Jag har tankat ner en filmsnutt på ca 60 MB från Kazaa. Den var kass och jag vill nu slänga den. Men den jäveln går inte att slänga bort. Jag får upp meddelandet "Det går inte att ta bort (filnnamn). Detta används av en annan person eller ett annat program. Avsluta alla program som kan tänkas använda filen och försök sedan igen".
Alltså, vilka då program??? Jag är ju inte ens uppkopplad när jag försöker ta bort den? Så det kan inte vara någon upload på Kazaa på gång. Vilka program kan det vara? När jag tittar i Aktivitetshantetararen så är det bara Zone Alarm (brandväggen) som är igång. Kan det vara den?? Massa processer pågår ju hela tiden. Kan det vara någon utav dem?
Jag har XP Professional. En annan mystisk sak är att allting verkar gå lite långsamt när jag kommer nära den berörda filen. Svårt att förklara, men det är definitivt något skumt med den. Det går t.ex. inte att högerklicka och få "egenskaper" på filen.
Finns det någon vänlig själ som kan tipsa mig om hur jag blir av med den jäveln.
Tack på förhand!
/Rugged