Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2002-12-03, 10:12
  #1
Avstängd
Roger Perssons avatar
Är det fler än jag som retar mig på lille Jay Jay som tror att han är sååååå stor och såååååå mäktig?



Något måste ju ha gått fel i den killens barndom eftersom han har ett sådant oerhört självhävdelsebehov... Han skriker och skränar och förolämpar folk och går på... Han håller på att skaffa sig ett riktigt dåligt rykte och många ovänner, den personen. Jag har sett honom i ett flertal produktioner signerade TV3 och han är alltid lika gapig.

Troligen är han en sådan där starta-eget-typ som fått lite tidig framgång och därigenom alldeles tappat fotfästet i omvärlden. Sen har det bara rulat på... Som barn gissar jag att han var den där blyge, kortväxte lille skiten som aldrig sa något och varje dag knuffades emellan de stora pojkarna hela lunchrasten. Därav hans behov att hävda sig och s.a.s. "hämnas" på oskyldiga stackare som kommer i vägen...


// Roger P.
Citera
2002-12-03, 11:30
  #2
Medlem
Vem i helvete är jay jay?
Citera
2002-12-03, 13:59
  #3
Medlem
Byfånens avatar
Jay-Jay är nån lokal förmåga från Fagersta ! Självutnämd manager för diverse C-Kändisar (läs:dokusåpafolk). Den mannen är totalt sanslös, såg nått om han i en dokumentär om dokusåpakändisar. Springer runt i en Cowboyhatt o tror han är stans festfixare !! BAH !

(OBS Förväxla han INTE med sångaren JAY-JAY Johansson)
Citera
2002-12-03, 15:52
  #4
Medlem
Är det någon som vet vad fanstyget heter egentligen?

Förresten så är ju Fagersta en jävligt stor stad att slå sig fram i festfixarträsket. Det är väl bara att hyra ett garage och sälja hembränt för 10 spänn groggen, så blir det väl kö till Ludvika, och Jay Jay blir hyllad i lokalpressen i flera måndader efteråt!
Citera
2002-12-03, 16:18
  #5
Medlem
Johan Julius Eliases heter han, därav "JJ.
Citera
2002-12-03, 17:23
  #6
Medlem
PeGs avatar
Hey!! ... Vad är det för fel med innebandykillar?!? :roll:
Citera
2002-12-03, 22:14
  #7
Medlem
Man lär så länge man lever

Inte för att jag är så gammal i det här forumet men jag har tammetusan lärt mig otroligt mycket: Innebandyns sanna natur... Vem kunde ANA?

Jay Jay???? Aldrig lagt märke till honom. Är han i 3:an eller Z-tv? Han låter som någon som förr eller senare kommer att få tigerskit i huvudet på "fortet".

Unga halvkändisar är riktiga plågoris. Framgång utan arbete brukar föda bettenden som de ovan refererade. Kan man hoppas att killen landar i verkligheten - för hans egen skull?
Citera
2002-12-03, 23:27
  #8
Medlem
Pieter Rishnaks avatar
B-stjärnor kräver B-managers, och således får vi stå ut med idioter som fjanten i solbrillor och stollen från Skåne.
Citera
2007-01-06, 13:41
  #9
Medlem
Scanfaces avatar
Finns det inga bilder på hur killen ser ut? Jag har googlat lite men inte hittat.
Citera
2007-01-06, 14:18
  #10
Medlem
Heinzes avatar
Rensning + flytt till Skvaller
/mod
Citera
2007-01-06, 14:21
  #11
Medlem
Packans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Scanface
Finns det inga bilder på hur killen ser ut? Jag har googlat lite men inte hittat.

http://www.aftonbladet.se/noje/0203/...bee-55_368.jpg
Citera
2007-01-06, 14:23
  #12
Medlem
Bluebeast72s avatar
Vilken billig Bono kopia,hör ju mer hemma som festfixare i tallin..
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback