Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2014-04-15, 10:12
  #445
Medlem
Psychoramas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Reality81
denna verkar safe o stabil o verkningsfull. hur är doseringen?
funderar på druglers batch....
Jag har provat 2 olika batchar och undrar verkligen om det verkligen va samma substans.. Provade först en batch från D****.com som va underbart bra. Räckte med 100mg bombat för ett mycket tung, lugn och lång stimulering. Vart totalt avslappnad och skön i kroppen. Pupillerna va ändå normala. Som affe korsat med någon stark benso! Adhd-varning? 2-FMA hade ganska likt rus fast detta "2-Ma" va skönare. Konsistensen va lite "vaxig" och bra densitet på pulvret. Kritvit färg. Fanns för ett halvår sedan.

Den andra batchen jag provade va från S-C och den va nästan helt verkningslös.. Fast tvivlar på att det ens va samma substans. Pulvret såg annorlunda ut jämfört med första jag provade. Det hade små kristaller, lite annan lukt och lite gråaktigt till färgen. Fanns för 2-3 månader sedan.

Undrar i så fall vilken av shopparna som hade 2-Ma? Kanske D****.com sålde 3-MA? Det va oavsett hästlängder bättre!
Citat:
Ursprungligen postat av friman1987
Det här ska va 1/10 så potent som Dextroamphetamine. Doseringen på Dextroamphetamine är mellan 5-60 mg. Så doseringen hos 2-MA hamnar någonstans mellan 50-600 mg. 50 = låg dos , 600 = Stark dos.
haha det här ska doseras med sked.
Det där stämmer nog om det är som jag nämnde. Om S-C's batch va 2-MA så måste D haft en annan substans.
Citat:
Ursprungligen postat av Lee Sterling
Så hur länge är man positiv på amfetamin vid urinprov med denna substans?
Som kamokorven säger. Troligen runt 72 timmar.

Mvh
__________________
Senast redigerad av Psychorama 2014-04-15 kl. 10:19.
Citera
2014-04-15, 19:05
  #446
Medlem
JamesAvengers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Psychorama
Jag har provat 2 olika batchar och undrar verkligen om det verkligen va samma substans.. Provade först en batch från D****.com som va underbart bra. Räckte med 100mg bombat för ett mycket tung, lugn och lång stimulering. Vart totalt avslappnad och skön i kroppen. Pupillerna va ändå normala. Som affe korsat med någon stark benso! Adhd-varning? 2-FMA hade ganska likt rus fast detta "2-Ma" va skönare. Konsistensen va lite "vaxig" och bra densitet på pulvret. Kritvit färg. Fanns för ett halvår sedan.

Den andra batchen jag provade va från S-C och den va nästan helt verkningslös.. Fast tvivlar på att det ens va samma substans. Pulvret såg annorlunda ut jämfört med första jag provade. Det hade små kristaller, lite annan lukt och lite gråaktigt till färgen. Fanns för 2-3 månader sedan.

Undrar i så fall vilken av shopparna som hade 2-Ma? Kanske D****.com sålde 3-MA? Det va oavsett hästlängder bättre!

Det där stämmer nog om det är som jag nämnde. Om S-C's batch va 2-MA så måste D haft en annan substans.

Som kamokorven säger. Troligen runt 72 timmar.

Mvh

Drug**r sålde/säljer 2-MA, jag vet efter många långa mejlkonversationer att de inte hittat nån vettig leverantör av 3-MA i skrivande stund, däremot vet jag att det ibland kommer dåliga substanser från vissa leverantörer (eller kanske dåligt redan från labbet) som sen säljs med missnöjda kunder som resultat, kanske den andra shoppen stött på en sådan leverans? potensen och utseendet kan skilja kraftigt på "samma" substans från olika tillverkare.
Citera
2014-05-04, 20:03
  #447
Medlem
sandra92s avatar
Läst runt lite i tråden och som vanligt blandade meningar. Tänkte testa mitt smakprov jag fått av swedenchem för ett tag sen, men är Själv inte van vid stimulanter och tänkte däför höra vad ni tror skulle vara en skön dos för mig? 50-100-150mg?
Citera
2014-05-05, 04:51
  #448
Medlem
MindTwisters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sandra92
Läst runt lite i tråden och som vanligt blandade meningar. Tänkte testa mitt smakprov jag fått av swedenchem för ett tag sen, men är Själv inte van vid stimulanter och tänkte däför höra vad ni tror skulle vara en skön dos för mig? 50-100-150mg?
Tycker du ska starta på runt 100mg. För mig var den bättre vid lägre doser, dvs 100-200 var något mildare än 500 men skönare.
Citera
2014-05-05, 15:57
  #449
Medlem
sandra92s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MindTwister
Tycker du ska starta på runt 100mg. För mig var den bättre vid lägre doser, dvs 100-200 var något mildare än 500 men skönare.


500 låter sjukt mycket. Har ett gram att testa mig fram med, så börjar nog faktiskt på 100mg. Vill ha ett mildare rus, som du beskriver.
Citera
2014-05-06, 06:04
  #450
Medlem
Psychoramas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sandra92
Läst runt lite i tråden och som vanligt blandade meningar. Tänkte testa mitt smakprov jag fått av swedenchem för ett tag sen, men är Själv inte van vid stimulanter och tänkte däför höra vad ni tror skulle vara en skön dos för mig? 50-100-150mg?
Provat 2-ma därifrån. Vart väldigt missnöjd trotts monsterdoser(250mg +). Däremot va ju druglers helt underbar.. Batcharna såg helt olika ut och det kändes som två helt olika droger. På druglers behövde jag bara 100mg bombat och fick ett väldigt trevligt rus.. Totalt avslappnad pga den tunga stimuleringen. Minimalt med bieffekter dessutom. S-C's batch va nästan verkningslös tyvärr.. S-C hade ett lite gråaktigt pulver/kristaller medans druglers va vaxigt, hög densitet, kritvitt pulver.

Fast det kanske är så att sc har en bra batch numera?

Mvh
Citera
2014-05-06, 17:18
  #451
Medlem
Jag tog nyss denna drog, från D******, och jag måste säga att det känns helt jävla underbart. Jag ska utveckla det i en framtida post, men nu undrar jag över lite grejer: hur lång är peaken? Efter hur många timmar kan man föra sig som folk?

Jag hade tänkt mig ut ikväll men just nu känns det ganska avlägset. Det bara ökar och ökar.
Citera
2014-05-06, 18:09
  #452
Medlem
MrSvarts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av McNutty
Jag tog nyss denna drog, från D******, och jag måste säga att det känns helt jävla underbart. Jag ska utveckla det i en framtida post, men nu undrar jag över lite grejer: hur lång är peaken? Efter hur många timmar kan man föra sig som folk?

Jag hade tänkt mig ut ikväll men just nu känns det ganska avlägset. Det bara ökar och ökar.

Du har nog fått fel susbstans. En klenare amfetaminkopia bör man kunna föra sig på.
Hur mycket tog du?
Citera
2014-05-06, 18:21
  #453
Medlem
Psychoramas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av McNutty
Jag tog nyss denna drog, från D******, och jag måste säga att det känns helt jävla underbart. Jag ska utveckla det i en framtida post, men nu undrar jag över lite grejer: hur lång är peaken? Efter hur många timmar kan man föra sig som folk?

Jag hade tänkt mig ut ikväll men just nu känns det ganska avlägset. Det bara ökar och ökar.
Tycker ruset håller sig 7 timmar i alla fall Riktigt bra. Drugler's verkar helt klart ha bäst 2-MA!
Av den batchen krävs bara 100-200mg i bomb för ett bra rus. Likt 2-FMA men snäppet bättre.

Må fint!

Mvh/Psy
Citera
2014-05-06, 19:59
  #454
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Psychorama
Tycker ruset håller sig 7 timmar i alla fall Riktigt bra. Drugler's verkar helt klart ha bäst 2-MA!
Av den batchen krävs bara 100-200mg i bomb för ett bra rus. Likt 2-FMA men snäppet bättre.

Må fint!

Mvh/Psy

Haha, helvete. Jag tog en bomb helt enkelt för att jag var nyfiken. Resten av kvällen skulle jag gå på 4F och gå ut på krogen. Får hoppas att jag kan föra mig om ett par timmar.
Men nu när jag vet vad för sorts rus det är längtar jag efter att ta en kraftig dos och bara ligga i sängen och njuta av den totala gåshuden.
Citera
2014-05-06, 20:30
  #455
Medlem
Stone..s avatar
Hur är AT:n på denna?



Mvh!
Citera
2014-05-06, 22:56
  #456
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Stone..
Hur är AT:n på denna?



Mvh!
Hemsk! Eller mindre trevlig! Beror nog på hur mycket man dragit i sig och vad man haft för sig.
Jag blev rätt konstig av dennna kemikalie.
Men lätt värd att prova om man är nyfiken.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback