Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2013-08-03, 13:35
  #1
Medlem
BlueStars avatar
http://www.erlebniswohnung.com/

Gangbang som koncept är något jag alltid känt mig skeptisk och tveksam inför. Just det faktum att jag befinner mig i ett rum med flera andra män som har sex med en eller flera kvinnor samtidigt med mig har jag fram tills nu trott skulle göra mig avtänd och därmed gör det omöjligt för mig att fullfölja ett samlag eller kanske ens att få erektion. Men, efter att ha läst och hört om andra som tänt på det och sagt att det är både fantastiskt och beroendeframkallande, och då jag betraktar mig som en öppensinnad person överlag tänkte jag att jag ändå borde testa det, så beslutade jag därför att Erlebniswohnung skulle bli mitt andra sexuella turistmål under den här resan dagen efter besöket hos Orchidee.

Hållplatsen Karl-Marx-Straße längs U-bahn U7 ligger precis vid Karl-Marx-Straße 155 där Erlebniswohnung ligger, och går man upp mot Herrnhuter Weg hamnar man bara typ 30 meter från ingången. Jag anländer dit strax efter kl.12:00 då de öppnar och går upp en trappa. Trappuppgången har nog aldrig renoverats sedan kommunisttiden, men själva våningen är fräsch med två stora dubbelsängar i två separata rum där alla sexuella aktiviteter uppenbarligen äger rum. En ung tjej släpper in mig och visar snabbt runt mig och jag betalar inträdesavgiften på €90 till henne som inkluderar allt: Mat, dryck, och sex, så mycket jag vill.

Våningen var dock något mindre än vad jag trodde: Två toaletter varav en med dusch, en till dusch bredvid den lilla bastun, ett rökrum, en samlingslokal där folk äter, dricker kaffe och kollar på en alldeles för högt uppsatt TV som lätt kan ge nackspärr vid långvarigt tittande, ett rum med skåp utan dörrar där man lämnar sina kläder och skor, samt ett rum där de som jobbar med administration osv sitter. Fler än två rum att ha sex i trodde jag de skulle ha, men vi får väl se hur det artar sig, resonerar jag. Min plånbok och klocka lämnas i en förslutningsbar plastpåse där de skriver mitt förnamn på en Post It-lapp som sedan läggs in i ett kassaskåp.

I det andra rummet är det någon mörkhårig tjej som har sex med ett flertal gäster, men hon tilltalar inte mig alls så jag går vidare till det första rummet. Där ligger Tereza och ger oralsex till två gäster, en annan smeker hennes rygg och bröst omväxlande, samt att ett par andra sitter på lädersoffan vid väggen och onanerar till synen av aktiviteterna som försiggår i sängen. De båda killarna som blir avsugna kliver strax upp och går iväg och Tereza vänder sig då mot den tredje snubben som smekte hennes rygg och bröst som lägger sig på rygg och hon börjar suga av honom. Jag känner mig sugen på att knulla henne så jag trär snabbt på en kondom, ställer mig bakom henne och tränger in i henne bakifrån. Det känns ganska OK, men efter ett par minuter bedömer jag mina chanser att få orgasm just då som halvdana, så jag avbryter samlaget, går och duschar, och äter lite av buffén i väntan på att formen ska bli bättre.

Tereza
Ansikte: 7/10 (bilderna är kraftigt photoshoppade)
Kropp: 8½/10
Personlighet/attityd: 9/10
Prestation: 9/10
Rekommenderas: Ja. Det var min tillfälligt dåliga dagsform som svek just då.

Något senare är det Viktoria som avlöser den mörkhåriga tjejen i det andra rummet, medan Martina avlöser Tereza i det första rummet. Det verkar som om tjejerna jobbar en timme i taget, och att andra tar vid när en timme har gått. Viktoria attraherar inte mig även om hon verkar ha en härlig inställning av vad jag ser i sängen: Kåt, till synes glad, social och engagerad. Martina däremot har en härlig kropp och verkar hängiven när hon suger av två män medan en tredje knullar henne bakifrån. Flera andra snubbar står och väntar på att också få ha sex med henne, så jag går och tittar på TV en stund och avvaktar.

Lite senare är Martina kvar i rummet med två killar som ligger på rygg som hon knästående omväxlande suger av, och dessbättre ingen som väntar runt omkring sängen. Hennes snygga kropp gör mig tänd och formen känns nu riktigt bra, så jag trär på en kondom, ställer mig på knä på sängen och börjar knulla henne bakifrån. WOW! Hon känns otroligt tight och skön, och det dröjer bara ett par minuter innan jag kommer i en intensiv orgasm. Skönt att dagsformen nu börjar bli bra igen tänker jag, och går iväg för att duscha och därefter dricka lite kaffe.

Martina
Ansikte: 7/10 (Även dessa bilder är photoshoppade, plus att hon på plats var rödhårig, men hon var faktiskt snyggare IRL än på bilderna)
Kropp: 8/10
Personlighet/attityd: 8/10
Prestation: 8/10
Rekommenderas: Ja. Inte fullt lika glad och positiv som Tereza, men klart godkänd ändå.

Tyvärr tog jag inte med mig någon bok, vilket gjorde det svårt att slå ihjäl tid med annat än att kolla på TV och utbyta lite allmänna fraser med de andra gästerna. Ett par timmar senare känner jag mig återigen sugen på sex och kollar vilka tjejer som jobbar just nu. En inte direkt smal blond tjej står på knä och suger av en gäst som ligger i sängen i det första rummet, men det verkar inte vara just någon som vill knulla henne. I det andra rummet där Patrizia just börja jobba är det tämligen fullt, med fyra snubbar på sängen och flera som står runt om och väntar. Henne vill jag också gärna bekanta mig med vidare, grymt snygg kropp har hon, men just nu är det för mycket folk där.

Runt en halvtimme senare är det bara tre personer kvar där och precis efter att en person som knullar Patrizia fått orgasm och gått därifrån ser jag min chans att få ha sex med henne. Jag känner mig väldigt tänd just nu och trär snabbt på en kondom på min erigerade påle, särar försiktigt på Patrizias ben där hon ligger på rygg och tränger in i henne i missionären. Den andra snubben som hon suger av kliver då av och går därifrån, varpå jag under knappt en minut blir ensam med Patrizia. Hon snor sina ben runt mig och knullar för allt vad tyglarna håller, och efter någon minut kommer jag i en riktigt bra orgasm. Härligt!

I det här läget känns det som om jag inte vill ha mer sex idag, utan väntar till nästnästa dag då jag ska till Artemis och träffa WordWarrior, och ägna morgondagen åt lite ”vanligt” turistande, så jag duschar, klär på mig och går iväg, hyfsat nöjd med mina upplevelser.

Patrizia
Ansikte: 7/10 (Hon ser däremot nästan lite bättre ut IRL än på bilderna, som i övrigt är helt äkta)
Kropp: 9½/10
Personlighet/attityd: 8/10
Prestation: 9/10
Rekommenderas: Ja. Inte heller hon var fullt lika glad och positiv som Tereza, men klart godkänd ändå.



Ja, det här med gangbang var varken så fantastiskt som jag tänkte att jag kanske skulle uppleva det som, men inte heller så negativt som jag befarade att jag skulle tycka ifall jag skulle ogilla konceptet. För mig var det sådär, ganska OK men inte mer än så. Ska man uppskatta det här till fullo bör man ha en särskild faiblesse för hardcoresex, ogilla intimitet, eller vara en uttalad voyeur. Positivt var dock prisbilden, vilket gör att man kan knulla så ofta man vill även om dagsformen känns tveksam utan att behöva oroa sig för att kasta pengarna i sjön, vilket ju kan vara fallet om man gör så på en FKK-klubb. Det vore IMO också önskvärt med en högre kvot tjejer per antal gäster, max tre gäster per tjej så att det gick att ha sex oftare, och naturligtvis fler rum. Vore så fallet skulle upplevelsen möjligen kunnat bli ännu bättre, även om det sker till ett högre pris. Då skulle jag inte ha något problem att betala det dubbla i fall jag mot förmodan skulle vilja pröva det igen någon gång i framtiden.

För egen del vill jag dock helst ha lite mer intimitet, mental närvaro och uppmärksamhet mot mig som person för att få ut så mycket som möjligt av sex, så att pröva det här igen ligger lågt på min priolista inför framtiden. Skulle någon eventuell resekamrat vilja testa det kan jag tänka mig göra det igen, men till dess söker jag lyckan på annat håll, men det var ändå spännande att ha provat och inget jag ångrar eller på något sätt vill ha ogjort.
Citera
2013-08-03, 13:52
  #2
Medlem
Just4Mes avatar

Gangbang De trodde jag var betydligt fler män på en kvinna då, samt hårdare tag. Det där lät mer som gruppsex
__________________
Senast redigerad av Just4Me 2013-08-03 kl. 13:55.
Citera
2013-08-03, 14:07
  #3
Medlem
BlueStars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Just4Me

Gangbang De trodde jag var betydligt fler män på en kvinna då, samt hårdare tag. Det där lät mer som gruppsex

Nej, det räknas som gangbang när det är "en central mottagare som emottar resten av gruppens sexuella fokus", enligt Wikipedia:

http://sv.wikipedia.org/wiki/Gang_bang#Gang_bang

Och precis så funkar det på Erlebniswohnung, även om det ibland är två tjejer i samma dubbelsäng som har sex med flera män samtidigt, men det är alltid ett överskott på män.
Citera
2013-08-04, 22:05
  #4
Medlem
Intressant recension på en annorlunda klubb Bluestar. Hur många gäster var där under hur många timmar? Jag funderar lite på vad inkomsten kan vara för de som ligger och tar emot. Med tanke på att en del måste gå till lägenheten och administration, så kan det inte bli jättemycket över eller?

Var det bara manliga gäster eller dök det upp par också?
Citera
2013-08-05, 06:58
  #5
Medlem
BlueStars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ValleKuling
Intressant recension på en annorlunda klubb Bluestar. Hur många gäster var där under hur många timmar? Jag funderar lite på vad inkomsten kan vara för de som ligger och tar emot. Med tanke på att en del måste gå till lägenheten och administration, så kan det inte bli jättemycket över eller?

Svårt att säga, men under de dryga fem timmar jag var där var det kanske 25-30 män som kom och gick. Efter kl.18 kommer det troligen fler gäster, så kanske ligger antalet gäster räknat över hela dygnet på det dubbla (de stänger redan kl.23).

Citat:
Ursprungligen postat av ValleKuling
Var det bara manliga gäster eller dök det upp par också?

Bara manliga gäster vad jag kunde se.
Citera
2013-08-05, 18:40
  #6
Medlem
Tack för recensionen
Ingen av dem som gjorde dubbelmackor?
__________________
Senast redigerad av Triptolemus 2013-08-05 kl. 19:24.
Citera
2013-08-05, 21:50
  #7
Medlem
Hmm, ok räknat på din uppskattning när det låg beläggning kan jag då få ihop 30 (gäster) * 90 (priset) / 5 (timmar) / 2 (tjejer igång samtidigt) = 270 euro per timme. Kan vi gissa att tjejen behåller runt 50% av det? 135 € /timme. Inte fy skam timtaxa ändå, men det är klart att då får de jobba på under den timmen. Taxan kan då öka också om beläggningen ökar.
Citera
2013-08-06, 06:47
  #8
Medlem
BlueStars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Triptolemus
Tack för recensionen
Ingen av dem som gjorde dubbelmackor?

Inte vad jag kunde se. Avsugning och vaginalsex var det enda som förekom när jag var där.
Citera
2013-08-11, 08:51
  #9
Medlem
Hej!

Var det inte tillåtet att ha analsex med tjejerna på klubben?

M V H

Llosa
Citera
2013-08-11, 10:22
  #10
Medlem
micke_gbgs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BlueStar
http://www.erlebniswohnung.com/

Gangbang som koncept är något jag alltid känt mig skeptisk och tveksam inför. Just det faktum att jag befinner mig i ett rum med flera andra män som har sex med en eller flera kvinnor samtidigt med mig har jag fram tills nu trott skulle göra mig avtänd och därmed gör det omöjligt för mig att fullfölja ett samlag eller kanske ens att få erektion. Men, efter att ha läst och hört om andra som tänt på det och sagt att det är både fantastiskt och beroendeframkallande, och då jag betraktar mig som en öppensinnad person överlag tänkte jag att jag ändå borde testa det, så beslutade jag därför att Erlebniswohnung skulle bli mitt andra sexuella turistmål under den här resan dagen efter besöket hos Orchidee.

Dina känslor innan besöket påminner om vad jag kände och funderade på innan min resa till Berlin men jag valde Artemis bägge mina dagar istället så man får kanske prova nästa Berlinresa bara för att få veta om det är något man gillar.
Citera
2013-08-11, 13:13
  #11
Medlem
BlueStars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Llosa
Hej!

Var det inte tillåtet att ha analsex med tjejerna på klubben?

M V H

Llosa

Enligt hemsidan, och vissa tjejers presentationer, är det några av dem som ställer upp på analsex, men inte alla. När jag var där såg jag ingen som hade analsex, men det kan mycket väl ha förekommit när jag själv inte hade sex eller inte såg på.
Citera
2013-08-11, 13:23
  #12
Medlem
used66s avatar
kul med lite läsning från berlin som handlar om mer än artemis...för egen del så är resan bokad från köpenhamn 17 sep. till berlin och stannar till söndag 22 sep. redan bestämt mig för caligula och flatratekonceptet...jesus är redan kåt! dessutom så skall tjejen på konferens...så har mycket egen tid för lite utsvävningar...hehe

kanske inte helt moraliskt högtflygande men...
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback