Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2013-07-08, 18:59
  #1
Medlem
foshobros avatar
Såg att en "ny" cannabinoid kommit in på rclab, någon som testat ännu? Jag lade en beställning iaf.


Wiki:
AM-906 is an analgesic drug which is a cannabinoid agonist with a conformationally restricted side chain. It is a potent and selective agonist for the CB1 cannabinoid receptor, with a Ki of 0.8nM at CB1 and 9.5nM at CB2, a selectivity of almost 12x.[1]
__________________
Senast redigerad av foshobro 2013-07-08 kl. 19:02.
Citera
2013-07-10, 01:31
  #2
Avstängd
BenzogrevenRhtm80s avatar
Denna tror jag är den som är i rökmixar som håller i 4tim. Så ska med lägga på 3g och göra en lätt rökmix. 3:200 blir nog en slapp och inte överdriven mix som jag blandar med det som spice blandades med. Hittade en sida som säljer endast det som var i spice förutom kemikalien JWH-018 dock inte från swe då delar i den knastern är klassade som något.
Tror det blir sjyst mix.
Citera
2013-07-10, 02:16
  #3
Medlem
foshobros avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BenzogrevenRhtm80
Denna tror jag är den som är i rökmixar som håller i 4tim. Så ska med lägga på 3g och göra en lätt rökmix. 3:200 blir nog en slapp och inte överdriven mix som jag blandar med det som spice blandades med. Hittade en sida som säljer endast det som var i spice förutom kemikalien JWH-018 dock inte från swe då delar i den knastern är klassade som något.
Tror det blir sjyst mix.

dyker förhoppningsvis upp i lådan idag om några timmar då får det bli ett test!
AM-906 skall vara en sk "klassisk cannabinoid" med en uppbyggnad som liknar THC
Citera
2013-07-10, 11:30
  #4
Medlem
Malrs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BenzogrevenRhtm80
Denna tror jag är den som är i rökmixar som håller i 4tim. Så ska med lägga på 3g och göra en lätt rökmix. 3:200 blir nog en slapp och inte överdriven mix som jag blandar med det som spice blandades med. Hittade en sida som säljer endast det som var i spice förutom kemikalien JWH-018 dock inte från swe då delar i den knastern är klassade som något.
Tror det blir sjyst mix.
Vilka rökmixar innehåller denna trodde du? 4 timmar, det var länge sen nån rökmix satt så länge i min erfarenhet i alla fall, men jag har inte prövat några riktigt nya. Hur som helst liknar den här inte molekylen inte alls THC i struktur, men det betyder ju inte nödvändigtvis att den är dålig så klart.
Citera
2013-07-10, 13:40
  #5
Medlem
foshobros avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Malr
Vilka rökmixar innehåller denna trodde du? 4 timmar, det var länge sen nån rökmix satt så länge i min erfarenhet i alla fall, men jag har inte prövat några riktigt nya. Hur som helst liknar den här inte molekylen inte alls THC i struktur, men det betyder ju inte nödvändigtvis att den är dålig så klart.

Nej speciellt lik var den inte Jag måste ha läst fel wikisida i all hast. Hur som haver så kom det inget med brevbäraren idag. Fått mail att det skickades igår, så det borde kommit. Men posten brukar väl gå på lite halvfart under semestertiden.
Får hålla tummarna tills imorrn!
Citera
2013-07-21, 13:57
  #6
Medlem
Zot^s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av foshobro
Nej speciellt lik var den inte Jag måste ha läst fel wikisida i all hast. Hur som haver så kom det inget med brevbäraren idag. Fått mail att det skickades igår, så det borde kommit. Men posten brukar väl gå på lite halvfart under semestertiden.
Får hålla tummarna tills imorrn!

Recension please!

edit: denna var inte med i första spice sorterna vad jag vet, de innehöll JWH-018/JWH-073/HU-210 samt RCS-4 och kanske något mer? Tror nog att HU-210 kan vara den som varade i 4 timmar, men även JWH-018 varar väldigt länge utan tolerans.

för övrigt liknar denna perottetine (http://en.wikipedia.org/wiki/Perrottetinene) mycket mer än thc i strukturen väl?
__________________
Senast redigerad av Zot^ 2013-07-21 kl. 14:38.
Citera
2013-07-21, 15:35
  #7
Medlem
foshobros avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zot^
Recension please!

edit: denna var inte med i första spice sorterna vad jag vet, de innehöll JWH-018/JWH-073/HU-210 samt RCS-4 och kanske något mer? Tror nog att HU-210 kan vara den som varade i 4 timmar, men även JWH-018 varar väldigt länge utan tolerans.

för övrigt liknar denna perottetine (http://en.wikipedia.org/wiki/Perrottetinene) mycket mer än thc i strukturen väl?
Den var bra men ingen höjdare, satt sig mest i kroppen och var mysig. Dock höll den inte i sig längre än dom andra utan var ganska likvärdig, 20min-1h kanske.
Jag rökte mitt rent så lite slöseri och toleransuppbyggnad får man räkna med men den kändes inte dospotentare än tex akb48, så det blir inget mer am906 för mig om inte priset sänks rejält
Citera
2013-07-22, 08:40
  #8
Medlem
Zot^s avatar
^Tacksam för att jag slapp slösa mina egna pengar då
Citera
2013-08-04, 20:19
  #9
Medlem
Audaciitys avatar
Den här va seriöst något av det skönaste ruset av alla cannabinoider jag provat(speciellt just hur den entrar kroppen när man börjar känna av effekt) men den var absolut för dyr och inte effekt mer än 20 min - 1 timma som någon annan skrivit redan.

Sen kan jag ju säga att man va inte lika ivrig att återdosera denna som med andra SC utan mådde väldigt bra under afterglowet och även efter den passerat. Man kunde 'liksom' göra det mesta med ro.

Provade även att blanda denna med 1 g AB-fubinaca och 1g AM-906 på 35 gram och de va lite starkt och inte den bästa combon enligt mig då rusen skiljer sig en hel del.(första gången jag blandar mer än en och var inte imponerad)

Så om ni har råd ska ni definitivt prova denna men den kostar. Lika lite biverkningar på denna som på Ab Fubinaca..
Citera
2013-08-05, 21:50
  #10
Medlem
Tyckte också denna var redigt skön, väldigt neråt. För dyr just nu i jämförelse med de andra värda cannabinoiderna.
Citera
2013-08-07, 20:03
  #11
Medlem
LightClouds avatar
Får hem en mängd av denna inom kort. Jag hoppas något så fruktansvärt på att brevet hinner att dyka upp innan helgen så att jag kan prova den då. Detta är den enda nuvarande lagliga cannabinoiden inrikes som jag inte har provat. Dessutom verkar ni andra som har provat den uppskatta den och det är alltid kul att höra när man har nya saker på ingång.
Citera
2013-08-08, 05:32
  #12
Medlem
Audaciitys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LightCloud
Får hem en mängd av denna inom kort. Jag hoppas något så fruktansvärt på att brevet hinner att dyka upp innan helgen så att jag kan prova den då. Detta är den enda nuvarande lagliga cannabinoiden inrikes som jag inte har provat. Dessutom verkar ni andra som har provat den uppskatta den och det är alltid kul att höra när man har nya saker på ingång.

Det lär den göra då det låter som att du beställt tis/ons. Vill även råda dig och ta det försiktigt med denna, mycket potentare än Ab-fubinaca när man ej är tolerant och det är ingen som helst korstolerans dem emellan. Sen tycker jag nog även att bästa jämförelsen måste jag nog säga är att AM-906 liknar riktigt bra 'obesprutad' brunt (lösningsmedel), så jag tror definitivt du kommer uppskatta denna om du kan bortse från den kortare rustiden jämfört med Ab-Fubinaca.
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback