Gör inte det föränn du vet vad det är mannen! Vissa lavar innehåller nervgifter och annat skit som du inte vill få i dig, sen har jag för mig att det var någon slags mossa som var psykoaktiv..
Ja, folk på magiskamolekyler hävdar att det ska gå att röka en viss lav och få cannabisliknande effekter. Din största chans att testa är att hitta den tråden på magiskamolekyler och kolla bilder på laven.
Ja, folk på magiskamolekyler hävdar att det ska gå att röka en viss lav och få cannabisliknande effekter. Din största chans att testa är att hitta den tråden på magiskamolekyler och kolla bilder på laven.
Såg även på bluelight (tror jag), att vissa ska ha effekter som kan liknas vid cannabis/mdma/opioder/svamp, med inslag av benso.
Nah, du får ut betydligt bättre effekt av att lägga lavarna i en plastpåse och sedan trä påsen över huvudet och dra åt runt nacken med ett gummiband så det blir tätt, och sedan hyperventilerar du i ca 10 minuter.
Jag lovar dig, du kommer bli helt VÄCK
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!