Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2013-07-13, 07:06
  #13
Medlem
BlueStars avatar
Mer en fråga om banksäkerhet än om prostitution.

Eskortservice och prostitution --> IT-säkerhet: allmänt
/Moderator
Citera
2013-07-13, 07:51
  #14
Medlem
Pojk som skapat den här tråden, helvete vad osmarta människor det finns.. Blir mörkrädd när man inte ens vet kärnan utav banksäkerhet. Som att fråga "Är myror små eller stora?? Yolo, skjut mig själv"
Citera
2013-07-13, 11:46
  #15
Medlem
Nytt-kontos avatar
För att "försvara" ts så kanske han betalade in via "tjejens" hemsida och skrev i alla kortuppgifter.... Och isåfall kan den ju köpa saker från hans kort.


Men är det som TS säger att han bara flyttade över pengar så är det lugnt.
Citera
2013-07-13, 12:38
  #16
Medlem
.Chloes avatar
Om du satt in pengar till henne via banknummer så är du safe, men om du betalat med kort, t.ex Visa, Mastercard osv och formuläret inte var via Paypal eller liknande så är risken stor att hon har dina kortuppgifter och kan därefter tömma ditt konto.

Citera
2014-04-07, 10:35
  #17
Medlem
Sverigegrabbens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rostad360
Hej kära flashbackare !

Jag är en utomordentligt korkad kille som gjorde en överföring från mitt bank konto till en "brud" för en camshow för 300 kr även till dennes bankkonto.
Jag visste lite inne att det bara skulle sluta i skit men vafan YOLO liksom?

Det jag tänker nu är, jag förde ju över från mitt vanliga bankkonto, det är inte så att det finns en risk att denna personen kan komma åt mina andra pengar?

Dem 300 bryr jag mig inte så väldans mycket om, bara att inte dem andra försvinner


I Moderaternas Sverige så kan vi aldrig vara säkra men jag tror ej att du löper nån risk

PS: YOLO går aldrig före sunt förnuft!
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback