Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 3
  • 4
2013-07-15, 10:43
  #37
Medlem
submariners avatar
hej,

jag tycker det är sjukt avtändande om en tjej har typiska 5 -pack hottisar från Lindex på sig - orkar man inte bry sig om underkläder brukar det gälla andra områden oxå... sen är det klart att alla tjejer kanske inte springer runt i obekväma spetstrosor dagarna i ända, så hade hon inte på känn att hon skulle ligga kanske man få se det som en engångsföreteelse
Citera
2013-07-16, 19:24
  #38
Medlem
Jag har i princip alltid sexiga trosor på mig (förutom när jag har mens), i olika modeller. Spetstrosor, hotpants, string, you name it. Tycker det är kul att shoppa fina underkläder och jag känner mig mer självsäker och snygg när jag har fina trosor på mig. Och av erfarenhet så är det ju ofta självsäkerhet som killar tänder på, am I right?
Citera
2013-07-16, 20:12
  #39
Avstängd
Plaguetongues avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Milizer
Om du (kille) ska knulla en tjej, är det viktigt vad för slags trosor hon har på sig?

Nej, men det är viktigt att hon inte har trosor på sig
Citera
2013-07-16, 20:12
  #40
Medlem
Oliveiras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av missfit1
Jag har i princip alltid sexiga trosor på mig (förutom när jag har mens), i olika modeller. Spetstrosor, hotpants, string, you name it. Tycker det är kul att shoppa fina underkläder och jag känner mig mer självsäker och snygg när jag har fina trosor på mig. Och av erfarenhet så är det ju ofta självsäkerhet som killar tänder på, am I right?

Ja du har fullständigt rätt. Om tjejen har det hon är bekväm i så kommer hon att utstråla positiv energi på alla sätt.
Citera
2013-07-16, 20:14
  #41
Medlem
Rockasigs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av onkelkonkelkonkel
Jag föredrar de till höger http://minfil.org/Z6u3c3b8b5/trosor.jpg

Hon till höger har ju även snyggare kropp, men jag tror att alla killar och tjejer tycker att bilden till höger har snyggare trosor.
Citera
2018-12-11, 18:25
  #42
Medlem
hrwdtjs avatar
Ja det är mycket viktigt. Så länge tjejen är hel och ren är trosorna inget som skulle få en att tacka nej till sex men hittar man något trevligt under byxorna eller kjolen blir det så himla mycket roligare.
Citera
2018-12-11, 21:20
  #43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Aouwi
Jag är brud och använder nästan enbart kalsonger. Ingen pojke hittills som klagat.

Väl medveten om att jag kommenterar ett fem år gammalt inlägg, men FAAAN så avtändande med kallingar.
OnT: förutom såna där "5 för en hundring" på ICA Maxi, så är de mest avtändande trosorna såna som är söndertvättade och/eller trasiga. Då vet man att det kan förekomma skalbaggar, var och rester av en tampong där inne i hallongrottan...

EU-migranten tycker (sitt nick till trots) att det ska vara måtta på blinget på underkläder. Gillar inte när det är för mycket blattigt krafs med "diamanter och guld". Lågt skurna trosor gillas!
Citera
2018-12-11, 23:34
  #44
Medlem
Ziayas avatar
Är jag tänd så är det helt ointressant så länge de inte är smutsiga och luktar illa.
Citera
2018-12-12, 14:44
  #45
Medlem
BalleAnkas avatar
Trosorna ska ändå tas av inför knullandet.
Citera
2018-12-12, 19:58
  #46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BalleAnka
Trosorna ska ändå tas av inför knullandet.

inte nödvändigtvis...
Citera
  • 3
  • 4

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback