Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2017-02-17, 19:30
  #577
Medlem
Vill bara slänga in ett varningens ord här.

Igår torsdag lyckades jag med det jag inte trodde jag skulle " lyckas " med.

Det jag fick uppleva var den värsta skräckupplevelsen och illamåendet jag någonsin har upplevt

Jag råkade överdosera, sköt det IV och det började med enorm värmepåslag i hela kroppen, fortsatte med extrem skakighet och slutade med minst 3 st kramp o ryckningsanfall samtidigt som ögonen vände sig bakåt o synen försvann.

Vet så mycket som så att använda RC kemikalier oavsett sort kommer jag aldrig mer använda i berusningssyfte

Tror inte jag vågar / vill använda " vanligt " amfetamin eller annan drog heller hädanefter.
Citera
2017-02-17, 19:55
  #578
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hondacross250cc
Vill bara slänga in ett varningens ord här.

Igår torsdag lyckades jag med det jag inte trodde jag skulle " lyckas " med.

Det jag fick uppleva var den värsta skräckupplevelsen och illamåendet jag någonsin har upplevt

Jag råkade överdosera, sköt det IV och det började med enorm värmepåslag i hela kroppen, fortsatte med extrem skakighet och slutade med minst 3 st kramp o ryckningsanfall samtidigt som ögonen vände sig bakåt o synen försvann.

Vet så mycket som så att använda RC kemikalier oavsett sort kommer jag aldrig mer använda i berusningssyfte

Tror inte jag vågar / vill använda " vanligt " amfetamin eller annan drog heller hädanefter.


Hur mycket var denna överdos på?
Citera
2017-02-17, 20:33
  #579
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bill-
Hur mycket var denna överdos på?

Vägde aldrig dosen men hade under hela onsdag o torsdag tagit det med jämna mellanrum både oralt o IV men dosen som gav överdos låg nog på minst 2,5-3G plus nån ml vatten

Som sagt detta vill jag aldrig mer uppleva och kommer sluta ta 2-MA eller annan RC kemikalie

Lika bra att sluta med vanligt amfetamin oxå så man får ha hälsan i behåll
Citera
2017-03-31, 03:33
  #580
Medlem
DjDoggs avatar
Någon som testat askens nya batch? Bra eller anus?

Frid
Citera
2017-04-02, 16:11
  #581
Medlem
Riktig jävla skräpdrog. Känns som en tjackavtändning. Ta några förkylningstabletter med psuedoefedrin och där har du exakt samma känsla. Värsta skiten jag tagit vad gäller rus.

Dock vore det intressant att veta om huruvida det går att använda för att göra crystal meth med med shake and bake metoden eller nåt sånt kul.
Citera
2017-04-02, 16:12
  #582
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DjDogg
Någon som testat askens nya batch? Bra eller anus?

Frid

Anus
Citera
2017-04-05, 20:50
  #583
Medlem
jag tyckte 2-MA på piller var nice iaf
Citera
2017-04-11, 17:35
  #584
Medlem
Liten varning. Vid högre doser ca över 300mg så märkte jag smärta i hjärtat. Innan dess vid ett annat tillfälle så märkte jag en liknade smärta i hjärtat av en mindre dos vanligt amfetamin tillsammans med 100mg 2-MA.
Kanske har mer liknande effekt som 4-MA än vad som framgår än. Ca 20 st i Europa har dött av kombinera Amfetamin med 4-MA. Troligen 5ht2b receotorn!? Ta det lugnt iaf :-) .
Citera
2017-04-11, 18:10
  #585
Medlem
Och 300mg ska motsvara 30mg Metamina .. Nja kanske. Liknar effekten av Metamina, alltså softare än vanligt tjack.
Btw upplevelsen av styrka på just Metamina verkar vara otroligt olika. 30 mg är lagomt för mig. Men vet att vissa har upp till 95mg utskrivet per dag och kör på det. Vissa tycker 15mg funkar bra. Pratar inte om att bruka det i dess korrekta syfte nu. Dvs mot Adhd m.m
__________________
Senast redigerad av Makeswedengreat 2017-04-11 kl. 18:15.
Citera
2017-04-16, 11:11
  #586
Medlem
Tutlurs avatar
Denna helg testade jag a-piph och nästa står ortetamin på tur. Det lilla jag läst om den så verkar inte folk eld o lågor direkt. Personligen skulle jag bli nöjd om den uppvisade många liknelser med gammalt hederligt tjack, d.v.s en avvägd blandning mellan fart och välmående, men med så lite pundighet som möjligt.

Nån som har lust att utveckla lite om denna?
Citera
2017-04-21, 17:12
  #587
Medlem
Tutlurs avatar
Sämsta skiten jag tagit. Är den helt overksam eller? Som jag inbillar mig det är att sniffa kaustiksoda men med noll belöning för det.

0/5.
Citera
2017-04-21, 21:05
  #588
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tutlur
Sämsta skiten jag tagit. Är den helt overksam eller? Som jag inbillar mig det är att sniffa kaustiksoda men med noll belöning för det.

0/5.

jag gillar fan den.. tar små duttar eller kanske 30mg oralt varje 1.5h.. det blir skönare å runka iaf
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback