Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 9
  • 10
2017-04-03, 19:50
  #109
Medlem
Continental Ops avatar
det är debatt i kasernen här, lone survivor eller 13 hours, vad säger ni?

Jag gillar ju 13hr mkt mer i stilen men jag får mkt argument om att det är tyngre combat i den här. Michael Bay är ju en överlägset mkt skickligare regissör rent visuellt än Peter Berg som jag uppfattar som en medelmåttig beställningsregissör helt utan egen stil. Jag får inte gehör riktigt för de argumenten bara.
Citera
2017-04-04, 03:02
  #110
Medlem
Tobias123s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Continental Op
det är debatt i kasernen här, lone survivor eller 13 hours, vad säger ni?

Jag gillar ju 13hr mkt mer i stilen men jag får mkt argument om att det är tyngre combat i den här. Michael Bay är ju en överlägset mkt skickligare regissör rent visuellt än Peter Berg som jag uppfattar som en medelmåttig beställningsregissör helt utan egen stil. Jag får inte gehör riktigt för de argumenten bara.

Håller med dig till fullo
Citera
2017-05-02, 17:10
  #111
Avstängd
konstapels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Continental Op
det är debatt i kasernen här, lone survivor eller 13 hours, vad säger ni?

Jag gillar ju 13hr mkt mer i stilen men jag får mkt argument om att det är tyngre combat i den här. Michael Bay är ju en överlägset mkt skickligare regissör rent visuellt än Peter Berg som jag uppfattar som en medelmåttig beställningsregissör helt utan egen stil. Jag får inte gehör riktigt för de argumenten bara.

Annars är väl båda de regissörerna ansedda som varandes i b-laget. Michael Bay är ju dessutom medskyldig till att ha besudlat världen med Transformers och liknande skräp.

Peter Berg har väl The Kingdom som är riktigt bra, sedan är det samma sak där, i stort sett skräp.
Citera
2017-05-02, 18:01
  #112
Medlem
LovableGoofballs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av konstapel
Annars är väl båda de regissörerna ansedda som varandes i b-laget. Michael Bay är ju dessutom medskyldig till att ha besudlat världen med Transformers och liknande skräp.

Peter Berg har väl The Kingdom som är riktigt bra, sedan är det samma sak där, i stort sett skräp.

Bad Boys-filmerna, The Rock, Armageddon (både ironiskt och icke-ironiskt sett), Pain & Gain och 13 Hours är ändå uppskattade filmer. Och Peter Bergs Deepwater Horizon var riktigt, riktigt bra.
Citera
2017-05-02, 20:01
  #113
Medlem
Tobias123s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LovableGoofball
Bad Boys-filmerna, The Rock, Armageddon (både ironiskt och icke-ironiskt sett), Pain & Gain och 13 Hours är ändå uppskattade filmer. Och Peter Bergs Deepwater Horizon var riktigt, riktigt bra.


Har du sett Patriots day ännu? Tror du hade gillat den!
Citera
  • 9
  • 10

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback