• 3
  • 4
2013-08-12, 18:00
Medlem
Parkours avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sucuk
Och åter igen så påpekar jag det att killen redan gjort sitt val.

Alla som läser i denna forumsdel vet redan vad allmänna åsikten om klädklockor är. Och möjligen har idiotprissatta klockor inte börjat länkas in i denna tråd men det är mer regel än undantag att så sker.

Inse hur det skulle funka på ett bilforum, någon diskuterar inköp av en volvo v70 och snabbt sablas den ner av folk som tycker att ingenting annat än en handbyggd aston-martin för 1.9 miljoner duger?

Men nu pratar du ju om något som inte ens hänt?
Ingen nyhet att det finns mycket troll. Det gör det överallt på Flashback.
9/10 av alla som skriver att dom har en dyr klocka här ljuger...
Citera
2013-08-12, 18:02
Medlem
sucuks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Parkour
Men nu pratar du ju om något som inte ens hänt?
Ingen nyhet att det finns mycket troll. Det gör det överallt på Flashback.
9/10 av alla som skriver att dom har en dyr klocka här ljuger...

https://www.flashback.org/t2192307
Citera
2013-08-12, 18:08
Medlem
Parkours avatar
Citat:
https://www.flashback.org/t2192307

I denna tråden menar jag självklart.
Det var en enda person i tråden du länkade som kom med ett idiotiskt förslag. Och han är väl inte precis känd för att veta vad han pratar om...
Kolla bara på hans kommentar .... "Den enda kvartsklocka jag skulle kunna tänka mig..."
Citera
2013-08-12, 18:13
Medlem
sucuks avatar
Citat:
I denna tråden menar jag självklart.
Det var en enda person i tråden du länkade som kom med ett idiotiskt förslag. Och han är väl inte precis känd för att veta vad han pratar om...
Kolla bara på hans kommentar .... "Den enda kvartsklocka jag skulle kunna tänka mig..."

Du förstår kanske varför jag anser en von oben attityd förhärskar här? Det finns otaliga exempel på just det beteendet och från många användare.

Tomma tunnor skramlar mest så jag tror visserligen som du att mer än 90% ljuger.
Citera
2013-08-12, 18:18
Medlem
Parkours avatar
Citat:
Du förstår kanske varför jag anser en von oben attityd förhärskar här? Det finns otaliga exempel på just det beteendet och från många användare.

Tomma tunnor skramlar mest så jag tror visserligen som du att mer än 90% ljuger.

Äntligen överens (:
Citera
2013-08-12, 18:20
Medlem
sucuks avatar
Citat:
Äntligen överens (:

Det vill jag inte påstå om du framhärdar i att klaga på folks klockval i efterhand
Citera
2013-08-12, 21:37
Medlem
AndrewBernards avatar
Citat:
Killen har redan köpt klockan så det är hyggligt meningslöst att snacka om det i efterhand eller hur?

För övrigt står jag fast vid min åsikt, von oben attityd verkar regera här.

Den dåliga attityden mot Armani och liknande klockor tycker jag är befogad.
Det är verkligen inte meningslöst att snacka om misstag även efter begåtts, alla vet nämligen inte när man begått ett misstag.
Det här med att bara slänga dåliga kommentarer om Armani tror jag inte var riktat mot mig då jag faktiskt kom med konkreta förslag som Certina Och Tissot, och jag tror inte att du anser att dessa går lös för en halv månadslön, men jag väljer nu att förtydliga detta.
Citera
  • 3
  • 4

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in