2013-08-12, 20:00
Medlem
-8Ball-s avatar
2c-b: Är en favorit, den är väldigt visuel på doser över 30mg nästan utan bodyload. Kan kombineras med MDMA (honey flip), otroligt bra kombo.

LSD: Också en favorit, om det är bra LSD känner man inte alls något i kroppen och är helt klar i huvudet. Kan också kombineras med MDMA (candyflip) - för min del fungerar det bäst om jag tar MDMA 2 timmar efter syran.

Sen gillar jag också 5-meo-mipt och 4-ho-met, fast de är inte helt lika bra.
Citera
2013-08-12, 20:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av galnabullen
3g är en mellandos och inte ens när ett DMT rus. Finns för övrigt inga likheter mellan ett svamprus och ett DMT rus skulle jag säga så tror att din kompis ljuger.
förutom att de båda är tryptaminer och trippen är exakt likadan förutom att den är extremt mycket kraftigare på dmt, då.

jag antar att du inte har både ätit svamp och rökt dmt (alltså n,n-DMT, inte dricka ayahuasca)

ontopic: dmt ger extremt potenta hallucinationer utan att orsaka delirium som änglatrumpet gör. det är kraftigare hallucinationer på änglatrumpet, men eftersom du inte själv förstår att du är hög så blir det rätt värdelöst. det är extremt obehagligt att vara påverkad av änglatrumpet dessutom.
Citera
2013-08-12, 20:08
Medlem
iq800s avatar
Jag skulle nog säga ayahuasca eller dmt.
Citera
2013-08-12, 20:17
Medlem
Mandic!s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av iq800
Jag skulle nog säga ayahuasca eller dmt.
Same same, but different.

Märkligt att ingen nämnt DPT... DPT i höga doser är minst lika intensivt som DMT.
Citera
2013-08-12, 20:44
Medlem
jonness avatar
kan den "verkningslösa" (icke hallucinogena) tryptaminen Melatonin boosta några av de verksamma tryptaminerna?
Citera
2013-08-12, 22:24
Medlem
kamouflagekorvs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mandic!
Same same, but different.

Märkligt att ingen nämnt DPT... DPT i höga doser är minst lika intensivt som DMT.

Håller med. DPT har gett mig starkare visuals än DMT, men då har jag enbart rökt DMT en gång.
Citera
2013-08-13, 02:03
Medlem
Mandic!s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kamouflagekorv
Håller med. DPT har gett mig starkare visuals än DMT, men då har jag enbart rökt DMT en gång.
På DPT flyger man iväg till helt nya världar, det visuella är helt galet. Man kan se världen i tredjeperspektiv osv. Intensivare än DMT i höga doser. Har svårt att tro att det finns någon kraftigare hallucinogen än DPT...
Citera
2013-08-22, 20:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tr3
Beror lite på vad du är ute efter, LSD till exempel, förvrider verklighetsuppfattningen och kan på så sätt stärka intrycket av hallucinationerna.

Exempel, du står ute och du ser att det börjar regna (hallucination), du känner hur regnet träffar kroppen. Detta kan upplevas 'bättre' som du säger, eller verkligare av LSD eftersom att man kan tappa verklighetsförankringen vid många tillfällen, och som i detta exemplet verkligen känna hur regnet träffar kroppen och man känner sig blöt.

Det finns psykedeliska som inte gör att man blir lika förvirrad / tänker lika djupa tankar som på Cubensis / LSD / Meskalin etc etc. Om man ska bruka droger som LSD är set och setting väldigt viktigt, medan de mindre förvirrande drogerna så som 2-CB inte kräver någon speciellt setting då den inte förvrider verkligheten lika mycket.

Under mitt 2-CB rus hade jag fler visuella upplevelser, starkare färger och hallucinationer än vad jag haft någonsin på LSD, Datura eller nBome. Dock var jag medveten om drogen i mitt system under hela trippen, vilket inte har varit fallet alla gånger på LSD eller nBome, och ytterst sällan på Datura.

Förstår du hur jag tänker? 2-cb är den drogen jag har utforskat mig fram till som bekvämast eftersom att den inte förvrider verkligheten lika mycket, dock blir ju upplevelsen inte lika 'verklig', jag kommer inte ta LSD / cubensis eller liknande igen på en bra stund framöver pga att jag tycker det är psykiskt utmattande när det ger alldeles för många intryck eller insikter av livet.

Salvia är en psykadelisk drog som ger kraftfulla hallucinationer osv, dock är den nog relativt svår att experimentera med jämfört med andra hallucinogena då den är helt 'random' och oförutsägbar, och i mina ögon ganska värdelös om man verkligen är ute efter ett välbehag. (Jag har inte testat salvia så borde inte uttrycka mig)

Candyflip? LSD + Ecstasy ska ju vara bra, har du testat Ecstasy eller MDMA? Jag själv är en MDMA människa som älskar de varma lugnet och underbara välbehaget MDMA sprider.

DMT kommer jag testa nu i veckan som kommer, har 200 mg på ingång. Kanske blir en rapport om jag känner att jag kan beskriva mina upplevelser i ord, vilket jag inte kunnat tidigare. Av någon anledning känns DMT safe, kan inte förklara varför, men jag känner mer respekt för LSD än för DMT. Man behöver ju inte ta någon direkt hänsyn till setting på DMT då man försvinner helt från omvärlden.

Vad är du ute efter? Starka hallucinationer, mindfucks eller Både och?

Knarka smart.

MVH
Söker något som tar mig bort från allt och ger mig nya tankar, kanske även svar.
Citera
2013-08-22, 20:59
Medlem
LightClouds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mandic!
På DPT flyger man iväg till helt nya världar, det visuella är helt galet. Man kan se världen i tredjeperspektiv osv. Intensivare än DMT i höga doser. Har svårt att tro att det finns någon kraftigare hallucinogen än DPT...

Det skulle väl vara någon deliriant i sådana fall. Dessa är väl något man inte tar självmant dock.

http://en.wikipedia.org/wiki/3-Quinuclidinyl_benzilate
http://en.wikipedia.org/wiki/EA-3167
http://en.wikipedia.org/wiki/N-Methy...idyl_benzilate

Men det är mer insekter, vålnader och andra hemska grejer. Även Datura/Änglatrumpet infaller i denna kategorin.
Citera
2013-08-22, 21:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LightCloud
Det skulle väl vara någon deliriant i sådana fall. Dessa är väl något man inte tar självmant dock.

http://en.wikipedia.org/wiki/3-Quinuclidinyl_benzilate
http://en.wikipedia.org/wiki/EA-3167
http://en.wikipedia.org/wiki/N-Methy...idyl_benzilate

Men det är mer insekter, vålnader och andra hemska grejer. Även Datura/Änglatrumpet infaller i denna kategorin.
precis skaffat änglatrumpeter, dålig idé? Får testa.
Citera
2013-08-22, 21:07
Medlem
LightClouds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av coooool
precis skaffat änglatrumpeter, dålig idé? Får testa.

Jag hade inte gjort det i alla fall, men känner du dig sugen på det och är väl införstådd med vad ruset innebär så kör på!
Citera
2013-08-22, 21:21
Medlem
Skulle säga DMT. Bör ju vara bäst på alla plan. Skickas ju fan iväg i hyperdrive i space och beyond liksom!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in