Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2013-08-24, 02:42
  #169
Medlem
Murvelos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BadWerdz
text
Redan flera gånger gett källor som visar att våldet av nationella under senare år kraftigt minskar och att det idag är våldsvänstern som står för nästan allt våld. Detta enligt Polisen, Brå, Expo, och ett antal "experter" på nationella. Se länkarna ovan.

Beträffande "hembesöket" av nationella i Eskilstuna var avsikten aldrig att begå något våld. Oavsett så säger ett enskilt fall inget om situationen generellt. Du kanske är för ointelligent för att förstå detta.
Citera
2013-08-24, 03:10
  #170
Medlem
pramuss avatar

Nu har jag läst igenom sida 129-131 citerar den även i min spoiler

Jag fetmarkerade det du talade om i spoilern. Man kan från den rapporten se att man är på defensiven, att det sällan planeras attacker mot dessa grupper. Detta la även "Murvelo" fram i sitt länkande där det framkommer att dessa brott har sjunkit markant. Detta är också en rapport ur en 10 års period. Detta visar ju att rapporten går hand i hand med det "Murvelo" tog fram. Har du medvetet missförstått detta eller missade du det bara?

Däremot så ser man i rapporten hur vänstern planerar, saboterar och har som mål att störa ordningen i mycket högre utsträckning vilket också benämns i länken "Murvelo" tog fram.
Citera
2013-09-08, 21:45
  #171
Medlem
Aegishjalmrs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av .buenaventura.
Vilken statistik talar du om?


Polisens
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback