Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2013-07-12, 17:39
  #1
Medlem
scrapbots avatar
Hejsan,

Köpte ett NTSC snes nyligen. Det var ganska impuls med det så jag tänkte inte på att jag kommer behöva omvandla ström. Därför tänkte jag fråga vad som är bäst att köpa? Jag är inte så teknisk så jag vill bara veta vad jag ska ha.

Är sjukt taggad att köra snes, detta var minst sagt irriterande.
Citera
2013-07-12, 20:43
  #2
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av scrapbot
Hejsan,

Köpte ett NTSC snes nyligen. Det var ganska impuls med det så jag tänkte inte på att jag kommer behöva omvandla ström. Därför tänkte jag fråga vad som är bäst att köpa? Jag är inte så teknisk så jag vill bara veta vad jag ska ha.

Är sjukt taggad att köra snes, detta var minst sagt irriterande.

Varför kör du bara inte emulator istället på PC eller Mac? Då slipper du alla sådana här problem!
Citera
2013-07-25, 08:31
  #3
Medlem
Super nintendo har samma strömgrej som nintendo 8 bit har jag för mig. Isf kan du köpa en batterieliminator på tex clas ohlsson. Dubbelkolla bara hur många volt som orginalströmgrejen skickar ut, sam se till att plus och minus hamnar rätt i kontakten.

Observera att du kommer få svartvit bild om din tv inte klarar ntsc.
Citera
2013-07-25, 14:42
  #4
Medlem
M0wes avatar
Köp bara en adapter till amerikanska uttag, finns under 100 kr. sen spela din snes för fan skippa emulatorer!
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback