2013-08-08, 10:26
Medlem
JumpingJacks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Onkel-Ben-ny
Det skillnad på Sigtuna kommun som är vänsterstyrd och där berikade Märsta/Valsta ingår. Sigtuna stad ligger drygt en mil bort.

Jag var till Wenngarns slott i Sigtuna kommun i veckan. Det ligger mitt ute på landet. Döm om min förvåning när jag på vägen upp till slottet möter en hel familj med somalier som verkar ha kommit dit med buss. Mamma, pappa och tre barn. De små var under sju skulle jag gissa, båda döttrarna var beslöjade, varav den ena som såg ut att vara tre, hade hela ansiktet täckt. De gick från stora vägen upp mot slottet.
Citera
2013-08-08, 10:30
Medlem
En sån enkel sak som att sluta åka kollektivtrafik och istället ta bilen kan göra underverk i detta sammanhang.
Citera
2013-08-08, 10:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bish0pTh3Pimp
Det finns invandrare överallt. Det allra säkraste för dig är att plocka ut ögonen med en sked och ha dem i en burk.

HAHAHAHAHAHAHA..... säger jag bara
Citera
2013-08-08, 13:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Levitas
Hej.

Jag har ett stort problem, nämnligen att alla invandrare som visar sig stör min ro som svensk. Med äckliga hucklen, samt att dom stinker skit så förpestar dom mitt liv i mitt egna land.
Och dom är allmänt obehagliga.

Vill f** inte se dom.

Så frågan är, vad ska jag göra, var ska jag bosätta mig för att slippa se dom?
(en gård ute på skånska landsbyggden?)

tips till mig tack
Falun Dalarna. Staden är nog den mest vita jag har varit i, man ser negrer eller araber då och då men annars så är Falun vit. Annars får du rösta på SvP 2014
Citera
2013-08-08, 13:28
Medlem
JumpingJacks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ukranian-boy
Falun Dalarna. Staden är nog den mest vita jag har varit i, man ser negrer eller araber då och då men annars så är Falun vit. Annars får du rösta på SvP 2014

Bara ett par mil till det högberikade Borlänge. Jag skulle inte tro att Falun kommer att komma undan mångkulturen.
Citera
2013-08-08, 20:03
Medlem
Adgos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bongoman
Svart plastpåse över huvudet. Sticka ut ögonen.

Flytta till ett oberikat land som Japan.

Då får du inte se dig själv i spegeln, TS. För då är det du som är invandrare.
Citera
2013-08-08, 22:04
Medlem
Om du ska slippa se invandrare bör du flytta till någon avfolkningsbygd i Norrland. Runt stora Blåsjön eller Ankarvattnet cirka fem mil norr om Gäddede borde du vara säker några år. Nackdelen är att bekvämligheter så som att kunna handla saker på dygnet-runt mackar inte finns, långa avstånd till närmsta matvaruaffär och de affärer som finns stänger tidigt.

Att hitta ett jobb kan du glömma...
Citera
2013-08-10, 19:06
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av lufttork
Om du ska slippa se invandrare bör du flytta till någon avfolkningsbygd i Norrland. Runt stora Blåsjön eller Ankarvattnet cirka fem mil norr om Gäddede borde du vara säker några år. Nackdelen är att bekvämligheter så som att kunna handla saker på dygnet-runt mackar inte finns, långa avstånd till närmsta matvaruaffär och de affärer som finns stänger tidigt.

Att hitta ett jobb kan du glömma...

lär bli norrland för min del, dock gillar jag inte norrland.
Men men, hellre norrland än muslimer och tokar
Citera
2013-08-10, 19:11
Medlem
retepm.s avatar
Enda stället där man inte ser dessa varelser är väl ute i naturen. Troligen är det för harmoniskt och lugnt för att de ska trivas där.
Citera
2013-08-10, 19:13
Medlem
Citat:
Det finns gott om invandrare i norrland. Blunda resten av livet så slipper du se dom.
"NÄSTA!"
Citera
2013-08-10, 19:24
Medlem
retepm.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dr.precision
"Flytta till ett oberikat land som Japan." ironiskt att slippa se invandrare genom att bli en bra tänkt (y)

nej jag tycker att du ska dra ur tummen ur röven och droppa din främlingsförgentliga inställning eftersom det kommer inte bli mindre invandrare rena motsatsen så det är lika bra att du vänjer dig!

Ignorera det här äcklet och åk till Japan. Det är troligen ett trevligare land än det marxistiska jantelandet Sverige.
Citera
2013-08-15, 12:24
Medlem
Citat:

Jag vet ju inte vilka erfarenheter eller utbildningar du har. Men om jag talar för egen del så är jag lastbilschaufför och har lite andra behörigheter på maskiner av olika slag. Så jag har möjligheten om jag vill, att ta ett "jobba sju dagar - vara ledig sju dagar" - jobb. Ledig tid kan man sitta och njuta av lugnet ute på altanen, typ två bilar per dag passerar. De orter jag nämnde ligger väldigt nära Norge, och då kan man även arbeta där och tjäna ganska bra.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in