Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2019-01-19, 06:42
  #1153
Medlem
NioLivs avatar
Ja rökte några(eller va nog många haha) gram(pulver) av denna. Tyckte om den faktiskt, den här var precis på gränsen till att man kände det blev för mycket.
Dem som kom efter den här verkade enligt mig alledes för sjuka och skeva.
Tror det va nån jag testa efter denna som va ok men testa även en annan som bara för mycket på alla sett.

Nä tacka vet jag jwh 018.
Citera
2019-01-19, 23:48
  #1154
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NioLiv
Ja rökte några(eller va nog många haha) gram(pulver) av denna. Tyckte om den faktiskt, den här var precis på gränsen till att man kände det blev för mycket.
Dem som kom efter den här verkade enligt mig alledes för sjuka och skeva.
Tror det va nån jag testa efter denna som va ok men testa även en annan som bara för mycket på alla sett.

Nä tacka vet jag jwh 018.

Problemet med fubinaca var bara att man blev allmänt hjärndöd efter ett par veckors rökande.
Minns att jag knappt kunde kommunicera med folk jag för man vart så trögtänkt.
Citera
2019-03-12, 02:29
  #1155
Medlem
Ab-Fub... Mycket trevlig... Kommer ihåg epidemin 2014-14. Goda minnen hahahaha
Minns efter ett Par månaders av hårt rökande att man blev dum i skallen, tappade socialförmåga. Men sedan efter ha varit nykter i 2 år minst så känner jag mig typ återställd, som om det inte har hänt något. Kvick i skallen och så.

Brukar tänka ibland på när man var 15-16 och rökte detta som en galning med polarna, skrämde skiten av andra ickerökare om hur farligt de var. Vill prova igen, ruset var så...vad ska man kalla det? I en annan dimension till skillnad från vanligt röka. Och det sitter inte i så länge.

Såg en sida som säljer 1g för 95 Euro eller något... Vill prova tillsammans med alla polare från förr, vara rövare och röka dygnet runt och glömma denna trista vardag. För ett litet tag över sommaren skulle va kul. Men men tror inte det blir nått endååå..

Efter Ab-fub com chimicaca som var mer konstig, sedan kom Pinaca som var totalt Äcklig. Minns att jag var så beroende att jag blandade Chiminaca med pinaca och i min pulver blandning och kan dock tilläga att jag inte har ett minne alls överhuvudtaget på 2 dygn tror jag?...
Citera
2019-03-12, 06:55
  #1156
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hardwork1998
Ab-Fub... Mycket trevlig... Kommer ihåg epidemin 2014-14. Goda minnen hahahaha
Minns efter ett Par månaders av hårt rökande att man blev dum i skallen, tappade socialförmåga. Men sedan efter ha varit nykter i 2 år minst så känner jag mig typ återställd, som om det inte har hänt något. Kvick i skallen och så.

Brukar tänka ibland på när man var 15-16 och rökte detta som en galning med polarna, skrämde skiten av andra ickerökare om hur farligt de var. Vill prova igen, ruset var så...vad ska man kalla det? I en annan dimension till skillnad från vanligt röka. Och det sitter inte i så länge.

Såg en sida som säljer 1g för 95 Euro eller något... Vill prova tillsammans med alla polare från förr, vara rövare och röka dygnet runt och glömma denna trista vardag. För ett litet tag över sommaren skulle va kul. Men men tror inte det blir nått endååå..

Efter Ab-fub com chimicaca som var mer konstig, sedan kom Pinaca som var totalt Äcklig. Minns att jag var så beroende att jag blandade Chiminaca med pinaca och i min pulver blandning och kan dock tilläga att jag inte har ett minne alls överhuvudtaget på 2 dygn tror jag?...

Ett gram fub ska inte kosta mer än 20€. För 95€ får du lätt en femma
Citera
2019-03-12, 09:54
  #1157
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cp5
Ett gram fub ska inte kosta mer än 20€. För 95€ får du lätt en femma


Mycket riktigt... De va en utrikes shop som sålde
Citera
2019-03-13, 00:37
  #1158
Medlem
Tycker Ab - Fubinaca var en mycket skön cannabionid. Mycket skönare än Weed/hasch, även fast hasch kan vara nice om det är bra grejer så är de för tungt att röka. Man blir alldeles för seg i för många timmar utan att något riktigt händer, fast med Spice så kan man röka någon kväll med polare och sedan är ruset över efter 1-2 timmar MAX. Ruset går också från 0-100 på 20-30 sekunder Max. Eurofori, softish känsla. Att sedan röka 15g per dag är alldeles för mycket.

Rökte 15g per dag i fler månader. Kunde doppa en cigg i vitt pulver och ba tända ciggen. Man kunde se pulvret bli olja på ciggen precis som om det vore en joint med hasch xD. Kommer aldrig bli så beroende igen men saknar ändå ruset. Alla softkvällar med spice Ab-Fubinaca. Det är typ inte ens farligt om man röker lite lite.

Har inte ens biverkningar från mitt spice beroende 2014. Förutom att ordförrådet blev mindre(som den ändå blir när man röker hasch) och spydde och svättades i 3 dagar och var väldigt känslokall och inte hade någon verklighetsuppfattning. Snodde en motorcykel en gång, en moped en annan gång. Även en annan 4-hjuligt drivet moped fordon under påverkan av Spice. Skulle dock aldrig göra de om jag var hög nu men var ju bara ett barn förfan när jag rökte detta rävgift som ändå har ett skönt rus.

Sedan om folk som man träffade på bekant fråga om de fick en cigg så kunde jag typ ge dem en cigg som hade spice i sig och inte säga att det var spice i den, för att sedan garva när personen sneade ut. Låg på marken och ba vafan är det som händer, tills det gick över. Var ett monster när det var som värst. Kort sagt, det är totalt skit. Men ruset kommer alltid ha en plats hos mig i mitt hjärta.
__________________
Senast redigerad av hardwork1998 2019-03-13 kl. 00:40.
Citera
2019-09-16, 19:56
  #1159
Medlem
Sj så köper jag nästan enbart mmb-chminaca rökmixar nu. 10g för en 500hundring ondet räcker rätt länge, mem har inte så hög tolerans heller😂
Citera
2019-09-16, 20:16
  #1160
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NathalPrime
Sj så köper jag nästan enbart mmb-chminaca rökmixar nu. 10g för en 500hundring ondet räcker rätt länge, mem har inte så hög tolerans heller😂

rökte sist spice 2014, så jävla ute. Nu är de annat som är inne. hehe.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback