida. Vad hände med honom? vart tog han vägen? eller är han fortfarande aktiv?

Mupp mupp

Edit: Mod får gärna flytta om det är felplacerat.
2010-09-15, 23:43
Medlem
vespens avatar
Ingen som vet ? http://mordhotare2.tk/

http://mordhotare2.tk/
2010-09-16, 00:13
Medlem
Ken Drydens avatar
Det var faktiskt jag som kallade mig "Professorn" på Heta linjen... pinsamt idag, eftersom jag bara var tf professor under 8 månaders tid...

Men wtf... det var tider det...
2010-09-20, 01:46
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av totalvetenskap
Ni är säkert många här som har spenderat tid på heta linjen, Och ni minns säkert mannen som kallade sig för professorn som kartlade andra linjepratare för att sedan hänga ut dom på någon sida. Vad hände med honom? vart tog han vägen? eller är han fortfarande aktiv?

Du kan väl ta reda på det, kartlägga han och hänga ut på sidan

varför annars undrar du/ni därborta?
2013-06-20, 21:41
Avstängd
Han bor väl kvar i ängården som tidigare. Det är vad jag hört från friends and others....
Fick sms från micke som brukade hänga omkring på linjen. han hade spanat lite i dessa trakter och om jag inte är helt ute och cyklar så för man väl ta sig en trip upp till det kära götet för att se blommorna.
2013-07-28, 11:49
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Larisanua
Han bor väl kvar i ängården som tidigare. Det är vad jag hört från friends and others....
Fick sms från micke som brukade hänga omkring på linjen. han hade spanat lite i dessa trakter och om jag inte är helt ute och cyklar så för man väl ta sig en trip upp till det kära götet för att se blommorna.
Han har bytt skepnad såvitt jag hört, numera kallar han sig Thomas Färdig (resonemanget att han är färdig att göra det som krävs för rättvisans skull). Jag har lyssnat på hetalinjen senaste dagarna och han sitter där jämt och tjatar med bred göteborgska att han är Thomas Färdig och skall döda alla.

Får en känsla att snubben är en fanatisk stalker när han börjar rabbla allt han vet om andra. Typ jag skall ta reda på vem du är... du sa det och det till den och den för två år sen... jag spelar in dej och skall göra en dokumentär om dig... du är en professorhora... jag ger 10 000 för "LindaBrors" personuppgifter...

Men vadå blommor? enligt alla som sett hans lägenhet har han inga blommor, den skall snarare se ut som en sopcontainer?! :S skulle inte förvåna mig
2013-08-08, 09:03
Avstängd
Stalkaren Thomas Färdig på heta linjen (Professorn), vem är denna knäppskalle?

Jag har ringt telekonferensen heta linjen i ett par dagar nu. Varje gång jag är där dyker han upp och skriker att han vill ha personuppgifter på andra som ringer dit, att han kallar sig Thomas Färdig och skall döda alla. Enligt somliga där har han hållit på så i över 10 år och punktmarkerat alla på sin lista. En massa nyhetsartiklar han säger finns på nätet som förklaring, handlar om allt från 11-september dådet till hackade telefoner men inget som verkar hänga samman. Nån som känner igen beskrivningen?

Han låter ca 70 år gammal, talar mkt bred göteborgska och har tjuvkopplat nån slags megafonapparat till luren då inget annan hörs när han sätter igång.

Han säger att han jagar en ond konspiration av andra som ringer dit och varnar nyringare för den. Ibland spelar han upp en slinga med dataröst från 'google-tjejen' som säger i stort sett samma sak och låter den gå i flera dagar.

Vem är denna person? Hur kan man orka hålla på så länge? Störs inte grannas osv av väsnandet?
2013-08-10, 05:31
Medlem
Cornholio.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Saracain
Jag har ringt telekonferensen heta linjen i ett par dagar nu. Varje gång jag är där dyker han upp och skriker att han vill ha personuppgifter på andra som ringer dit, att han kallar sig Thomas Färdig och skall döda alla. Enligt somliga där har han hållit på så i över 10 år och punktmarkerat alla på sin lista. En massa nyhetsartiklar han säger finns på nätet som förklaring, handlar om allt från 11-september dådet till hackade telefoner men inget som verkar hänga samman. Nån som känner igen beskrivningen?

Han låter ca 70 år gammal, talar mkt bred göteborgska och har tjuvkopplat nån slags megafonapparat till luren då inget annan hörs när han sätter igång.

Han säger att han jagar en ond konspiration av andra som ringer dit och varnar nyringare för den. Ibland spelar han upp en slinga med dataröst från 'google-tjejen' som säger i stort sett samma sak och låter den gå i flera dagar.

Vem är denna person? Hur kan man orka hålla på så länge? Störs inte grannas osv av väsnandet?
Tämligen ett intressant ämne detta. Eller så kanske småtimmarna har krupit iväg allt för långt! Hur som helst efter en del googlande så har jag kommit fram till att denna man är ytterst intressant. Jag skulle faktiskt vilja tala med honom och även vara en del utav hans kära lista. Det får blir att dra iväg ett samtal efter jag fått i mig en blund. Thomas Färdig, vilken hjälte!
2013-08-13, 12:04
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Cornholio.
Tämligen ett intressant ämne detta. Eller så kanske småtimmarna har krupit iväg allt för långt! Hur som helst efter en del googlande så har jag kommit fram till att denna man är ytterst intressant. Jag skulle faktiskt vilja tala med honom och även vara en del utav hans kära lista. Det får blir att dra iväg ett samtal efter jag fått i mig en blund. Thomas Färdig, vilken hjälte!
Han skriker att han hatar judar och att han vill de skall alla gasas.

För några år sen hittade jag en text på nätet som handlade om honom så jag testade att ringa. Mycket riktigt han satt där och höll på precis som beskrivet. Nu när jag träffade på denna diskussion fick jag idén att testa igen. Hur jävla sjukt som helst, han var där fortfarande efter all denna tid och höll på exakt likadant
2013-08-17, 00:33
Medlem
Verkar ju vara ett riktigt original. Hittade denna länk när jag googlade
http://www.m*rdh*tare2.tk/
*=o.

Btw vilket nummer har heta linjen där han finns? Hittar massa olika när man googlar ju.
2013-08-17, 09:41
Medlem
När jag var lite så busringde vi till heta linjen, men detta var ju tjejer som skulle tillfredsställa kåta män. Vad pratar ni om för heta linje?
2013-08-17, 10:56
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Admare
Verkar ju vara ett riktigt original. Hittade denna länk när jag googlade
http://www.m*rdh*tare2.tk/
*=o.

Btw vilket nummer har heta linjen där han finns? Hittar massa olika när man googlar ju.
Det är nog samma linje vi pratar om fast nu har runkgubbarna blivit personinfofetishister. 08-5000 2030 sen välj kod 444 555 eller 666 han finns på en av dem. Han träder inte fram förrän han lyssnat på dig ett bra tag sen stormar han in och överröstar med skrik att du är med i konspirationen bla bla bla. Jag förklarade att jag var ny då försökte han liera mig till hans sida , han hade ett par flummiga typer med sig som gick i god för han. Lät som knarkare allihoppa och var väldigt på. Fick intrycket att de ville programmera mig så jag låtsades lägga på bara, man känner hur hjärnan krymper när man pratar med dem
  • 1
  • 2