Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2015-07-13, 11:27
  #733
Medlem
BaraBiffens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av copybird
Kan fortfarande inte ladda ner.
Du måste ladda ner ett program som kan extrahera rar.filerna. Exempelvis Winrar.
Citera
2015-08-01, 21:33
  #734
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BaraBiffen
Du måste ladda ner ett program som kan extrahera rar.filerna. Exempelvis Winrar.

Min mobil kan alltid komvertera dessa filer men inte denna gång och inte heller efter att jag laddade ner winrar.

Kan någon lägga ut filen på nytt?
Citera
2016-01-25, 20:21
  #735
Medlem
got2Bmes avatar
Någon som kan lägga ut hela fup som pdf? Den som finns innehåller inte bilder på Eva-marree eller brottsplatsen...
Citera
2016-01-25, 21:43
  #736
Medlem
The Dudes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av got2Bme
Någon som kan lägga ut hela fup som pdf? Den som finns innehåller inte bilder på Eva-marree eller brottsplatsen...

Dom kommer du inte hitta där.. dom finns i filen jag lade upp ett par sidor tillbaks.
Citera
2016-02-02, 22:24
  #737
Medlem
got2Bmes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av The Dude
Dom kommer du inte hitta där.. dom finns i filen jag lade upp ett par sidor tillbaks.


Tack, men fup som ligger uppe är i pdf, medan bilderna är annat format. Kan inte kolla via mobilen...
Citera
2016-05-13, 22:07
  #738
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SWsGentlemannen
Finaste PJ, det är årsdagen av det vidriga mordet på dig igen.
Det har inte blivit ett dugg bättre men många jobbar både i det dolda och i det öppna för de frågorna som du kämpade för. Tyvärr så har det varit lite tystare än vanlig detta år så jag ser inte riktigt hur det skall bli ett bättre klimat för er damer som säljer sex.

Tyvärr kan jag inte säga att politiker, feminister och övriga "talespersoner" inom godhetsknarkarsällskapen har åstadkommit ett dugg. Kanske att rapporten blir lite bättre nästa år?

Jag önskar och tror att du säkert gör himlen till en vackrare plats.
Självklart tänker jag på dig titt som tätt.
Mitt i allt konstigt som sker så skänker du en lite klokare och mer nyanserad bild av hela den här verksamheten.
Tack PJ!

Hur som helst finaste PJ så är saknaden efter dig och ditt engagemang stor.
Du behövdes verkligen och vansinnesdådet kommer vi aldrig att glömma.

Med stor saknad,
GM

Fint skrivet, GM. Jag blev lite rörd när jag läste. Tack för dina ord, hoppas hon kan se dom var hon än är.
Citera
2016-07-11, 15:43
  #739
Medlem
SWsGentlemannens avatar
Finaste PJ, det är ännu en årsdag för mordet på dig.

Tror du det har blivit bättre för damerna i Sverige? Inte på ett enda sätt.
Vi har ett förfall vad det gäller respekten gentemot kvinnor som bara accelererar för varje månad.

Oavsett om det är eskortdamer eller "vanliga" damer så är utvecklingen skrämmande i dagens Sverige.

Jag hoppas du har det bra och jag vet att du gör himlen till en vackrare plats med din närvaro där.
Jag både saknar och tänker på dig så du är inte glömd på något sätt.

Kramar,
GM
Citera
2016-07-12, 01:59
  #740
Avstängd
drrtys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SWsGentlemannen
Finaste PJ, det är ännu en årsdag för mordet på dig.

Tror du det har blivit bättre för damerna i Sverige? Inte på ett enda sätt.
Vi har ett förfall vad det gäller respekten gentemot kvinnor som bara accelererar för varje månad.

Oavsett om det är eskortdamer eller "vanliga" damer så är utvecklingen skrämmande i dagens Sverige.

Jag hoppas du har det bra och jag vet att du gör himlen till en vackrare plats med din närvaro där.
Jag både saknar och tänker på dig så du är inte glömd på något sätt.

Kramar,
GM

FYFAN vad du är äcklig och ruskigt obehaglig. Du är en gmmal kund hos horan och du verkar inte kunna släppa henne. Jag antar att du inte har kontakt med hennes familj tex. Och tror inte dom vill veta av en jävla torsk som knullat stackaren för pengar.

Dö.
Citera
2016-07-12, 02:36
  #741
Medlem
SWsGentlemannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av drrty
FYFAN vad du är äcklig och ruskigt obehaglig. Du är en gmmal kund hos horan och du verkar inte kunna släppa henne. Jag antar att du inte har kontakt med hennes familj tex. Och tror inte dom vill veta av en jävla torsk som knullat stackaren för pengar.

Dö.

Problemet är nog att det tydligen är okej att mörda och misshandla kvinnor mer eller mindre idag.
Att minnas dem har du en helt egen uppfattning om hur det skall gå till.

Den här damen var engagerad i Rose Alliance samt politiskt och försökte föra upp dessa damers jobb på den politiska agendan.

Det är en klok och närvarande ung dams röst som är tystad för alltid.

Mvh
GM
Citera
2017-05-22, 15:06
  #742
Avstängd
Fup någon? funkar nu bara med den med 248 sidor :/
Citera
2018-05-18, 21:49
  #743
Medlem
Ormhunds avatar
Sitter han fortfarande?
Citera
2018-10-28, 17:57
  #744
Medlem
HAX uppmärksammar en dokumentärfilm:"Everything's better than a hooker":
http://martenssonsmeningar.se/2018/1...verige-ryggen/

Kommer den visas av public service/SVT?
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback