Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2013-07-29, 22:46
  #1
Medlem
Här kommer ett semester vykort från mitt senaste besök i Köpenhamn.
Det är Söndag, vaknade upp och bestämde mig för att besöka Köpenhamn för att fira min semester. Dvs ha lite kul med köpflickor.
Den främsta anledningen för att åka idag var nog att två av mina tjejer på 'vill prova' listan jobbade denna söndag, så kvickt iväg med bilen och styrde mot huvudstaden.
Listan var:
1. Emmalie på ClubErotica
2. Cat (Nova) på SexyClub

En bit utanför staden tänkte jag att det är bäst att ringa och boka tid. Tyvärr var första valet bokat fram till kl15.30, då det fanns en tid. Bokade denna tid för att vara säker.
Då klockan bara var 13.30 och jag hade plannerat att boka till kl14 så provade jag även att ringa till andra valet (Cat på SexyClub). och det gick bra kl14. Skit det är lite nära på, men men det får gå tänkte jag...

--------------------------------

1.
Till SexyClub kom jag lite tidigt, så det blev en liten väntan. När Cat kom in tänkte jag att detta var inte den sköna lilla prinsessa som jag trodde det skulle vara. Men skit samma...
Hon har tatueringar och kort klippt hår som matchar hennes attityd. Fräck och vänlig på samma gång. Kyss och varmt bemötande.
En halvt timme blev bokad för 1100kr. Jag var kåt som fan, och gick ganska hårt fram på henne med tungan och fingrarna. Eftersom hon verkade ganska 'tillåtande' så tänkte jag att prova med ett finger i analen under samlaget. Bara känslan att föra in mitt finger hela vägen i henne där gav mig en extra kick och jag kom direkt själv. Vet inte om hon uppskattade det, men hon protesterade i vart fall inte.
Hela upplevelsen var positiv med Cat.

http://www.sexyclub.dk/girls/nova/index.html
Utseende: 7
Personlighet: 7
Avsugning: 6
Sex: 6
Totalt: 7

--------------------------------

2.
Nu kom det fram till min andra seans denna dag... oj vad dumt plannerat. Men det var bara att ta tjuren vid hornen, eller horan på brösten
Parkerade på en tvärgata till ClubErotica som ligger på Nordre Fasanvei. Hade lite tid till godo, och tog en promenad runt kvarteren. Skit vilken skabbig del av Köpenhamn detta är. Har varit här förut, men inte reflekterat över detta tidigare.
Bla passerade jag HA Köpenhamns lokaler som ligger i samma kvarter. Notering till mig själv... besök endast detta stället på dagtid.
Tillbaka till det viktiga...
Emmalie heter tjejen, och skall vara 21år enligt annonsen på hemsidan, liten och nätt. När hon kom in så blir min första tanke att skit denna brud är inte 18år ens. Så liten och oskyldigt leende. Otroligt liten och späd.
Det blir en halvtimme, (vilket jag brukar ta). Väl till verket kan jag beskriva det som att den enda tanken jag har i huvudet är att detta kan inte vara verkligt, hon är ju så himla vacker och så liten och späd.
Förresten kom jag på att hon är otroligt kittlig Skrattade hela tiden när man lekte lite runt på hennes lilla kropp.
Sexet blev tröttsamt men ingen grand finale för mig. skyller på värmen (över 30 grader ute) eftersom lokalen blev väldigt varm. En liten konstig detalj var att det inte blev någon avsugning... men det gjorde inte så mycket eftersom jag fick ett ordentligt träningspass med henne istället.

http://www.cluberotica.dk/pigerne/emmalie
Utseende: 9
Personlighet: 5
Avsugning: 0
Sex: 7
Totalt: 6

--------------------------------

3.
Hmmm, nu var jag väldigt trött i värmen. Satt och funderade på fortsättningen i min bil. Bestämde mig för att relaxa och fixa lite käk och sedan bestämma om en ev fortsättning.
Konstigt nog känndes det ganska ok efter lite mat och vila, kanske 2 timmar. Så vad nu?
GentlemensHouse har alltid fungerat om man bara vill kika förbi lite snabbt, så detta får det bli. Parkerade en bit fram på rödövre vei, ganska när Seduction girls, så det blev en lite promenad även här.
Väl i hallen på Gentlemen, så är det daxs att välja... som vanligt ganska snabbt avklarat för mig. En första ögonkontakt och valet blev Angelica.
Hon har en ganska fyllig kropp, med stora bröst. Började med en snabb dusch, vilket var härligt eftersom jag kände mig som en luktande bonde i sommarvärmen
Denna gång kostade kalaset 800kr, och det blev... rätt gissat en halvtimme. Angelica är ett proffs, det märks. Lugnt och med fast hand styr hon träffen. Inga fingrar på villovägar här inte
Behållningen av träffen blev de stora brösten som fick den uppskattning de förtjänar. Naturliga (bedömningen gjord av en lekmann).


http://gentlemenhouse6.wix.com/gentl...vstc3=angelica
Utseende: 5
Personlighet: 4
Avsugning: 7
Sex: 5
Totalt: 5

--------------------------------

4.
Puhhh....
Nu skall det bära av hemåt var min första tanke. Besöket på GentlemenHouse var ansträngande, men duschen före och efter var uppfriskande, och jag kände mig förvånandsvärt pigg.

Så vad nu?
Jo, en liten tanke dök upp. Jag har alltid provat att förnya mina resor en liten smula varje gång. Och Romantica har jag aldrig besökt. Där skulle enligt vagtplanen Annika och Celine jobba nu.
Annika har jag träffat en gång tidigare, och hon är enormt snygg. typ 9-10'a. (modell snygg alltså, inte porrsnygg)
Om Celine står det att hon är 21år och 175cm, så det verkar lovande

Tja, trött men va fan, värt att prova. Vad är dte värsta som kan hända? att inte få igång lilleman? Har funkat 3 ggr idag, så det kan jag inte klandra han för i så fall

Styrde med full fart igenom staden, GPS är min bästa vän.
Romantica ligger i ett finare, mysigare och vänligare kvarter. Men oj, porten var inte jätte diskret. Om detta skulle vara mitt första besök på en bordell skulle jag definitivt vänt om, men nu har jag ingen skam i kroppen så det var bara att ringa på och stå och vänta snällt utanför.
Celine öppnar dörren eftersom telefondamen är tillfälligt borta. Och j-vlar vilken skönhet, lång smal men inte trådsmal.
Beställer (en halvtimme igen) och betalar 1100kr. Hon provar mig i början och spelar passiv. Hon sätter sig på sängen med neglicen på och frågar mig vad jag vill göra med henne. Men det lossnar efter en stund, ett blowjobb får bli en bra början. Sedan går jag över henne en omgång. Hon ger en del gensvar vid detta så jag går lite hårdare fram. Hon verkar ganska kåt själv, och sexet varvas med min tunga som älskar unga tjejers nedre delar
Hon är verkligen en fröjd för ögat, en riktig topp snygg brud. Brösten är medelstora, inte små, inte stora men väldigt passande på denna vackra kvinnokropp.
Nu är jag alldeles slutpumpad, och matt. Vi sitter och pratar en stund efter sexet. Dvs hon pratar och jag svarar, men betraktar mest hennes perfekta bröst, mage, ben och ansikte. Fan, att man är så gammal alltså dubbelt så gammal som henne, he he.

http://www.romantica.dk/pigerne/celine
Utseende: 9+
Personlighet: 7
Avsugning: 7
Sex: 8
Totalt: 9

--------------------------------

Det var denna dagen och kvällen. totalt 4 tjejer på 6 timmar, är rekord för mig i alla fall. Men det kommer att dröja innan detta upprepas.

Detta blev ett långt inlägg. men denna lyx dag i verkligheten måste dokumenteras. Hoppas min historia inspirerar någon att testa denna utsökta hobby, och provar på livets goda sidor.
Ha en trevlig sommar från vårt kära grannland i söder...
__________________
Senast redigerad av bk2003 2013-07-29 kl. 22:57. Anledning: adderade länkar...
Citera
2013-07-30, 08:17
  #2
Medlem
Grym recension!
Citera
2013-07-30, 17:49
  #3
Medlem
clkxxs avatar
mycket bra recension, jag hämtar mycket inspiration från dessa trådarna inför en kommande utlandsresa Är det viktigt att man bokar innan? jag är inte så noga att det är nån särskild tjej.
Citera
2013-07-30, 18:49
  #4
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av clkxx
mycket bra recension, jag hämtar mycket inspiration från dessa trådarna inför en kommande utlandsresa Är det viktigt att man bokar innan? jag är inte så noga att det är nån särskild tjej.
Problemet med att inte boka är att man kan få vänta onödigt lång tid inne på kliniken. Men för min del beror det på att jag vet vem jag vill träffa.
Förra veckan fick jag vänta 45 min inne på SeductionGirls, inte katastrof, men det var en sådan gång som jag bara chansade på att ramla inom.
Citera
2013-07-30, 19:25
  #5
Avstängd
thaimans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bk2003
Problemet med att inte boka är att man kan få vänta onödigt lång tid inne på kliniken. Men för min del beror det på att jag vet vem jag vill träffa.
Förra veckan fick jag vänta 45 min inne på SeductionGirls, inte katastrof, men det var en sådan gång som jag bara chansade på att ramla inom.

Vilken härlig " romantik" hur fan är man skapt om man kan sitta och vänta 45 min då någon annan ligger och knullar den man själv ska sätta på en timma senare?

Måste vara ren desperation.
Citera
2013-07-30, 20:42
  #6
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av thaiman
Vilken härlig " romantik" hur fan är man skapt om man kan sitta och vänta 45 min då någon annan ligger och knullar den man själv ska sätta på en timma senare?

Måste vara ren desperation.
Vem snackar om romantik? Hur tror du en hora kan leva på detta om den enda hon knullar i livet är dig?

Ohhh, det är väl detta man kallar äktenskap
Citera
2013-07-31, 06:43
  #7
Medlem
BlueStars avatar
Ovidkommande moraldiskussion raderad. Ta den sortens diskussioner i Etik, moral och politik:

https://www.flashback.org/f396

Det går bra att ställa kritiska frågor kring recensionerna under förutsättning att dessa är direkt kopplade till själva recensionen. Mer allmän kritik mot sexköpare och deras aktiviteter ska tas i ovanstående delforum.

Frågor på detta tas via PM, inte i tråden.

/Mod
Citera
2013-08-03, 05:07
  #8
Medlem
Chemicaligulas avatar
Tack!
Är det dyrt att åka taxi från centralen till Romantica?
Citera
2013-08-03, 20:54
  #9
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Chemicaligula
Tack!
Är det dyrt att åka taxi från centralen till Romantica?
Om du kommer med öresundståget så är det mycket närmare om du hoppar av på österport.
Citera
2013-08-04, 22:58
  #10
Medlem
VanDeKeizers avatar
Vad kostar det för en halvtimme på Club Erotica? Står inga priser på hemsidan, men antar att det som vanligt är 1100 danska?
Är ingången ut mot gatan på det här huset som man ser på googlemaps ?
Den vita porten.
Citera
2013-08-05, 01:07
  #11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av VanDeKeizer
Vad kostar det för en halvtimme på Club Erotica? Står inga priser på hemsidan, men antar att det som vanligt är 1100 danska?
Är ingången ut mot gatan på det här huset som man ser på ?
Den vita porten.

Det är 1100 danska som gäller.

Nej, Club erotica ligger på en innergård till vänster om adressen.(där den röda bilen står i din bild) Det är ett hus med en källar nedgång bakom ett staket. Det finns en skylt ovanför ingången som man ser utifrån gatan. (om jag inte missminner mig)
Citera
2013-08-05, 01:58
  #12
Medlem
VanDeKeizers avatar
Är det lätt att missa ingången? Vad står det på skylten? Kommer man direkt in på stället, eller går man in i ett trapphus som på cassiopeiastars? Ligger det på källarplan?
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback