Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2013-07-10, 17:47
  #1
Medlem
Zuccas avatar
Hej!
Har en hemsida som är designad och kodad i PHP, det är en webshop-hemsida. Men nu har jag ingen användning för den, la ner projektet istället pga. tidsbrist. Så nu vill jag sälja den men vet inte vart jag kan vända mig.

Sidan är kodad av ett norskt företag som jag tog kontakt med när jag jobbade i Norge, koden kostade 7000NOK och designen har jag gjort själv.

Hemsidan har aldrig varit använd och ingen har sett den förr (förutom kodarna förstås).

Men vart vänder jag mig om jag vill sälja den?

Mvh
Citera
2013-07-10, 17:49
  #2
Medlem
lolz? va het'n? www.?

vet ej btw
Citera
2013-07-10, 17:50
  #3
Medlem
Zuccas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fernandojjj
lolz? va het'n? www.?

vet ej btw
Har ej lagt upp den, la ner projektet som sagt och hann aldrig köpa något hotell.
Citera
2013-07-10, 17:56
  #4
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zucca
Har ej lagt upp den, la ner projektet som sagt och hann aldrig köpa något hotell.
Du får nog lägga upp den någonstans om du vill få den sålt. I alla fall som någon slags demo så att eventuella köpare vet ungefär vad de får för pengarna
Citera
2013-07-10, 18:39
  #5
Medlem
Zuccas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nummer10011
Du får nog lägga upp den någonstans om du vill få den sålt. I alla fall som någon slags demo så att eventuella köpare vet ungefär vad de får för pengarna
Ja, det gör jag väl när jag vet hur jag ska gå tillväga med allt.
Citera
2013-07-11, 06:56
  #6
Medlem
www.wn.se - Köp & Sälj

Där gör man precis det du vill göra.
Citera
2017-05-03, 12:21
  #7
Medlem
Bumpar tråden du jag hittade den högt upp i Google och tänkte att mitt tips kan hjälpa andra.
Flippers.se för svenska sidor och domäner.
wn.se om du vill sälja via forum.

Freelancer.com för engelska sidor.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback