Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2014-01-06, 12:18
  #301
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Awa92
Äsch, bara det inte ser ut såhär så är det lugnt. Föredrar ansat (triangel, landningsbana) men det är inte mitt beslut utan tjejen ifråga får välja själv.

Mvh

Det menar du inte! Får tjejen själv välja? Vem skulle annars välja?
Ingen ifrågasätter om tjejen själv bestämmer över sin kropp.
Citera
2014-01-06, 12:20
  #302
Avstängd
Masshysterias avatar
tjejer! lyssna noga! det är väldigt vidrigt med en djungelfitta. jag vill inte svinga i lianer medans jag slickar er.
Citera
2014-01-06, 12:25
  #303
Medlem
Helst renrakat eller hårt ansat, men får man tag på rätt dam spelar nog inte behåringen någon större roll!
Citera
2014-01-06, 12:55
  #304
Medlem
Absolut inte! Gillar olika olika dagar faktiskt
Citera
2014-01-06, 12:57
  #305
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HarryTurtleDove
Det menar du inte! Får tjejen själv välja? Vem skulle annars välja?
Ingen ifrågasätter om tjejen själv bestämmer över sin kropp.

Men lugna dig nu för helvete, du börjar låta som min flickvän då vi diskuterar saker och den militanta feminismen börjar visa sig (och ibland även skrämma mig)...
Citera
2014-01-06, 13:02
  #306
Medlem
Jiiimboohs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av msbiatch
killar gillar ju rakat.
Det har varit mode med rakat sedan, tja, slutet av 90-talet kanske. Alla killars preferenser följer inte modet.

Gillar om det är lite hår.
__________________
Senast redigerad av Jiiimbooh 2014-01-06 kl. 13:24.
Citera
2014-01-08, 10:32
  #307
Medlem
naken_slavs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Masshysteria
tjejer! lyssna noga! det är väldigt vidrigt med en djungelfitta. jag vill inte svinga i lianer medans jag slickar er.

Ähh.

Hårigt är härligt, kvinnligt skönt! Vem bryr sig om litet hårstrån i munnen! Det viktiga är att det känns och smakar kvinna!
Citera
2014-01-08, 10:34
  #308
Medlem
pellenicklass avatar
Ja?
Citera
2014-01-08, 19:54
  #309
Medlem
Hår ska det vara ingen riktig karl som ej klarar av en buske
Citera
2014-01-08, 21:09
  #310
Medlem
tuutas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av msbiatch
I lördags stötte jag på killen jag har on off träffat i några månader. En sak ledde till det andra och jag följde med honom. Jag brukar annars raka fittan men jag tänkte inte att jag behövde det och jag visste ju inte att jag skulle ha sex. Han verkade inte ha nåt emot det utan han var tänd men jag tror han var lite full. Jag har ändå lite ångest eftersom killar gillar ju rakat. Om jag skulle glömma att raka och jag träffade en kille tror ni han skulle bli slak eller nåt eller säga något?

För mycket snack om gillar killen detta, tror du han bryr sig osv viktigaste är ju hur du känner för det och om han inte gillar det så ja då är det hans problem. För att återkomma till det killar gillar, killar tänder oftast på om tjejen är säker i sin kropp/med sig själv osv, iaf enligt mina erfarenheter så tänk mer på vad som gör dig säker inte killen..
Citera
2014-01-09, 00:07
  #311
Medlem
SlurpareNs avatar
Är man uppkåtad och det vankas sex så är lite hår inget som jag själv reflekterar över.
Föredrar nog själv att det är lite ansat. helrakat känns lite fel på en vuxen kvinna, dock inte bangat för det heller.
Citera
2014-01-09, 21:32
  #312
Medlem
Awa92s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HarryTurtleDove
Det menar du inte! Får tjejen själv välja? Vem skulle annars välja?
Ingen ifrågasätter om tjejen själv bestämmer över sin kropp.

Dumjävel.

Det jag syftade på var att jag inte bryr mig överhuvudtaget i hur hon vill frisera sig.

Inte mvh
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback