Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 2
  • 3
2013-12-08, 11:35
  #25
Medlem
Bleppe_Bfs avatar
Mac tube har en marknad, jag är dock osäker på om det är samma marknad som köpt mac pro.

De som redan har en infrastruktur och rycker på axlarna åt att köpa en ny kanske köper det med hull och hår, är osäker på om alla är beredda att skrota de system de redan använder idag därför att den nya burken kastar allt vad formfaktorer, expansionsmöjligheter och standarder över bord till förmån för att vara formad som en soptunna.
Citera
2013-12-20, 16:31
  #26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bleppe_Bf
Mac tube har en marknad, jag är dock osäker på om det är samma marknad som köpt mac pro.

De som redan har en infrastruktur och rycker på axlarna åt att köpa en ny kanske köper det med hull och hår, är osäker på om alla är beredda att skrota de system de redan använder idag därför att den nya burken kastar allt vad formfaktorer, expansionsmöjligheter och standarder över bord till förmån för att vara formad som en soptunna.

Eller så förnyar man sin infrastruktur? Någon gång måste man ta klivet.
Citera
2014-01-13, 19:16
  #27
Medlem
PNISÄNs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av barkeeper
Kan man det?

Och da behover jag jo anda kopa en pro for att kora den med...

Ett halvår senare svarar jag: alla iMacar efter typ 2010 kan köras som extern display.
Citera
2015-02-28, 06:24
  #28
Medlem
Blev förvånad över hur liten den är. Trodde det var nån stor grej att placera på golvet, men i stället en pyttedator inte mycket större än typ ett par förpackningar a 100 cd-skivor
Citera
2015-04-13, 23:53
  #29
Medlem
annanmedlems avatar
Charmigt. 28 995 kr nu.

Bara tre gånger för dyr*?

37 995 för den dyrare modellen.

(* Jag förstår ju att customlösningarna kostar, men om man inte måste ha dem.)
Citat:
Ursprungligen postat av knallhatten
Blev förvånad över hur liten den är. Trodde det var nån stor grej att placera på golvet, men i stället en pyttedator inte mycket större än typ ett par förpackningar a 100 cd-skivor
Nu blev jag nyfiken och googlade för att se hur den såg ut.

Vilken elak bild: http://media2.giga.de/2013/06/Mac-Pr...c-Pro_2013.jpg

Men vill man se det negativt så går det ju.. Uppenbarligen
Citera
  • 2
  • 3

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback