Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2013-07-17, 17:57
  #1
Medlem
Hej och hå flashback.
Hittade en liten mysig burk med 35 doloxene 100 mg vars aktiva ämnet ska vara dextropropoxyphen.

Jag är lite sugen på att testa på dessa och undrar hur mycket och förväntad effekt.
Jag har druckit ett glas rödtjut, så vet inte om denna ide är toppen.

Har för övrigt åksjuketabletter, om jag super på hårt och poppar några åksjukepiller kommer detta ge någon effekt.

//
Citera
2013-07-17, 18:10
  #2
Avstängd
MGBeast445s avatar
Blanda med alkohol är ingen bra idé.
Citera
2013-07-17, 18:13
  #3
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MGBeast445
Blanda med alkohol är ingen bra idé.

Om man snortar lite då?
Ger det effekt?
Citera
2013-07-17, 18:22
  #4
Avstängd
MGBeast445s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SirUncleCharlie
Om man snortar lite då?
Ger det effekt?

Du gör som du vill, men dexofen och alkohol är alltid en "big no-no". Jag hade personligen aldrig gjort det, då risken är större än den potentiella vinsten.
Citera
2013-07-17, 18:48
  #5
Medlem
telepatis avatar
Försvann ju från svenska marknaden då många dog av kombinationen.
Ibland dagar efter intag. Smuts, inte värt!
Citera
2013-07-19, 21:21
  #6
Medlem
knackaboegmackas avatar
Att snorta dxp är en riktigt dålig ide. Ät 2-300 mg om du ska göra något med dom, för bättre humör, driv och social förmåga samt skakningar och illamående. Konstigt att den här dröjt sig kvar så länge efter avskrivning, när man aldrig nånsin stöter på fortalgesic t.ex.
Citera
2017-02-17, 21:21
  #7
Medlem
Ja har nyligen kommit över Doloxen, även om utgått datum men de verkar vara en hemsk fara att blanda dessa med alkohol vad ja har läst. Då jag är äventyrslysten och inte direkt kär i livet så har ja provat blanda dessa(inte självmordsbenägen). Tagit Doloxene via snoken antal v nu, och konstigt nog känner mig piggare. Har Svår sömnapné med över 63 (10sek) andningsuppehåll i timmen. Har blivit opererad och sover till och från med cpap maskin(svårt att sova med för mig).
Bästa ja provat förutom tjack är ADHD medicin Ritalin och Concerta, enda gången jag känner mig "normal". Har 3,5 mil till jobbet och måste ändå stanna varje morgon för att kliva ur bilen(för att inte köra åt helvete) även fast ja sovit allt mellan 8-12 timmar. Lina Amf eller Rit så går det som en dans...Inte exakt lika väl med Doloxene, men känns som de hjälper. Kan va PE.
Citera
2017-02-27, 19:20
  #8
Avstängd
DisSids avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nagasushi
Ja har nyligen kommit över Doloxen, även om utgått datum men de verkar vara en hemsk fara att blanda dessa med alkohol vad ja har läst. Då jag är äventyrslysten och inte direkt kär i livet så har ja provat blanda dessa(inte självmordsbenägen). Tagit Doloxene via snoken antal v nu, och konstigt nog känner mig piggare. Har Svår sömnapné med över 63 (10sek) andningsuppehåll i timmen. Har blivit opererad och sover till och från med cpap maskin(svårt att sova med för mig).
Bästa ja provat förutom tjack är ADHD medicin Ritalin och Concerta, enda gången jag känner mig "normal". Har 3,5 mil till jobbet och måste ändå stanna varje morgon för att kliva ur bilen(för att inte köra åt helvete) även fast ja sovit allt mellan 8-12 timmar. Lina Amf eller Rit så går det som en dans...Inte exakt lika väl med Doloxene, men känns som de hjälper. Kan va PE.

Menlöst att blanda med alkohol, tar snarare ner effekten. Är du nyopererad och inte kan slagga är det inte konstigt att Doloxene har en opioid antidepressiv effekt, särskilt om man inte är ingådd på nåt annat. Egentligen konstigt att dxp fått så mycket skit, första kärleken för många.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback