Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 8
  • 9
2017-12-14, 00:55
  #97
Medlem
Dofternas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gato12
Det var genom den skivan jag upptäckte honom! Men kanske lite ojämnt, och långt.

Men Af1s håller än!

Absolut, Hoover var fin den med. Asså, en annan var ju med på tåget jävlart först. Etta!

Kul grej, Lean vill/ville ge ut hela sin discografi på vinyl pga risken att hela internet dör snart. Inside info.
Citera
2017-12-14, 00:57
  #98
Medlem
gato12s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dofterna
Kul grej, Lean vill/ville ge ut hela sin discografi på vinyl pga risken att hela internet dör snart. Inside info.
Han får nog dra ner lite på drogerna.
Citera
2018-01-11, 11:44
  #99
Medlem
Schizofrenens avatar
Farligt bra musik, främst de tidigare albumen. Unknown Memory är sinnes.
Citera
2018-11-03, 01:44
  #100
Medlem
zrtxs avatar
Poison Ivy kom lite som en överraskning som album detta året, vad tycker ni om det? Jag har lite blandade känslor. Det är ju väldigt olikt hans tidigare saker som han har gjort.
Citera
2018-12-28, 12:36
  #101
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av zrtx
Poison Ivy kom lite som en överraskning som album detta året, vad tycker ni om det? Jag har lite blandade känslor. Det är ju väldigt olikt hans tidigare saker som han har gjort.
Jag gillar det mycket, Både Posion Ivy och Stranger avviker mycket ifrån det han tidigare har gjort. Det märks att han har ”mognat” lite och lämnat den hela ”S A D B O Y S 2 0 0 1” stilen bakom sig, och det är nog en bra sak.
Citera
  • 8
  • 9

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback