Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 2
  • 3
2014-11-29, 17:40
  #25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av katieRegina
Ja jag undrar samma sak.

Jag har ätit citodon i 10 år och ofta överdoserat, när jag åt dolcontin var det inga problem att lägga ner, jag gillade dom aldrig.

Men benzon,benzon suck. Jag har minidoser med intervall från läkare, men har blivit en av askens trognaste kunder.

Att jag började var efter en olycka som gjorde mig handikappad,pappas död och att jag skilde mej , allt på samma gång.

Men nu är jag trött på skiten,värktabletterna hjälper inte och jag har träffat en ny underbar man som inte känner till det här. Han klagar på min rökning, om han bara visste.

Men det är inte för hans skull jag vill sluta, jag är less på zombielivet, och vill börja leva normalt .

Tips och råd mottages tacksamt, jag har redan trappat ned citodonen till hälften, sen benzon och tillsist rökningen har jag tänkt.

Alkohol är inga problem för mej ,jag kan ta ett glas obs. ett, ibland men det är mycket sällan.

Som sagt, tips och råd, tack på förhand.
Jag är fri från alla opiater nu, skönt utom när mina krosskador värker.

Har sparat 3 dolc. i händelse av ryggskott, dom ligger där och ser dumma ut, inget sug, skamligt lätt att lägga ner. Jag är nöjd, det är bara "benson" men jag har sökt hjälp, men det verkar trögt.
Citera
2014-12-23, 20:12
  #26
Medlem
Fortfarande fri. Benso inskränker sig till läkarutskriven insomningstablett.

Yes, skönt.

( fast inte smärtfri, men det gäller att försöka gilla läget ändå)
Citera
2017-11-19, 17:17
  #27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av katieRegina
Fortfarande fri. Benso inskränker sig till läkarutskriven insomningstablett.

Yes, skönt.

( fast inte smärtfri, men det gäller att försöka gilla läget ändå)
Grattis! Du måste vara sjukt stark i psyket! Jag har själv ätit medicin sedan 11 år tillbaka efter en mc olycka. I början var det oxycontin och efter 5 år övergick jag till metadon. Men jag har försökt att bli av med skiten men trots proffisionell hjälp har jag inte lyckats. I stället har jag ökat mängden från 10mg/dag till 80mg/dag och läkarna skriver bara ut! Jag har lärt mig hur man manipulerar doktorer och på så sätt fått ut mer och mer. Vill inte detta men har för stort sug efter mer. Nu ska jag åter igen få hjälp att minska med 1mg/14e dag för att inte få abstinens. Men det kräver att dom är stenhårda annars lurar jag bara till mig ännu mer... Har verkligen försökt att bli av med det men klarar inte av det på egen hand. Hoppas att man får hjälp, annars blir det nog min död....
Citera
  • 2
  • 3

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback