Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 9
  • 10
2020-01-20, 05:38
  #109
Medlem
C0d3m4st3rs avatar
Jag älskar D2.. är nog mest pga nostalgi
Citera
2020-01-21, 12:35
  #110
Medlem
Lichtblicks avatar
Rimworld kan ge en hel del gott skratt när man sitter rökt. 😂 Utmärkt sandbox man kan utnyttja lite flummig kreativitet runt.
Citera
2020-05-16, 00:15
  #111
Medlem
krautbrains avatar
När jag var yngre och rökte och hade mitt Dreamcast gillade jag Cosmic Smash. Väldigt rogivande och skön stämning.
https://www.youtube.com/watch?v=01k-n-_QFKk

Nu när jag tog upp rökandet på äldre dar så fastnade jag hårt i Paper Mario till GameCube men det spelet som vart top på röka är Gnog.
https://www.youtube.com/watch?v=r8b9RvclRXM

SÅ djävla flummigt pusselspel.Fullt med red herrings i spelet men det gjorde det bara roligare att sitta och exprimentera och testa allt.
Citera
2020-05-16, 00:29
  #112
Medlem
BigFatCones avatar
Read Dead Redemption 2 med sitt ofta lugna tempo och storslagna vyer är ett ypperligt stonerspel.
Citera
2020-05-16, 02:14
  #113
Medlem
AstridErikssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BigFatCone
Read Dead Redemption 2 med sitt ofta lugna tempo och storslagna vyer är ett ypperligt stonerspel.
Funkar även exceptionellt bra tillsammans med syra.
Citera
2020-05-16, 02:16
  #114
Medlem
BigFatCones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AstridEriksson
Funkar även exceptionellt bra tillsammans med syra.
Varför man nu skulle vilja spela när man trippar bollar. Då är ju för fan mattan ett lika stort och spännande äventyr som det bästa av spel.
Citera
2020-05-16, 10:45
  #115
Medlem
Luckyhorses avatar
Var några år sen sist men kommer ihåg att jag föredrog att lira Hearthstone där allt hade en rytm och harmoni (första expansionen tror jag). Alla spel där man måste vara on point blev överansträngande och långtråkigt som cs lt liknande.
Citera
2020-05-16, 10:56
  #116
Medlem
caecos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BigFatCone
Varför man nu skulle vilja spela när man trippar bollar. Då är ju för fan mattan ett lika stort och spännande äventyr som det bästa av spel.
Haha, det är vi överens om. Att fokusera på ett spel när jag trippar skulle innebära att jag aktivt försöker fokusera på skärmen och försöka ignorera allt annat i rummet.

Har inte rökt på ett tag men tröttnade nu efter månader av jobb hemma och varken något festande eller andra aktiviteter som jag vanligtvis gör. Så nu har jag köpt hem gräs så det räcker för ett tag och ser faktiskt fram emot även nästa helg. Har någon något förslag på singleplayer spel med en schysst story utöver de som nämnts i tråden?
Citera
2020-05-16, 11:34
  #117
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av smizzy221
jävla handikapp,minecraft är för små barn,varför skulle en liten skitunge förka för.jag tror att du är minst 8 år och du puffar ochså fan heller gå och dröm om ditt minecraft spel och byggningen skitunge

Har du käkat svamp eller något?
1. DU skriver som en skitunge
2. Hans inlägg är från 2013
3. Varför skulle minecraft vara för småbarn mer än något annat spel?

ONtopic: Röker inte längre men brukade spela exakt samma spel som jag gjorde när jag inte rökte.
Citera
2020-05-16, 12:55
  #118
Medlem
BigFatCones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av caeco
Haha, det är vi överens om. Att fokusera på ett spel när jag trippar skulle innebära att jag aktivt försöker fokusera på skärmen och försöka ignorera allt annat i rummet.

Har inte rökt på ett tag men tröttnade nu efter månader av jobb hemma och varken något festande eller andra aktiviteter som jag vanligtvis gör. Så nu har jag köpt hem gräs så det räcker för ett tag och ser faktiskt fram emot även nästa helg. Har någon något förslag på singleplayer spel med en schysst story utöver de som nämnts i tråden?
Det lär vara nämnt flera gånger men har man inte spelat Spec Ops: The Line så bör man verkligen göra det.
Citera
2020-05-25, 14:47
  #119
Medlem
CommonSenses avatar
Blir mycke GTA 5 när man är bränd, soft ich bara gluda omkring i en bil ich lyssna på musik. Brukar köra som om det va verklighet, stanba vid rödljus, hålla hastigheten osv

Även Battlefield blir det
Citera
2020-05-26, 02:23
  #120
Medlem
Bloodborne och Dark Souls-serien. Främst DS3 då det finns på PC och på grund av den sjukt snygga designen. Designen på Bloodborne är egentligen ännu snyggare men det finns bara på PS4, så loading screensen är säkert 5-6x längre där än på DS3 PC-versionen vilket är tröttsamt då man dör rätt ofta i början. Ja, spelen är svåra men de är långt ifrån omöjliga som alla spelkritiker påstår. Oförlåtliga spel är nog en bättre beskrivning. Det var dessa spel som fick mig att återigen älska single-player spel. Adrenalinet och fokusen under boss-fighterna får en att glömma omvärlden och dina bekymmer helt och tillfredsställelsen är sjukligt skön när man äntligen fått död på en svår boss. Musiken är fantastisk också. Perfekta spel att röka lite till för att verkligen få den fulla upplevelsen då du avskärmar dig mer från vardagens bekymmer, hjälper dig att behålla lugnet och bli bättre och bättre.

Andra spel vore WOW, CSGO eller Golf with Friends om du bara vill flumma runt med lite kompisar och få er massa med roliga skratt.
__________________
Senast redigerad av pannkakamedsylt 2020-05-26 kl. 02:46.
Citera
  • 9
  • 10

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback