Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2022-07-13, 05:23
  #841
Avstängd
LeCastles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GengusKhan
Han är väl undantaget som bekräftar regeln. Sedan var ju Steve Wozniak och Bill Gates bra mycket smartare än Steve Jobs.

Sedan att någon som är döende i cancer skaffar en tatuering är ju inte mycket att komma med, men förstår att det är jobbigt att ha komplex över sin väldigt begränsade intellektuella förmåga.

Sannolikt finns det en kausal länk mellan just tatueringar och IQ, och när du tatuerar dig så förlorar du X antal IQ för varje tatuering.

Förlorar IQ efter nålar i huden?
Visste inte att det fanns hjärnceller där.

Apple är världens rikaste företag.

Du avskyr förmodligen all form av konst och arkitektur för att du är en liten småpsykopat.

Man brukar tappa omdömet av hat och negativitet. Jobba med attityden så kommer det kanske gå bättre för dig i livet.
Citera
2022-07-13, 05:37
  #842
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LeCastle
Förlorar IQ efter nålar i huden?
Visste inte att det fanns hjärnceller där.

Apple är världens rikaste företag.

Du avskyr förmodligen all form av konst och arkitektur för att du är en liten småpsykopat.

Man brukar tappa omdömet av hat och negativitet. Jobba med attityden så kommer det kanske gå bättre för dig i livet.

Steve Jobs har varit död i 10 år. Likaså stod hans innehav av Disney för 80% av hans net worth. Sluta prata om ekonomi och finans, det är helt uppenbart att du inte har en susning om vad du talar om din tatuerade snorvalp.

Ett kort av min porslinstron efter en burritokväll är lika mycket konst som dina tatueringar. Men som jag sa, jag empatiserar för dig och dina dumma val. Jag tycker också det hade varit jobbigt att gå runt med märken på min kropp som påvisar hur ointelligent, osäker och liten kuk jag har.

Men hör av dig till en laserklinik, hört att det är väldigt inne nu.
Citera
2022-07-13, 06:04
  #843
Avstängd
LeCastles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GengusKhan
Steve Jobs har varit död i 10 år. Likaså stod hans innehav av Disney för 80% av hans net worth. Sluta prata om ekonomi och finans, det är helt uppenbart att du inte har en susning om vad du talar om din tatuerade snorvalp.

Ett kort av min porslinstron efter en burritokväll är lika mycket konst som dina tatueringar. Men som jag sa, jag empatiserar för dig och dina dumma val. Jag tycker också det hade varit jobbigt att gå runt med märken på min kropp som påvisar hur ointelligent, osäker och liten kuk jag har.

Men hör av dig till en laserklinik, hört att det är väldigt inne nu.

Blev du avvisad av en kille med tatueringar?

Jag är inte tatuerad, men du kanske ska söka hjälp. Livet är konst. Om du har problem med vad andra gör med sina kroppar så är ju du, som jag sade tidigare, en småpsykopat.
Citera
2022-07-13, 06:09
  #844
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LeCastle
Blev du avvisad av en kille med tatueringar?

Jag är inte tatuerad, men du kanske ska söka hjälp. Livet är konst. Om du har problem med vad andra gör med sina kroppar så är ju du, som jag sade tidigare, en småpsykopat.

Nej, fått slänga ut tjejer eller slutat ragga efter upptäckten av förskräckliga tatueringar, vilket har varit jobbigt i sig när man är kåt. Men givetvis tänker jag inte sänka mig till den nivån att jag idkar samlag med en hudförrädare.

Wow "livet är konst", vad djupt. Jag antar att dina föräldrar intalat dig detta då ditt ansikte ser ut som en Picasso tavla?
Citera
2022-07-13, 16:31
  #845
Medlem
HasseBanans avatar
Nej, det vill jag inte påstå.

Däremot brukar de som tatuerar sig mycket ha en i grunden låg självkänsla och därför ett ytligt behov av att synas, hävda sig och väcka uppmärksamhet kring sin person.

Förr brukade man säga om män som tatuerade sig: "Riktiga karlar märks ändå", dvs riktiga karlar med gott självförtroende och självkänsla behöver inte tatuera sig för att hävda sig.

Skulle tro att kvinnor tatuerar sig mer för att de tycker det är snyggt snarare än för att hävda sig dock.
Citera
2022-07-14, 13:34
  #846
Medlem
Om att önskan att vara unik och tuff, men man samtidigt har missat tåget med massor med år, visar på att man inte är så skärpt - så möjligen ja. Eller snarare visar det mest på ett hävdelsebehov som blir patetiskt
__________________
Senast redigerad av IdoIngo 2022-07-14 kl. 14:01.
Citera
2022-08-11, 23:30
  #847
Medlem
Tatueringar betyder inte att man har låg intelligens - dock att man har dålig smak, en självdestruktiv personlighet samt troligen någon form av bokstavskombination.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback