Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2013-07-24, 12:48
  #1
Medlem
MrWilsons avatar
Ja kära flashbackare, Jag får numera 1023 i ping av någon outgrundlig anledning när jag spelar Project Reality. Det kommer typ efter 10-15 minuter och försvinner efter 10-15 minuter, Det är jätteirriterande och gör spelet ospelbart när det händer. Hur kan jag åtgärda problemet??

Det ska tilläggas att min internetleverantör är Tyfon.
Citera
2013-07-24, 13:05
  #2
Medlem
langben1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrWilson
Ja kära flashbackare, Jag får numera 1023 i ping av någon outgrundlig anledning när jag spelar Project Reality. Det kommer typ efter 10-15 minuter och försvinner efter 10-15 minuter, Det är jätteirriterande och gör spelet ospelbart när det händer. Hur kan jag åtgärda problemet??

Det ska tilläggas att min internetleverantör är Tyfon.

Finns det flera datorer i nätverket? Stäng av alla nedladdningsprogram på alla dem typ utorrent
Citera
2013-07-24, 13:11
  #3
Medlem
MrWilsons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av langben1
Finns det flera datorer i nätverket? Stäng av alla nedladdningsprogram på alla dem typ utorrent

Har inte laddat ner någonting medans jag spelat och det finns 2-3 datorer till i nätverket, Men dessa är avstängda under natten och problemet kommer under natten också.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback