Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2013-08-07, 20:12
  #1
Avstängd
American Freedom Party Conference - Matthew Heimbach
http://www.youtube.com/watch?v=J1k3s5vaNV4

Matthew Heimbach, som gjorde sig ett namn i WN-kretsar sedan han startat en studentkår för vita på Towson University i Maryland, närvarade som gästtalare under årets AFP-konferens i San Diego.

Efter att tidigare ha varit skeptisk till grabben som jag betraktat som smått naiv så måste jag säga att han verkligen växte enormt med sitt tal i San Diego. Han har nu identifierat fienderna och är heller inte rädd för att adressera juden.

Jag tycker framförallt att han visar prov på en väldigt sund inställning och förståelse för våra icke-frälsta rasfränder som behöver räddas snarare än bekämpas. En rasmedveten eldssjäl till nationalist som föregår med gott exempel inför den stora massan utan att bli konformistisk, mesig eller rädd för att stigmatiseras.

Det mest väsentliga han tar upp och betonar i sitt tal är dock hur vi måste börja separera oss och bygga våra egna samhällen istället för att försöka nå framgång inom systemet vilket är dömt att misslyckas.

Även om jag sedan inte delar hans starka tro på Jesus Kristus (vilket är lite på minussidan) så är jag medveten om att det finns delar i den kristna värdegrunden som är fundamentala för det samhälle vi vill bygga. Inte minst betonandet av kärnfamiljen.

Vad anser ni om denna unga förmåga?
Citera
2013-08-07, 20:58
  #2
Medlem
Vindhlers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Leopold-II
Efter att tidigare ha varit skeptisk till grabben som jag betraktat som smått naiv så måste jag säga att han verkligen växte enormt med sitt tal i San Diego. Han har nu identifierat fienderna och är heller inte rädd för att adressera juden.

Det tar tid för alla att mogna och hitta de rätta ståndpunkterna.

Citat:
Ursprungligen postat av Leopold-II
Vad anser ni om denna unga förmåga?

Alla som tar ett steg frammåt och säger "följ mig" i vår sak, är värde respekt i dessa tider. Vi andra får försöka guida rörelser och personer i rätt riktning under tiden.
Citera
2013-08-08, 16:24
  #3
Medlem
Orjisols avatar
Riktigt bra tal av Mattew.
Citera
2013-08-09, 23:28
  #4
Medlem
Ännu ett bra tal från denne unge herre. Imponerad av hans förmåga att tala så fritt!

http://www.youtube.com/watch?v=iNkCt1VsBYY
Citera
2013-08-10, 00:03
  #5
Medlem
NirvanAs avatar
Rätt skarp kille, särskilt med tanke på sin ålder (22). Tänkte först på Jude när jag hörde "Heimbach" men kan ju lika gärna vara tyskättling eller så, svårt det där med judarna som bodde i ochkring Tyskland som tog tyska efternamn.
Citera
2013-08-10, 13:01
  #6
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NirvanA
Rätt skarp kille, särskilt med tanke på sin ålder (22). Tänkte först på Jude när jag hörde "Heimbach" men kan ju lika gärna vara tyskättling eller så, svårt det där med judarna som bodde i ochkring Tyskland som tog tyska efternamn.

Jo, ofta är de mer ättlingar än vad som är möjligt, de har nästan haft en egen ursoppa på alla platser jorden över. Tittade på ett par bilder av grabben, och tar man bort "fläsket" så står det antagligen en jude där. Tänk bort dubbelhakan och de påsiga kinderna.
Citera
2013-08-10, 15:46
  #7
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Tmez2005
Ännu ett bra tal från denne unge herre. Imponerad av hans förmåga att tala så fritt!

http://www.youtube.com/watch?v=iNkCt1VsBYY

Ännu ett väldigt inspirerande och upplysande tal. Han är väldigt klarsynt.

Citat:
Ursprungligen postat av NirvanA
Rätt skarp kille, särskilt med tanke på sin ålder (22). Tänkte först på Jude när jag hörde "Heimbach" men kan ju lika gärna vara tyskättling eller så, svårt det där med judarna som bodde i ochkring Tyskland som tog tyska efternamn.

Citat:
Ursprungligen postat av Bananrepublikan
Jo, ofta är de mer ättlingar än vad som är möjligt, de har nästan haft en egen ursoppa på alla platser jorden över. Tittade på ett par bilder av grabben, och tar man bort "fläsket" så står det antagligen en jude där. Tänk bort dubbelhakan och de påsiga kinderna.

Hans efternamn är tyskt och han är övervägande av germanskt blod. Hans förfädrar härstammar enligt honom själv ifrån Tyskland och Irland.
Citera
2013-08-10, 17:02
  #8
Medlem
http://www.youtube.com/watch?v=brPx6...tailpage&t=225 Han verkar vara sionist
Citat:
Personally I as a christian have a strong love for the nation of Israel

Spännande... Nån som vet vilken typ av sionist han är?
Typen som ser upp till Israel och ser det som en förebild för hur vi vita en dag kan bygga en nation, eller typen som knäböjer för "herrarna"?
Citera
2013-08-10, 17:17
  #9
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Adiuvo
http://www.youtube.com/watch?v=brPx6...tailpage&t=225 Han verkar vara sionist


Spännande... Nån som vet vilken typ av sionist han är?
Typen som ser upp till Israel och ser det som en förebild för hur vi vita en dag kan bygga en nation, eller typen som knäböjer för "herrarna"?

Det var sade han uppenbarligen när han var yngre och inte lika påläst. Han har på senare dar kommit till insikt med att juden inte är någon vän till oss och även förklarat att han var naiv och inte lika klarsynt på den tiden.

Jag tror att vi alla till en början inte förstod judens centrala gräsrotsroll i nedbrytandet av vita nationalstater utan det var något vi kom till insikt med först vid närmare research. För oss alla börjar det med att vi är allmänt trötta på de svartskallar vi tvingas dras med i vardagen.
Citera
2013-08-10, 21:24
  #10
Medlem
HighHitlers avatar
han och några få andra stoppade ett kommunistiskt första maj tåg i Washington
Citera
2013-08-10, 21:31
  #11
Medlem
Orjisols avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Adiuvo
http://www.youtube.com/watch?v=brPx6...tailpage&t=225 Han verkar vara sionist


Spännande... Nån som vet vilken typ av sionist han är?
Typen som ser upp till Israel och ser det som en förebild för hur vi vita en dag kan bygga en nation, eller typen som knäböjer för "herrarna"?
Videon är från 2011, klart grabben har vaknat upp förfan!
Citera
2013-08-11, 13:04
  #12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Leopold-II
Hans efternamn är tyskt och han är övervägande av germanskt blod. Hans förfädrar härstammar enligt honom själv ifrån Tyskland och Irland.

Men det säger inte så mycket åt det ena eller det andra hållet. Den självutnämnde messias Jakob Frank (Sabbatai Zevi´s efterträdare) gjorde sin apostasigärning till katolicismen, att genom tungorna bekänna sig till en annan tro än judendomen är en messianskt handling. Det är den största synden i en tro som förhärligar synden, infiltration, assimilation och entrism är heliga påbud. En yttre Gud och en inre Gud, en verkans Gud och en orsakens Gud. Den förstas tillkomst orsakade den andres uppkomst. En är falsk och en är sann.
__________________
Senast redigerad av Bananrepublikan 2013-08-11 kl. 13:10.
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback