Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2014-09-08, 13:01
  #2077
Medlem
Ichtudirwehs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dafuqup
Någon som var där w2 och kan berätta hur det såg ut? När vi lämnade Dreamville w1 var det rena rama misären! Lerigt som fan och det såg verkligen inte ut som att det skulle kunna komma dit nya campinggäster på typ 3 år..

Vi snackade med några volontärer där inne på DV och dom sa att hela skiten hade röjts upp på 6timmar. Var enda liten ciggpimp etc. Det har jag svårt att tro på men det var iaf helt fresh (nåja) när vi kom dit 1100 på Torsdagen!
Citera
2014-09-11, 00:43
  #2078
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kantoo
Jag spenderade 7500 bara, 3k på festivalbiljetterna, 2.5 k på bussbiljetterna, 2k på (sprit + droger + mat), köper man knappt någon dricka inne på festivalområdet utan förkröker på campingen, fyller på egen vattenflaska, + äter relativt lite så sparar man ganska mycket, som jag gjorde!

Slutar notan på 7500-10000 kan det ju faktiskt vara värt det. Själv blev det att jag bokade Global Journey med hotel så biljett, boende & transport slutade i sig på 9500. Sen tillkom alldeles för mycket krök, mat & droger på området så allt som allt hamnade det på 15k. Med de genialiska polletterna tappar man ju uppfattningen av priset på öl & mat (även ett smart sätt att minska kontanthanteringen för att försvåra droghandeln).

MainStage sög (var där 2 set första dagen sen räckte det), de andra scenerna drog några riktigt tunga namn (Kalkbrenner / Maceo Plex toppar min lista) men annars vet inte om det är värt det att göra igen då riktigt bra techno/deep house kan man hitta på mindre, billigare festivaler i Holland. Kluven.
Citera
2014-09-16, 18:38
  #2079
Medlem
Aftermovien är släppt: http://m.youtube.com/watch?v=NtDG-Cnj-pw

Fyfan vad feeeet.
Citera
2014-09-16, 21:06
  #2080
Medlem
kantoos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PringlesMannen
Aftermovien är släppt: http://m.youtube.com/watch?v=NtDG-Cnj-pw

Fyfan vad feeeet.

Den var grym, fast tyckte 2012s var bättre, den har var för lång och repetitiv!
Citera
2014-09-16, 21:52
  #2081
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kantoo
Den var grym, fast tyckte 2012s var bättre, den har var för lång och repetitiv!
2013 är den bästa!
Citera
2014-09-16, 22:13
  #2082
Medlem
Den var helt okej, men utan tvekan den sämsta Aftermovien hittils. Förväntade mig att de skulle göra något episkt utav det hela, men de satsade helt enkelt på att bara klippa ihop så mycket random som möjligt.
Citera
2014-10-09, 13:43
  #2083
Medlem
Det var någon jätte tung DJ på Tomorrowland, sista dagen första veckan, dvs på söndagen, någonstans på eftermiddagen, han spelade på en liten scen, drum 'n bass (han var stor och svart) eftersom jag inte vet namnet på scenen eller minns tiden riktigt kan jag inte snoka. Någon som vet?
Citera
2014-10-09, 20:08
  #2084
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Konnoj
Det var någon jätte tung DJ på Tomorrowland, sista dagen första veckan, dvs på söndagen, någonstans på eftermiddagen, han spelade på en liten scen, drum 'n bass (han var stor och svart) eftersom jag inte vet namnet på scenen eller minns tiden riktigt kan jag inte snoka. Någon som vet?

Carl cox?
Citera
2017-10-31, 23:08
  #2085
Medlem
Hade tänkt att boka nu 2018. Men vill bo på hotell måste man boka sånt typ nu 9månader innan för att inte få ett jävla "Runk" hotell.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback